Nekad neatgriezīšos šajā viesnīcā un nevienam neieteikšu!!!

Rakstīts: 4 augusts 2022
Ceļošanas laiks: 16 — 28 jūlijā 2022
Viesnīcas vērtējums:
5.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 4.0
apkalpošana: 5.0
Tīrība: 4.0
Uzturs: 4.0
Infrastruktūra: 7.0
Dalos ar savu sliktā ko "brī vdienu" savā mū ž ā!
Mē s ar dē lu atpū tā mies FUN&SUN FAMILY Comfort Beach 5*Kemer no 2022. gada 16. jū lija lī dz 28. jū lijam.
Istaba tika pasū tī ta ģ imenes, divistabu, ar divā m vannasistabā m, ar balkonu. Mū s novietoja 1 stā vā . Principā ir ē rti, blakus reģ istratū ra, galvenais restorā ns, vestibila bā rs, spa, ē rta piekļ uve jū rai un baseiniem. Pē c ieraš anā s istabā bija netī ra grī da, aizsē rē juš as izlietnes abā s vannas istabā s. Nā kamajā dienā viss tika sakā rtots. Tī rī š ana turpmā k darbojā s labi, vienmē r pateicos $ par padarī to darbu. Bet, acī mredzot, pirms iekā rtoš anā s telpas netiek pā rbaudī tas. Grū ti noticē t, ka telpā s 2018. gadā veikts remonts (veca santehnika, nogā zes pie durvī m, vietā m nobruž ā tas mē beles un netī ri aizkari).

Ē diens galvenajā restorā nā ir tā da paš a veida, š ķ iet, ka to ir daudz, bet negribas neko ņ emt, mū s izglā ba zupas, tī tars un augļ i. Ierī ces vienmē r slaukā m ar mitrajā m salvetē m, tā s nav mazgā tas un visi smē rē jas.
Un restorā nā daudz muš u!
Patika A La Carte zivju restorā ns 7. stā vā . Skaists skats, ē rta atmosfē ra, ļ oti garš ī ga un lieliska apkalpoš ana!
Jū ra ir tas, pē c kā devā mies uz Kemeru. Silta, tī ra, smilš u un oļ u pludmale, viss kā rtī bā!
Pludmale - un te sā kas problē mas! 19. jū lijā pulksten 16 mē s nonā cā m pludmalē , un es nokritu uz koka klā ja. Ir tik bī stama nogā ze! Kā ja ar š ī feri tai pā rbrauca kā uz skrituļ slidā m! Viņ a smagi lauza ceļ galu. Uz tā s paš as platformas krita vē l vairā ki cilvē ki, tostarp sieviete ar mazu bē rnu rokā s. Pludmalē visu laiku cilvē ki staigā ar salauztiem ceļ iem un nodī rā tā m rokā m! Pats apstrā dā ju brū ci, bet animatori, kas to redzē ja, informē ja viesnī cas administrā ciju, atskrē ja Aiguls (viņ a iepazī stinā ja ar sevi kā ģ enerā ldirektora palī dzi), piedā vā ja palī dzī bu, paldies viņ ai par piedalī š anos un lī dzjū tī bu. Nā kamajā dienā visi koka klā ji tika nolī dzinā ti!
Bet par jū ru man bija jā aizmirst uz 4 dienā m, lī dz brū ce sā ka dziedē t.
Un tad mū su atvaļ inā jums, varē tu teikt, tikko beidzā s!

2022. gada 25. jū lijā manam dē lam apmē ram pulksten 11:45-12:00 notika avā rija viesnī cas akvaparkā . Uz ū dens slidkalniņ a viņ u notrieca meitene (viņ a brauca ar bageli, kamē r viņ š vē l nebija pametis slidkalniņ u). Rezultā tā dē ls guvis miesas bojā jumus - griezts zodā , sasists galva, bijis ī slaicī gs samaņ as zudums un daļ ē js atmiņ as zudums. Viņ š tika izvests no kalna, zem rokā m pā rklā ts ar asinī m. Viņ i izsauca ā rstu. Liels paldies viesnī cas ā rstei, viņ a viņ u atjē dza, profesionā li apstrā dā ja brū ci, norā va griezumu tā , ka, paldies Dievam, man pat nebija jā š uj, lai gan brū ce bija 2 centimetri un pietiekami dziļ a.
Tad es asarā un panikā skrē ju uz reģ istratū ru, vē rsos pie viesu attiecī bu vadī tā jas Uļ janas. Viņ a mani uzklausī ja, juta lī dzi un mē ģ inā ja nomierinā t, solī ja sarunā t tikš anos ar viesnī cas ģ enerā ldirektoru.
Lī dz vakaram uzrakstī ju pretenziju, kurā izklā stī ju notikuš ā bū tī bu un savas prasī bas. Ne reģ istratū ra, ne Uļ jana to no manis nepieņ ē ma, atsaucoties uz to, ka tā ir ģ enerā ldirektora kompetencē (pats direktors visu korespondenci pieņ em!? ).
Ar nepacietī bu gaidī ju tikš anos. Vestibilā parā dī jā s izpilddirektors un ar vā rdiem: "Č au meitene, man nav daudz laika, ejam", uzaicinā ja mani uz savu kabinetu.
Viņ š ar sevi neiepazī stinā jā s, tā pē c es nevaru viņ u saukt vā rdā . Viņ š mani uzklausī ja, pamā ja ar galvu, es viņ am iedevu savu rakstisko sū dzī bu un palū dzu uzlikt savu parakstu, ka viņ š to pieņ em. Viņ š kategoriski atteicā s neko parakstī t, atsaucoties uz to, ka nekontrolē situā ciju un izskatī s, un tad es saņ emš u atbildi. Tad viņ š teica, ka viņ š nesaprot krievu valodu, es visu pā rtulkoju angliski. Viņ š piezvanī ja Uļ janai, pa skaļ runi viņ a visu mū su sarunu pā rtulkoja turku valodā.

Es tikai lū dzu apstiprinā t faktu, ka viņ š pieņ ē mis papī ru, un pē c tam to sakā rtot! “Nē , zvaniet ž andarmē rijai, es neko neparakstī š u! ", viņ š kliedza paceltā balsī . Un kā man jā pierā da, ka viņ š ar mani vispā r runā ja, pieņ ē ma manu prasī bu un kaut ko sapratī s, es nezinu! (Ž ē l, ka sarunu neierakstī ju diktofonā ) Tajā paš ā laikā direktors vairā kas reizes atkā rtoja, ka viesnī cu biznesā nostrā dā jis 27 gadus!! ! Uz ko man ir tikai viena atbilde - tā di cilvē ki nedrī kst strā dā t viesnī cu biznesā , viņ am ir pilnī ga vienaldzī ba, vienaldzī ba, nevē lē š anā s palī dzē t viesiem, un galvenais - VIŅ Š BAIDAS UZŅ EMTIES ATBILDĪ BU! Tas nav lī deris!
Dienu vē lā k, nesaņ emot nekā du atbildi, vē stules, zvanus, atkal vē rsos pie viesu attiecī bu vadī tā jas Uļ janas. Un atbildē viņ a dzirdē ja: “Norunā ju tev tikš anos ar ģ enerā li, ko tu no manis gribi, tu ar mani runā tā , it kā es bū tu vainī ga, kas notika ar tavu dē lu! ".
Esmu š okā!
Es pat nesaņ ē mu nekā du mutisku atvainoš anos no personā la, kur nu vē l oficiā lu atvainoš anos no viesnī cas! Uz to viesnī cas darbinieki ar lī dzjū tī bu teica: “Nu, tie ir turku vī rieš i, ko jū s vē laties! » Un es tieš ā m runā ju ar viesnī cas oficiā lajiem pā rstā vjiem, ar ģ enerā ldirektoru, nevis ar turku, un ar viesu attiecī bu vadī tā ju! Tas ir neprofesionā li! Neesmu saņ ē mis atbildi ne uz vienu no saviem jautā jumiem un prasī bā m!
Tajā paš ā laikā ir vē rts atzī mē t, ka viesnī ca balstā s tikai uz lī nijas personā la viesmī lī bu. Tī rī š ana, viesmī ļ i, bā rmeņ i, animatori, fotogrā fi - labi padarī ts! Ļ oti draudzī gs, atsaucī gs un pretimnā koš s. Paldies viņ iem par to.
Esam jau atgriezuš ies mā jā s, process ar viesnī cu un tū roperatoru turpinā s!
Nekad neatgriezī š os š ajā viesnī cā un nevienam neieteikš u!! !
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu