Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Laba viesnīca ar skaistu teritoriju, bet apšaubāmu servisu

Rakstīts: 21 jūlijā 2019
Ceļošanas laiks: 10 — 31 jūlijā 2019
Viesnīcas vērtējums:
7.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 8.0
apkalpošana: 3.0
Tīrība: 8.0
Uzturs: 9.0
Infrastruktūra: 8.0
Atpū ta Rixos Premium Tekirova ģ imenē . Tū roperators viesnī cu ieteica kā "brī niš ķ ī gu" ģ imenes atpū tai. Mē s visu laiku ejam uz Rixos tī klu, bet š ajā viesnī cā vē l nebijā m bijuš i.
Par teritoriju jautā jumu nav, viss vairā k vai mazā k tī rs, kopts.
Numurs ir labs Pool Suite pirmajā stā vā.
Ē diens ir daudzveidī gs, bet, protams, tik ilgi, cik atpū š amies, tas atkā rtojā s. Ir zivis, jū ras veltes un daž ā di gaļ as veidi. Vietē jais alkohols, tā tad. Tikai galvenajā bā rā var atrast Dž eku Danielsu - ja vakariņ u laikā gribē siet kā du dzē rienu - tas nedarbosies, vai viņ š nav restorā nā ? ? Tajā paš ā laikā š is ir visizplatī tā kais viskijs un nav dā rgs!

No nepatī kamā : daudz cilvē ku, ja gribi atrast sauļ oš anā s krē slus ē nā , jā ceļ as 7 no rī ta un jā skrien paņ emt, vai tā ir atpū ta? Administrā cija vispā r neuzrauga, vai no bezmaksas sauļ oš anā s krē sliem tiek noņ emti dvieļ i vai nē , skumjas (((
Mani visvairā k kaitina attiecī bas ar viesiem.
Es klusē ju par to, ka uzkopš ana telpā ir ļ oti apš aubā ma; daž reiz jums ir jā zvana un jā atgā dina, lai to noņ emtu.
Mē s regulā ri sazinā mies ar viesu radiniekiem un lū dzam atnest ū deni un dzē rienus minibā rā . Ja paveiksies, atnesī s no ceturtā zvana, ja nē , tad jā paceļ tonis - kam mums tas vajadzī gs, jo esam atvaļ inā jumā . Viņ i vispā r neliek duš as ž eleju vai tualetes papī ru. Viņ i regulā ri noliek klausuli un ir rupji.

Ž ē l, ka viesnī cas vadī ba neklausa savos viesos.
Ja atņ emtu daž us punktus, mē s nā ktu vē lreiz, bet, padomā jot par š iem brī ž iem, otrreiz par š o naudu neē dī sim, ir citas viesnī cas. Godī gi sakot, satikā m cilvē kus, kuri š eit ir jau otro un treš o reizi, bet es neteikš u, ko viņ i š ogad saka par š o viesnī cu, jo nekas labs (
Teikš u tikai savu viedokli - š ogad apkalpojoš ais personā ls izlutinā ja atpū tu, tagad sanā kam vakariņ ā s un ejam komunicē t ar ciemiņ u attiecī bu, jo pē c ceturtā s sarunas un telefona meš anas ar mums beidzot dzirdē ja par problē mā m!

Ceru, ka jums veiksies vairā k. Ļ oti gribē tos, lai viesnī cas vadī ba sakā rtotu lietas.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu