Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Jautājums par viesnīca Lucida Beach Hotel 5*

Pašreizējās ekskursijas uz šo viesnīcu
Iegūstiet labāko cenu no ceļojumu aģentiem
  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
52 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
agrīna rezervācija
Aprīlī, iepriekš rezervējot, ekskursija uz Kemeru tika pilnībā apmaksāta DAINA RESSORT BICH 5 * 110 tūkstoši rubļu. berzēt. Nedēļu pirms izlidošanas mūsu ceļojumu aģents mūs informēja, ka tehnisku iemeslu dēļ šī viesnīca mums atteicās. Mums tika dota izvēle no vairākām viesnīcām, no kurām diez vai mēs izvēlējāmies kaut ko vairāk vai mazāk līdzīgu (vērtējumi zemāk) Rezultātā mums bija jāmaksā vēl 4800. Kāda jēga no tik agras rezervācijas? Vai varbūt mēs bijām "nošauti"? Protams, piemaksājām, jo. Es negribēju palikt bez atpūtas. Viņi paņēma ultra ai clusive, bet līmenis nav tas pats. Bijām nedaudz vīlušies, jo bijām iepriekš atpūtušies Turcijā 4* apkalpošana ir tāda pati, izņemot papildus ēdienu starp brokastīm un pusdienām un pusdienām un vakariņām. Vairs nekādu papildu pakalpojumu
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
7 abonenti  • prasīja 2014-09-1611 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  19
аватар kvi2007
Tu esi apčakarēts, nav šaubu!!!
аватар kvi2007
Jūs samaksājāt aprīlī - kādi ir tehniskie iemesli? - viesnīca slēgta? Tu vai nu izvēlējies absolūti kreisu tūroperatoru, kas visticamāk.... -dažreiz zivs ir lēta, bet juška ir nevērtīga!-Tevi vienkārši izmeta kā piesūcekņus!
аватар Alexandr-
Izsakiet savu TO.
Viesnīcas nomaiņu var veikt, rūpīgi izlasiet savu līgumu. Viesnīcā ir jānodrošina vismaz qdass. Šajā gadījumā 5* reiz 5*. Lai gan mēs ļoti labi zinām, ka pieci ir dažādi. Es neko nezinu par šīm konkrētajām viesnīcām. Bet strikti formāli jūsu TO rīkojās likuma un parakstītā līguma ietvaros.
аватар Pachok
Es vienmēr esmu strīdējies un turpinu apgalvot, ka agrāka ceļojumu rezervēšana ar mūsu TO ir izdevīga tikai mūsu TO.
аватар orbittours.ru
Tevi noteikti spārdīja. Tūrisma operatoram, ja viņš jau viesnīcā "saskrūvējās", vajadzēja nodrošināt jums citu viesnīcu bez jebkādām piemaksām. Ar nosacījumu, ka esat samaksājis par ceļojumu līgumā noteiktajā laikā.
Un arī šādos gadījumos labie tūroperatori cenšas atlīdzināt samulsumu, piemēram, nodrošinot istabu ar skatu uz jūru.
аватар HotLine
Daži padomi ikvienam, lai izvairītos no šīm fantāzijām.
Topikators
- iemācīties pareizi uzrakstīt viesnīcu nosaukumus. Nav nevienas viesnīcas ar jūsu uzrakstīto nosaukumu. Un pēdējais vārds, ko uzrakstījāt, ir gandrīz neķītrs.
- iemācīties pareizi iegādāties ekskursijas. Pieteikuma (ekskursijas) rezervācija jāveic pie Jums. Visām problēmām pieprasiet operatora vietnē parādīt savu pieteikumu. Parastie aģenti to dara bez atgādinājumiem vai prasībām.
Diskusijas dalībniekiem nav jākarina etiķetes un jāformulē pieņēmumi kā galīgā patiesība.

Personīgi Pachokam. Kādreiz jūs uzskatījāt, ka kompleksās ekskursijas ir nevajadzīga vienība.
Tagad izmantojiet šo esenci.
Es jums apliecinu, agrā rezervēšana ir īstais piedāvājums. Īpaši nestabilā valūtas kursa apstākļos.
Labas viesnīcas neatceļ maksas rezervācijas (Daima ir laba viesnīca). Parastie operatori maksas pieteikumus neatceļ. Līdz ar to pieņemu, ka aģents vienkārši nerezervēja tūri līguma noslēgšanas brīdī (sedza zaudējumus, mēģināja spēlēt laukumā). Varbūt viņi par pēdējo ekskursiju maksāja ar sekojošo tūristu naudu. Tā sākas bankrots tūrismā.
аватар Pachok
"Kādreiz jūs uzskatījāt, ka kompleksās ekskursijas ir nevajadzīga vienība."
Es nekad neesmu teicis, ka pakas nav vajadzīgas.
"Tagad izmantojiet šo esenci."
Paldies, es darīšu. Tāpat kā iepriekš, ja katrā konkrētajā gadījumā tam ir ekonomiska vai cita jēga.
аватар gradyuna
Paldies visiem par atbildēm. You HotLine: Skolā es mācījos franču valodu un angļu valodā man nebija "boom boom", tāpēc rakstīju no atmiņas, dzirdot viesnīcas nosaukumu. Bet, manuprāt, tas nav galvenais. tāpēc šogad tas notika Un līgums tika noslēgts ar mums Bet līgumā bija rakstīts, ka tūroperators var mainīt viesnīcu uz līdzvērtīgu, nenorādot iemeslu, viņi to vienkārši pieņēma kā formalitāti. Bet viņi neiedomājās jautāt par pieteikumu. Jebkurā gadījumā ņemšu vērā jūsu padomu. Paldies vēlreiz.
аватар Pachok
Un līgumā bija norādīts, ka mainot viesnīcu būs jāpiemaksā? Esmu par 99% pārliecināts, ka nekā tāda nav. Bet es varu kļūdīties par 1% :)
аватар Pachok
Un šeit ir vēl viena lieta - tas nav operators (jūs atsaucaties uz pagājušā gada pieredzi ar viņu), bet gan ceļojumu aģents. Kaut kas tika sajaukts ar bruņām. Es neatceros gadījumus, kad tūroperators pieprasīja papildu samaksu, aizstājot viesnīcu uz apstiprinātiem pieteikumiem ...
аватар HotLine
Pēc skolas jāmācās. Turklāt viesnīcu nosaukumos visizplatītākie ir vārdi RESORT un BEACH.
Līgums ir veidne, kurā jāparedz visas iespējamās situācijas. Ieskaitot iespēju mainīt viesnīcu. Bet to izmanto, ja vairs nav iespējams mainīt līgumu, veikt tajā papildinājumus, saņemt tūristu piekrišanu nomaiņai, atkārtoti apstiprināt viesnīcu un atrisināt ar cenu starpību saistītos jautājumus. Tā ir situācija, kad tūristi jau ir ceļā, bet nez kāpēc tūristus nevar izmitināt maksas viesnīcā. Tieši šādiem gadījumiem ir iespēja to aizstāt ar līdzvērtīgu vai augstāku klasi bez tūristu piekrišanas.
Jūsu gadījumā tā nav viesnīcas aizstāšana bez jūsu piekrišanas. Šīs ir lietojumprogrammas izmaiņas. Tas tiek darīts saskaņā ar standarta līguma shēmu. Pakalpojuma sniedzējs (operators) ar aģenta starpniecību informē klientu (tūristu), ka viņš nevar sniegt maksas pakalpojumu. Šajā gadījumā tiek norādīts objektīvs iemesls. Klients tiek aicināts atgriezt naudu vai izvēlēties citu viesnīcu. Tā kā tas notika operatora vainas dēļ, viņš, kā likums, saglabā darījuma nosacījumus - agrās rezervācijas cenas un valūtas maiņas kursu (lai gan acīmredzamu iemeslu dēļ tas līgumā nav noteikts).
Galvenais ir pieteikums.
аватар gradyuna
Paldies. Es ņemšu vērā visus jūsu padomus.
аватар gradyuna
Bet, kā es saprotu, es vairs nevaru izvirzīt nekādas pretenzijas tūrisma aģentam?
аватар orbittours.ru
Jūs varat. Uzmanīgi izlasi līgumu, piemaksā, esmu vairāk nekā tu esi pārliecināts, ka tev nevajadzētu. Šī ir summa, ko varat iesniegt. Un arī palūdziet savai aģentūrai parādīt pirmo rezervāciju pirmajai viesnīcai, ja tās nav, tad jau varat iesniegt pretenzijas par novēlotu ceļojuma reģistrāciju.
аватар HotLine
Teorētiski jūs varat.
Praktiski es nezinu. Mums tādas situācijas nav - rezervējam līguma noslēgšanas brīdī.
Teorētiski, ja parakstīji līguma papildinājumu par jaunu viesnīcu un cenu, tad formāli neko mainīt nevar. Ja neesat parakstījies, varat pieprasīt sākotnējo ekskursiju par sākotnējo cenu. Bet tad aģentam ir tiesības kādu iemeslu dēļ atteikties no ekskursijas un atdot jums visu naudu. Tad jūs tiesā pierādīsiet, ka atteikums bija nepamatots. Vairāk vai mazāk kā šis. Bet aģentam būs grūti atgriezt visu naudu - jūsu jaunais ceļojums ir rezervēts, un pēc atcelšanas operators aģentam noteikti uzliks naudas sodu. Jūs varat spēlēt uz to - viņi jūs pārliecinās, jūs pazemināsit cenu līdz aģenta izmaksām (mīnus 10-12% no operatora cenas)
аватар gradyuna
Bet galu galā mēs jau atpūtāmies. Diez vai ceļojumu aģente aplikāciju saglabāja datorā, un pat ja viņai bija mērķis sarosīties, tad "viņa jau ir ar visiem galiem, kā saka, ūdenī"
аватар HotLine
Šķiet, ka mēs cenšamies jūs pierunāt tikt galā ar aģentūru.
Galvenais dokuments ceļojuma iegādei ir līgums. Pēc brauciena tas nezaudē savu spēku. Tomēr tas, ka esat devies modificētā ceļojumā, var tikt uzskatīts par jūsu piekrišanu šādām izmaiņām.
Pieteikumi tiek veikti operatora sistēmā. Un viņi tur paliek mūžīgi.
аватар gradyuna
Tas ir tas, kas man bija jāzina. Paldies
аватар gradyuna
Visu veselību, mieru un labklājību!
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Lucida Beach Hotel 5*
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl