Rupjība, slikts ēdiens, netīrība

Rakstīts: 14 septembris 2019
Ceļošanas laiks: 3 — 12 septembris 2019
Viesnīcas vērtējums:
2.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 3.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 2.0
Uzturs: 3.0
Infrastruktūra: 5.0
Ieradā mies 3. septembrī pulksten 12:00 mū s uzreiz sagaidī ja "draudzī gs" viesnī cas personā ls, kas piedā vā ja atstā t savas mantas lī dz reģ istrē š anā s brī dim (plkst. 14:00) un doties ar viņ iem aprunā ties, kur viņ i mē ģ inā ja uzspiest masā ž as pakalpojumus un maskas uz mums, kuras mums nebija vajadzī gas (starp citu, visi pakalpojumi viesnī cā ir divreiz dā rgā ki nekā visā reģ ionā ). Pē c vairā kkā rtē jiem mū su atteikumiem uzspieš ana turpinā jā s tā dā paš ā veidā .
14:00 mums iedeva istabas atslē gas (B bloks), ejot tur augš ā , bijā m ne tikai neizpratnē , bet gan pilnī bā š ausminā jā s par TELPU, jo bija saplī susi duš as kabī ne, š ļ ū tene un uzgalis tika salauzti atseviš ķ i. . Netī rumi bija visur, tualete bija klā ta ar urī nu - acī mredzot istaba nebija sagatavota pē c iepriekš ē jiem viesiem (grī da vienkā rš i nebija mazgā ta).
Pē c lū guma mainī t istabu, tas tika atteikts, jo pē c reģ istratū ras "augsti kvalificē to" cilvē ku teiktā , brī vu istabu neesot.

Pē c lamā š anas istaba brī numainā kā rtā tika atrasta, jau A blokā istaba bija labā ka, bet skapja durvis neslē dzā s, duš ā bija pelē jums un televizorā tikai 2 kanā li, ledusskapis nedarbojā s, nebija brilles.
No istabas PLUSI: darbojas kondicionieris, labs skats uz kalnu.
Dvieļ i gaidī ja tikai treš ajā norē ķ inā š anā s dienā un pē c tam no TĪ RĪ TĀ JĀ M, kā reģ istratū rā solī ja katru reizi "RĪ T", kas, acī mredzot, nekad nepienā ks.
Es nevaru nepieminē t Ē DIENU!
Sā kš u ar daž iem PLUSI:
Brokastis varē ja ē st (olu kultenis vai vā rī tas olas, grauzdiņ i, pankū kas un visā das pā rslas).
Augļ i un ogas nebija daudzveidī gas, bet diezgan pieņ emamas un garš ī gas.
Maize un smalkmaizī tes garš oja labi.
Tagad par Mī nusiem:
rindas nostalģ ijas cienī tā jiem par 90. gadiem (jā stā v iepriekš uz pusdienā m un vakariņ ā m, ja grib apē st ko ē damu).
Pastā vī gi ļ oti trū ka š ķ ī vju un dakš u. Galdi vienmē r ir lipī gi, grī da arī .
Kad viņ iem atļ ā va iet uz ē dienreizē m, darbinieki ņ irgā jā s, ķ ircinā ja, it kā mē s bū tu dzī vnieki.
Tagad par paš u ē dienu:
vienmē r bija pieejamas sojas kotletes, kuras ir grū ti ē st.
Vistu deva vā rī tu vai sautē tu, ne vairā k kā.2 gab.
Kopumā nebija ko ē st, jo sortiments bija ļ oti VIENOTS UN LĪ DZĪ GS.
Tagad daž i vā rdi par viesnī cas PERSONĀ LU:
Kalpones nerunā krieviski, no vā rda VISPĀ R nerunā .
Grī das tiek mazgā tas ik pē c 3 dienā m, un tad, ja jū s prasā t. Palagi mainī ti reizi 8 dienā s!

Reģ istratū rā ir PURE-BROOD HAMLO, kurš izliekas, ka neko nedzird, un, ja dzird, viņ š sā k bū t rupjš . Provocē t uz vardarbī bu. Izsmiet. Viesnī cā vienmē r "nav klā t" vadī ba.
Kopē jais iespaids par Hamlo viesnī cu ir netī rī ba un bezgarš ī gs ē diens.
Nekad nenā c uz š o viesnī cu.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu

аватар Kobamarina1205
Kobamarina1205

Mūsu 4. bija nedaudz labāk, bet tās pašas rindas, trauku, gaļas, sauļošanās krēslu trūkums..

Mon, 16 Sep 2019, 16:47
аватар Kobamarina1205
Kobamarina1205

Mūsu 4. bija nedaudz labāk, bet tās pašas rindas, trauku, gaļas, sauļošanās krēslu trūkums..

Mon, 16 Sep 2019, 19:47
аватар