Pretīga viesnīca, rupja vadība, zādzība viesnīcā.

Rakstīts: 4 septembris 2021
Ceļošanas laiks: 22 — 29 augusts 2021
Viesnīcas vērtējums:
2.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 3.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 2.0
Uzturs: 4.0
Infrastruktūra: 2.0
Pirms viesnī cas izvē les apskatī jā m daž as atsauksmes, piemē ram, zaļ ā zona, viss ir ok...bet pē c š ī s viesnī cas apmeklē juma saproti, ka patiesī bā viss ir daudz sliktā k.
Ja jums ir nostalģ ija pē c servisa "a la scoop" un rupjī bas - jū s noteikti esat Kimeros. Ja uzskatā t, ka vē laties vienkā rš i atpū sties viesnī cā , kurā cilvē ki mī l savu darbu, apejiet š o Kimerosu.
Sā kš u ar operatoru. Pirmkā rt, mū s saš utinā ja fakts, ka PEGAS Touristik nodroš inā ja autobusu bez gaisa kondicionē š anas transfē ram no Antā lijas lidostas uz viesnī cu (kas aizņ em pusotru lī dz divas stundas). Laikapstā kļ os +36-37 grā di pē c Celsija ir ne tikai neē rtī bas, bet gan tieš s drauds tū ristu dzī vī bai un veselī bai, jo neviens mū s nebrī dinā ja, ka autobusā nebū s gaisa kondicionē š anas, un apmē ram divas stundas mē s bija jā slē dz. transportlī dzekli, kurā gaisa temperatū ra bija augstā ka nekā ā rā.

Ņ emot vē rā mū su lī dzš inē jo pozitī vo pieredzi autobusu pā rvadā jumos dienvidu valstī s no operatoriem TEZ TOUR, Anex, Coral, mē s pat nevarē jā m iedomā ties, ka “pigas” nolaidī bas dē ļ un apzinā ti varē tu apdraudē t tū ristu veselī bu un dzī vī bu. Mē s iesniedzā m rakstisku prasī bu par uzņ ē muma nodoš anu viesnī cas gida dē ļ , tač u š ī prasī ba nekad netika izskatī ta.
Nu, lū k, tā di apsildā mi transfē ri bez kondicioniera, tū risti nokļ ū st reģ istratū ras viesnī cā . Un š ī ir telts ar plauktu, kur smacī gs, trokš ņ ains un neē rti.
Tā sauktā "zaļ ā teritorija" ir absolū ti bezjē dzī ga, jo tā s zaļ ums starp mā jā m, koki aug diezgan reti, nerada ē nas. Viesnī cas Kimerospark teritorijā ir š ausmī gi smacī gs, no vienas puses kalns ir diezgan tuvu, no otras puses ir daudz ē ku, un ir traucē ta normā la gaisa cirkulā cija.
Kad mē s reģ istrē jā mies, mē s lū dzā m reģ istratū ru, lai pā rliecinā tos, ka gaisa kondicionieris telpā darbojas labi.

Reģ istratū ras darbiniece vispirms mē ģ inā ja mums “pā rdot” tā das paš as kategorijas un platī bas istabiņ u kā mū sē jais, bet it kā mā jā “tuvā k jū rai” ar papildus samaksu 70 ASV dolā rus. Bet mē s atteicā mies no š ī "dā snā " piedā vā juma, kā rezultā tā reģ istratū ras darbiniece mē ģ inā ja mū s ievietot telpā , kurā acī mredzami nestrā dā ja kondicionieris. Neskatoties uz to, ka ierī ce, kas bija paredzē ta kā gaisa kondicionieris, ieslē dzot radī ja skaļ u troksni un svilpo, bija acī mredzams, ka no ierī ces labā s puses izplū st tikai gaiss, un tas bija vienā das temperatū ras un varbū t nedaudz augstā ks nekā telpā , un pat pā rslē dzot rež ī mus, dzesē š ana nenotika. Uzreiz zvanī jā m uz reģ istratū ru un teicā m, ka stingri atsakā mies dzī vot istabā ar nestrā dā još u, salū zuš u kondicionieri. Atteicā mies arī no reģ istratū ras piedā vā juma tuvā kajā s 2-3 dienā s “kondicionieru remonta cienī tā ju” pulciņ a tikš anā s dienā.
Mē s labi zinā m, ka kondicionieru remonts var ilgt vairā kas dienas, un tā pē c š ā du ierī č u remonts jā veic bez iedzī votā jiem.
Reģ istratū ras darbinieki uzvedā s nekaunī gi un nolaidī gi, meloja, ka nav brī vu istabu, lai gan blakus istabā izrā dī jā s parasts kondicionieris un pē c tū ristu aizbraukš anas tas tikai tika tī rī ts.
Reģ istratū rā teicā m, ka nav labi mā nī t tū ristus un esam gatavi pā rcelties uz blakus istabu. Mū s nomainī ja ar atslē gu kartē m, bet tajā paš ā laikā faktiski sā kā s tū ristu mā nī š anā s un nelielas nelietī bas. Mū su istabā viņ i "aizmirsa" papildinā t tualetes piederumus, tualetes papī ru, viņ i nepapildī ja bā ru, pat pē c vairā kiem zvaniem un sē rā m par meklē jumiem.
Nā kamajā dienā pē c ieraš anā s tika ieplā nota tikš anā s ar Pigas viesnī cas gidu, kuras laikā pē dē jais centā s visus pā rliecinā t, ka no viesnī cas numuriņ iem nav notikuš as zā dzī bas, kam, protams, bija grū ti noticē t, ņ emot vē rā viesnī cas bungalo. sistē ma. Un dienu vē lā k mē s atklā jā m, ka no mū su istabas ir nozagta nauda.

Kad viņ i sā ka atjaunot notikumus, viņ i uzzinā ja, ka pusotru dienu no mū su uzturē š anā s viesnī cā naudas maks atradā s mugursomas apakš ā . Proti, lai veiktu zā dzī bu, vajadzē ja rū pī gi “sabojā ties” tū ristu maisos. Mē s bijā m ļ oti saš utuš i par š o incidentu, un ne tik daudz dē ļ pazuduš ā s naudas summas, bet vairā k tā pē c, ka viesnī cas darbinieki ne tikai veica pretī gu tī rī š anu, “aizmirsa” papildinā t tualetes piederumus un bā ru, bet arī pamatī gi rakņ ā jā s pa mū su . somas, meklē , ko nozagt. Un nav pagā juš as pat divas dienas, kopš mē s ievā cā mies.
Pirmkā rt, bijā m nobaž ī juš ies, ka nevaram justies droš i istabā , un viņ i tur droš i atstā s personī gā s mantas.
Saprotam, ka pazuduš ā s naudas summa nav pietiekami liela, lai uzsā ktu kriminā lprocesu par zā dzī bas faktu, tač u tajā paš ā laikā esam pā rliecinā ti, ka tū ristu droš ī bas labad viesnī cas administrā cijai un vadī bai ir pienā kums reaģ ē t uz tū ristu sū dzī bas par to, kas atrodas viņ u personī gajā s mantā s, somā s. pē c tam "rakņ ā jā s" (visticamā k, viesnī cas personā ls) un nekavē joties jā rī kojas, lai nodroš inā tu tū ristu komfortu un droš ī bu. Piemē ram, š ā ds pasā kums varē tu bū t viesnī cas pienā kums, ka uzkopš ana turpmā kajā s dienā s tiks veikta tikai tū ristu klā tbū tnē , un darbinieki nedrī kstē s apmeklē t numuru bez iemī tniekiem. Vai arī viena darbinieka/darbinieka pieš ķ irš ana numuram, lai jebkā du jautā jumu gadī jumā varē tu tieš i sazinā ties ar š ā du darbinieku.
Tajā paš ā dienā draugs sazinā jā s ar reģ istratū ru un pastā stī ja par savu situā ciju, un viņ i solī ja viņ ai sniegt atsauksmes nā kamajā dienā . Ierodoties nā kamajā dienā , reģ istratū ra ieslē dza "salnas" rež ī mu, kas biež i notiek iestā dē s ar "loķ a" apkalpoš anas lī meni, un teica, ka viņ a neko nezina. Nā cā s meklē t tā s viesnī cas atbildī gā s personas, kas kaut ko zina un izlemj.

Reaģ ē jot uz mū su sē rā m par pazuduš o naudu, kā da persona Arina Cetiņ a (mums neteica, kā du amatu viņ a ieņ em viesnī cā ) sā ka rupji atbildē t, sakot, ka naudu no sevis izvilkā m mē s. Kad palū dzu reģ istratū ras darbiniekiem nosaukt ģ enerā lmenedž era vā rdu un uzvā rdu, meitene man pasniedza lapiņ u ar uzrakstu “Ozgur bey”, es jautā ju, kas par “beju” ir uzvā rds vai kā ? , uz ko meitene ar trī ci balsī atbildē ja, nē , tas bija “kungs”.
Turpinot mē ģ inā jumus noskaidrot Ozgura saimnieces vā rdu, meitenei kļ uva balta seja, pā rē jie darbinieki (cik saprotu ar asins zvē restu saistī ti) vai nu aizmirsa galvenā menedž era segvā rdu, vai arī zvē rē ja ne. pastā sti kā dam. Kā ds sasodī ts kauns! Darbiniekiem ir kauns (vai bail) pateikt tū ristiem priekš nieka vā rdu.
Tas ir pirmais rā dī tā js, ka pret tā dā m viesnī cā m kā Kimeros, kur galvenā menedž era vā rds tiek rū pī gi slē pts, jā izturas ar desmito ceļ u.
Piemē ram, ļ oti patī kamā un pieklā jī gā kaimiņ u viesnī cā Mirage parkā ir ī paš s stends, kur ir fotogrā fijas, uzvā rdi un viesnī cas vadī bas darbinieku vā rdi, jo cilvē ki tur lepojas ar savu darbu un viņ iem nav kauna un bailes. ja viesnī cas viesi zina ne tikai viņ u vā rdus. ar priedē kli mā jsaimniecī ba-saimniece, bet arī viņ u vā rdi un fotogrā fijas.
Viesnī cā Kimerospark (rakstu kopā vai nē š is ir parks, un nav nekā da sakara ar parku) - pretī gs internets, tikai bā rā pludmalē , kur rū teris visticamā k ir normā lā ks, pā rē jā no teritorijas jū s nevarē sit normā li atvē rt pā rlū kprogrammu.

Tā pē c tikai ierodoties mā jā s, sē rfojot internetā , viņ i uzzinā ja, ka Kimerospark apsaimnieko kopš.2014. gada? zbek Tourism A. ? . Protams, es varu kļ ū dī ties, tač u radā s ļ oti skaidrs iespaids, ka viesnī cā saimnieko “90.  gadu imigranti, kas uzauguš i bijuš o NVS valstu plaš ajos plaš umos”, tā pē c pakalpojums ir tā ds, un rupjī bas ik uz soļ a.
Viesnī cā un restorā nā (saskaņ ā ar lī gumiem uz sezonu) strā dā daudzas meitenes no Kazahstā nas: klusas, klusas, paš as neko neizlemj un baidā s no saviem “lī č iem”. Pat kaut kā es negribē tu piedalī ties viņ u darbaspē ka ekspluatā cijā.
Salī dzinu ar to paš u Mirage parku - viesmī ļ i ir turku vai austrumnieciska izskata jaunieš i, smaidoš i tū ristiem, pā rliecinā ti un apmierinā ti ar savu darbu.
Tā pē c, nesaņ emot ģ enerā lmenedž eres uzvā rdu, vā rdu un kontaktus, kuram varē jā m tieš i izteikt savas baž as par viņ as droš ī bu numurā , draudzene lū dza viesnī cas darbiniekus izsaukt policiju, lai fiksē tu zaudē juma faktu. naudu un nesankcionē tu piekļ uvi mū su istabai. lai turpmā k pasargā tu sevi no š ā dā m situā cijā m, jo ​ ​ ja vē l kaut kas tiks nozagts, tad viesnī cas vadī ba un gids vairs nevarē s melot, ak, tā da zā dzī ba mums ir pirmo reizi.
Mē ģ inā jumi izsaukt Antā lijas piekrastes tū ristu policiju, kuras numuri atrodami internetā un raksti tū ristiem, bija nesekmī gi, telefona numurs vienkā rš i nestrā dā ja, lī dzī gs dienests ir Ankarā un Stambulā , bet viņ i nezinā ja. viņ u Antā lijas kolē ģ u kontakti. Tā pē c viesnī cu sauca par ž andarmē riju, kas nodarbojas ar laukiem starp pilsē tā m. Bet viss ir stingri turku valodā.

Un tad Arina Č etiņ a brī vprā tī gi piesakā s par tulku savai draudzenei un ī paš i nepareizi tulko viņ ai dokumenta tekstu, lai viņ as draugs nezinā š anas dē ļ paraksta atteikš anos no pretenzijā m pret viesnī cu. Lai gan š ā dā situā cijā tam bija jā bū t zvē rinā tam tulkam, un Arinai Cetiņ ai bija pienā kums informē t policiju par savu intereš u konfliktu un to, ka viņ a, pat ja viņ ai ļ oti lū gtu, viņ as nodarbinā tī bas dē ļ nevarē ja bū t tulks. Š is gadī jums.
Savukā rt Arina Cetiņ a izlē musi, ka tū ristu ir vieglā k apmā nī t, apzinā ti veikt nepareizu dokumenta tulkojumu, tā dē jā di Arina Č . izdarī ja dienesta viltojumu un ļ aunprā tī gi izmantoja dienesta stā vokli. Es neko nerakstu par reputā ciju, jo "reputā cija, kas balstī ta uz meliem un maldinā š anu" joprojā m ir maldinā š ana.
Neskatoties uz to, viņ i uzrakstī ja paziņ ojumu ž andarmē rijai, lai gan “tulkotā js” no Pī gas visos iespē jamos veidos neļ ā va faktu paziņ ojuma tekstā ierakstī t par viesnī cas vadī bu, ignorē jot zā dzī bas faktus un nevē lē š anos to izmeklē t.
Turklā t, izejot no viesnī cas, arī citi tū risti sū dzē jā s, ka pazaudē juš i naudu no sava numura (starp citu, tajā paš ā mā jā , kur mū su istabiņ a), uz ko reģ istratū ra nekā di nereaģ ē ja.
Tagad vairā k par "viesnī cas teritoriju". Promo video rā da, ka š is ir parks, starp mā jā m aug koki, teritorija liela, izstiepta, ļ oti smacī ga, tā dā tuvumā un karstumā pa takā m nestaigā si.
Piemē ram, Marti Myra ir zonas, kur ir š ū puļ tī kli, atpū tas krē sli, dī vā ni, koka galdi, tur ir ē rti atpū sties un vienmē r ir kur doties pensijā ar kompā niju vai pā ri. Chimero parkā š ī zaļ ā zona ir pilnī gi bezjē dzī ga, tā nerada pietiekami daudz ē nas, nav patī kamu vietu atpū tai.

Visas aktivitā tes ir koncentrē tas pie jū ras: pludmale, baseins, pludmales bā rs, pie bā ra ir slidkalniņ š , kur reti kā du redzi, ir ar plā ksnē m izklā ta zona, kur vakarā tiek izdzī tas bē rnu maš ī nas, estrā de un krē sli uz lī dzenas vietas (nav amfiteā tra) un liela kvadrā tveida ē kas forma - ē damistaba. Iespaids, ka esi nonā cis iepirkš anā s centrā vai ē dinā š anas laukumā , kur cilvē ki visu laiku koš ļ ā jas (jā , ē diens tiek nodroš inā ts visu diennakti), bet, sasodī ts, š eit nav runa par atpū tu. Turklā t tas ir ļ oti smacī gs un neē rti. Vakarā š ajā zonā pie ē dnī cas sakrā jas bars cilvē ku + bē rni dzenā s un kliedz uz rakstā mmaš ī nā m. Labajā pusē ir skatuve - pa kreisi ir ū dens slidkalniņ š , zirgu ļ audis sajaukti barā ...
Mē ģ inā jumi vakarā iziet ā rā pastaigā ties pa teritoriju liecinā ja, ka labā k to nedarī t, jo vietā m ļ oti smird pē c atkritumiem. Animā cija ir tā da: lī dz vienam vakaram bija forš s š ovs (uzaicinā ts), tad kā di dī vaini briesmoņ i izklaidē ja bē rnus. Viesnī ca nav paredzē ta ē rtai atpū tai.
Chimeroparkā nedarbojas a la carte, un tas nav karantī nas dē ļ (otrajā s viesnī cā s viņ i lieliski atsā ka darbu), bet gan tā pē c, ka a la carte ir jā mī l tū risti, savs darbs un serviss: sarī vē glā zes, dzelzs galdautus, gulē ja. Atkal blakus esoš ais Mirage parks ir dzī vs piemē rs tam, cik jauki ir redzē t, kad viesnī ca novē rtē labu apkalpoš anas lī meni un ciena viesnī cas klientus.
Ē dinā š ana: Jā , tas ir diennakts ē dinā š anas pakalpojums, kam tas paredzē ts? - ES nezinu. Dubultais espresso ē damistabā labi saderē s ar labu americano, labā k neņ emt to, kas tiek izliets kā americano. Bet melnā tē ja ir kā š efī rs, savā ziņ ā stipra.

Es neē du gaļ u, jo nezinu, kā ir ar tā s pagatavoš anas kvalitā ti.
Ir zivis, reizē m bija labi pagatavots grilē ts jū ras plaudis.

Reizē m izsniedza jū ras veltes, Kimerosparka ē dinā š anas laukumā ir logs ar daudzsološ u uzrakstu “jū ras veltes”, no kura izsniedz kalmā ru a la gumiju, salā tus bez mē rces, vā rī tu foreli “katlā ” un gabaliņ u lasis no 15:00 lī dz 17:00 no 15:00 lī dz 17:00. Jā , lasi ir grū ti sabojā t, bet teikt, ka viņ i to garš ī gi pagatavojuš i, arī ir stulbi. Kurš š iem cilvē kiem Kimerosparkā iemā cī ja pagatavot kalmā rus lī dz blī vai gumijai, joprojā m ir noslē pums, tač u viņ i dienu no dienas turpina š o jū ras velš u sabojā š anas procesu. Pat ja kalmā rs ir sasaldē ts, tas nav iemesls to pā rtaisī t par "gumiju".

Galvenā restorā na ē dienkartē daž kā rt uzkodas sastapā s bē rni garneles, vā rī tas un ne pā rā k garš ī gas, arī gumijas kalmā rus un kaltē tu krabju nū ju. Bet vispā r pā rtikai var likt "4".
Baseina tī rī ba - baseins ļ oti smirdē ja pē c hlora, kā tas tika tī rī ts, bet ja salī dzina ar Marti Myra baseiniem (kur ir strū klakas un tekoš a ū dens), tad Kimerospark baseins noteikti ir daudz sliktā ks.
Mē s tomē r devā mies uz Pigasu jū ras ekskursijā , š ķ iet, ka iespē ja atgriezties autobusā bez gaisa kondicionē š anas ir ā rkā rtī gi maza. Bet ne Pigasam. Š ķ iet, ka operators ir savā cis loku no visiem vecajiem Kemerovas apgabala autobusiem un ī paš i atlasa tā dus vecus autobusus bez gaisa kondicionē š anas, lai sniegtu pakalpojumus tū ristiem. Ja pa ceļ am uz laivu autobusā konderis vē l kaut kā nedaudz nostrā dā ja, tad atceļ ā vairs ne, atkal kaut kas salū za, kā du laiku stā vē jā m benzī ntankā , kamē r š oferis kaut ko iedarbinā ja (ak, š ie ir jaunu un ne pā rā k tehniķ u aprindas) un tad mū s pā rcē la uz deviņ desmito gadu beigu autobusa modeli, kur salonā bija +33-+35.

Kad ieradā mies viesnī cā whatsapp, viesnī cas gids atsū tī ja balss ziņ u, ka izrā dī jā s, ka viesnī cas galvenais menedž eris ir izlasī jis kaut kā du atsauksmi tripadvisor (protams, ne gids, ne menedž eris mums neko nestā stī ja, ne gids nedz menedž eris mums neko nestā stī ja. mazā k vai mazā k mums draudē ja izlikš ana no viesnī cas, ja neiesniegsim petī ciju ar nož ē lu (nav skaidrs, ko gan) uz Uzbekistā nas Ozgur lī ci.
Likumsakarī gi, ka par š o incidentu ziņ ojā m Ukrainas tū risma operatoram, kurš teica, ka tikai viesnī cas pā rstā vim ir tiesī bas mū s izlikt vai informē t par izlikš anu, nevis Pigas viesnī cas gidam. Attiecī gi devā mies vakariņ ā s – gaidī t ziņ as no viesnī cas personā la.
Kad ap 22.00 atgriezā mies istabā , mums bija bloķ ē tas kartes, Pigas gids uzvedā s neadekvā ti, reģ istratū ras darbinieki vispirms teica, ka ak, jums kartes ir atmagnetizē tas, tad teica, ka Pī ga visu izdomā ja. Tad viņ i nobijā s un sā ka zvanī t galvenajam menedž erim.
t. i.
viesnī cas klosteris ne tikai neveic pasā kumus, lai apturē tu zā dzī bu viesnī cā , bet viņ i paš i darbojas kā deklamē tā ji, faktiski atstā jot mums piekļ uvi personī gajā m mantā m un iepriekš netiek informē ti, ka klosterī bas pilnī gas neatbilstī bas dē ļ viņ iem tur bija uzbrukums un pilnī ga zaudē juma adekvā ts. Apmē ram divas stundas mums nebija piekļ uves telpai un savā m lietā m. Pigas nodarbojā s ar izspieš anu, pieprasot kvī ti, pē c kuras tiksim pie personī gajā m mantā m.
Katram gadī jumam mē s sazinā jā mies ar konsulā tu Antā lijā , nosū tī jā m konsulā tam kuponu kopijas, dokus, daž us pagā tnes stā stus un vietē jo pigasus kontaktus.
Tā pat, sazinoties ar tū roperatora vadī tā ju, viņ š teica, ka š ova maskas pusnaktī ir pakalpojums, kuru mē s nepasū tī jā m, kad devā mies ekskursijā , un attiecī gi.

Un, lū k, pē c tam, kad tū roperatora darbiniekos veselais saprā ts atgriezā s, viņ i uzreiz atcerē jā s, uz kuru viesnī cu mū s pā rceļ , paš i savā redakcijā uzrakstī jā m kvī ti, ka bez mū su ziņ as mums ir bloķ ē ta pieeja telpai, ka tū risma operators piedā vā ja pā rcelties uz Mirage Park. mē s neiebilstam pret š ā du soli. Bet pretenziju atteikums par pā rcelš anos uz otro viesnī cu nenozī mē pretenziju noraidī š anu pret tū risma operatoru par “masku” izrā des sarī koš anu.
Mirage Park Rakstī š u atseviš ķ i: š ī viesnī ca bija patī kama, ē rta, strā dā pieauguš i atbildī gi cilvē ki, kuri nekaunas par savu vadī bu, un kuri zina ģ enerā lmenedž era vā rdu, atš ķ irī bā no kā diem tur himeriem.
Pē dē jais pieskā riens ir jū ra. Tas ir skaists augusta beigā s, + 27-28, jū s tajā ieejat, un jū s to atstā jat ļ oti lē ni.
Viņ i pirka un peldē ja pē c sirds patikas. Jū ra ir skaista gan Kimmerospark, gan viesnī cas Mirage park teritorijā.
Varbū t nā kotnē Kimerosam paveiksies, un viņ am bū s arī pieklā jī gs ī paš nieks un apsaimniekoš anas uzņ ē mums, un ne tikai par kaut ko.
Pa to laiku Kimmeroparkholidayvillage apiet desmito ceļ u. Ar visu Kemerš č inas viesnī cu daž ā dī bu izvē lieties viesnī cas bez "padomju" servisa un ar atbilstoš u vadī bu.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu