Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

To var izdarīt arī bez bērniem.

Rakstīts: 4 decembris 2020
Ceļošanas laiks: 13 — 20 septembris 2020
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām; Ģimenēm ar bērniem; Atpūtai ar draugiem, jauniešiem
Viesnīcas vērtējums:
10.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 10.0
apkalpošana: 10.0
Tīrība: 10.0
Uzturs: 10.0
Infrastruktūra: 10.0
Es redzu, ka š ogad par Palmiju jau ir rakstī ts daudz atsauksmju, izņ emot Turciju, mē s nekur nevarē jā m aizlidot, tā pē c ir saprotams, kā pē c visi raksta par Turciju. Lai gan Palmijā nebiju pirmo reizi, es arī uzrakstī š u. Mē s ar vī ru parasti ceļ ojam kopā , mums vē l nav bē rnu, un, lai gan Palmijā ir visi apstā kļ i ģ imenē m ar bē rniem, mē s atpū š amies savā veidā , arī bezbē rnu ģ imenē m tur bū s vairā k nekā ē rti.
Mē s parasti ierodamies uz divā m nedē ļ ā m un rezervē jam atvaļ inā jumu apmē ram pusgadu iepriekš , š oreiz plā nojā m tikai marta beigā s rezervē t septembrim, tač u sā kā s apjukums, un mē s atlikā m visus š os jautā jumus uz labā kiem laikiem. Labā kie laiki sā kā s augustā , kad lidmaš ī nas pacē lā s gaisā , un tad mē s steidzā mies izpē tī t Club Meda vietni, cerot izķ ert vismaz kā du numuru. Godī gi sakot, domā ju, ka viss tiks izjaukts, bet š ķ iet, ka daudzi š ogad visu iegā dā jā s pē dē jā brī dī . Rezultā tā varē jā m izvē lē ties vē su istabiņ u ar skatu uz jū ru viesnī cas ē kā un lidojā m atpū sties uz nedē ļ u septembra vidū , kā jau sā kotnē ji vē lē jā mies.
Tobrī d situā cija ar droš ī bas pasā kumiem bija sekojoš a - viesnī cā visi darbinieki bija valkā juš i maskas un cimdus, maskas tika prasī tas no tū ristiem restorā nā izplatī š anai, pie bā riem, vestibilā un tur, kur ir cilvē ku pū lis. . Maskas tika izdalī tas bez maksas, kā suvenī ru veikalā varē ja iegā dā ties masku ar Club Meda logo. Viesnī cā ir uzstā dī ti daudz sanitā ri, tī rī š ana kļ uvusi daudz biež ā ka, tikai pastā vī ga dezinfekcija. Markup, protams, arī bija. Bet pats galvenais, ka tas viss ī sti neietekmē ja pā rē jo, iespē jams, skumjā kais no izmaiņ ā m bija tas, ka š o pasā kumu dē ļ tika slē gts turku pirts un iekš telpu baseins, kas, pā rē jais darbojā s labi. SPA strā dā ja, divas reizes iegā dā jos sev procedū ru kursu un ar prieku izbaudī ju masā ž u un skrubi.

Sportā izmaiņ u nav, visi sporta veidi ir tā di, kā di bija, nekas nav samazinā ts. Katru reizi, kad daudz laika pavadā m uz ū dens – vindsē rfings un ū densslē poš ana ir neatņ emama mū su atvaļ inā juma sastā vdaļ a. No zemes es mī lu loka š auš anu, ar katru gadu tas kļ ū st labā k un labā k, un mans vī rs vairā k aizraujas ar tenisu.
Arī restorā nā viss ir garš ī gi, ir neliela sajū ta, ka ē dienu izvē le bija samazinā jusies, š oreiz sieru un Eiropas ē dienu kopumā bija mazā k, bet, godī gi sakot, gardē ž u baudī jumu bija vairā k nekā pietiekami. Ballī tes, pā rsteidzoš ā kā rtā , arī tiek atstā tas, tā s piesaista mazā k viesu, un viss pā rē jais ir pa vecam - dress code, traka zinā tne, jautrī ba lī dz nokriš anai. Kopumā , protams, izmaiņ as ir, bet tā s ir maz un tas netraucē atpū sties. Kā Club Med fans noteikti iesaku viesnī cu, un ne tikai tiem, kam ir bē rni, bet visiem, kur var mierī gi atpū sties, gan aktī vi un sportot, gan sarī kot romantisku, un patī kami rosī ties diskotē kā s. , ī si sakot, Club Med FOREVER.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu

komentāri (12) Atstājiet savu komentāru
аватар SevenSeasHotelLife
SevenSeasHotelLife

Cienījamā Irina,

Pirmkārt, vēlamies jūs informēt, ka izsakām nožēlu par radušos situāciju. Bet jūsu aprakstītie notikumi pilnībā neatbilst realitātei. Bērnu klubiņš strādā no 10:00 līdz 22:00, šajās stundās bērnu kluba darbinieki strādā bez pārtraukuma. Lai gan organizatorisku apsvērumu dēļ darbinieku skaits mainās visas dienas garumā (āra pasākumi, ēdināšanas laiki u.c.), nepieciešamais darbinieku skaits bērnu klubā tiek nodrošināts proporcionāli bērnu skaitam. Pārskatot ierakstus par incidenta datumiem, vēlamies atzīmēt, ka mūsu darbinieki atradās miniklubā. Kamerās redzams, kā bērni piegājuši klāt un runājuši ar bērnu kluba darbinieci. No jūsu dēla nav saņemtas nekādas sūdzības vai lūgumi. Bērnu kluba darbiniece pārliecinājās, ka bērniem viss kārtībā, un turpināja darbu.
Jūs vērsāties viesnīcas administrācijā ar lūgumu atrast viesus, lai viņi dienu vēlāk atvainotos, un tāpēc tika zaudēts laiks. Sazinoties ar administrāciju, Jūsu dēlam nekādas traumas netika konstatētas. Viesnīcas darbinieki ievēroja noteikumus un pielika visas pūles, lai atrastu viesus. Bet, kā jūs pats atzīmējāt, tad, kad viesi tika identificēti, viņi jau bija atstājuši viesnīcu. Viesnīca ir vienlīdz draudzīga un sniedz pakalpojumus visu kategoriju viesiem neatkarīgi no viņu tautības. No brīža, kad sazinājāties ar mums, mēs esam bijuši jums blakus un snieguši atbalstu. Viesnīcas administrācija uzraudzīja situāciju un informēja par notiekošajiem notikumiem.
Animācijas vadītāja, bērnu kluba un viesu attiecību nodaļas vadītājas veica sarunas ar jums, piedāvāja palīdzību jebkuros jautājumos, tostarp nodrošināja bērnam auklīti, no kuras jūs atteicāties. Mūsu mērķis ir nodrošināt kvalitatīvu un komfortablu uzturēšanos, tāpēc visas viesu vēlmes mums ir svarīgas un tiek nodotas izskatīšanai viesnīcas vadībai.
Vēlamies arī norādīt, ka mums ir likumīgas tiesības aizstāvēties pret jebkādiem negodīgiem vai nepatiesiem komentāriem, kas var apdraudēt mūsu viesnīcas reputāciju.

Ar cieņu
Viesu attiecības

Thu, 30 Nov 2023, 09:03
аватар