Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Carelta Beach Resort & SPA Hotel apskats

Rakstīts: 1 maijā 2019
Ceļošanas laiks: 10 — 17 septembris 2018
Viesnīcas vērtējums:
1.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Briesmī ga viesnī ca, nevienam neieteiktu š o viesnī cu. Sā kotnē ji mē s to izvē lē jā mies, jo tas ir 4 * +, un pirms tam mē s jau bijā m atpū tuš ies š ajā viesnī cā . Mē s bijā m trī s pieauguš ie, un iekā rtojā mies istabā , kas paredzē ta diviem cilvē kiem, viss bija paredzē ts diviem. Mums pastā vī gi bija jā skrien uz reģ istratū ru un jā meklē dvieļ i, segas utt. , Un viņ i teica "mums vienalga", kā viņ i teica "mē s nepielā gosimies jums. " Mums saplī sa duš as jaucē jkrā ns, tas tika salabots tikai dienu vē lā k, tas ir, viņ iem bija vienalga, vai mums ir ū dens, mums nebija ū dens, viņ i atklā ti teica "mums vienalga". Agrā k tieš ā m bija 4*+, bet tagad varu iedot viņ iem trijnieku ar ļ oti ļ oti lielu stiepš anu, pat 4* nevelk. Ē dieni - pilnī gs absurds, mums bija viss iekļ auts bufete, bet bija tā : kam nebija laika, tas kavē ja. Viņ i ir sagatavojuš i porciju, un ne kā citā s viesnī cā s, kad viņ i pasniedz ē dienu, bet š eit, ja jums nebija laika kaut ko paņ emt no galda, tad tas arī viss, ardievu! Vienī gais, kas bija labs, bija viesnī cas zona, ir baseins, ū dens slidkalniņ i, kas strā dā tikai 2 stundas dienā . Sā kumā gribē ju ar tiem braukt, bet tad neuzdroš inā jos, jo man priekš ā nolaidā s meitene, kurai rokas vienkā rš i bija lī dz asinī m izķ emmē tas. Tajā paš ā laikā , kad mē ģ inā ja atrast ā rstu, izrā dī jā s, ka viņ š nav teritorijā , viņ i vē rsā s reģ istratū rā ar jautā jumu, vai viņ iem ir aptieciņ a, viņ iem nebija nekā , viņ i nekavē joties deklarē , piezvani savai apdroš inā š anai, pagaidi kamē r atbrauks, tad tevi aizvedī s un tikai tā dā veidā sniegs kaut kā du palī dzī bu. Ekskursiju kvalitā te arī bija š ausmī ga, gide bija sieviete, kura knapi runā ja krieviski. Es no š ī s ekskursijas neko nesaņ ē mu, jo nevarē ju saprast, ko viņ a saka. Turklā t viņ a neņ ē ma tik daudz uz ekskursijā m, bet uz veikaliem, jo ​ ​ viņ ai bija vienoš anā s ar pā rdevē jiem, kuri pē c tam maksā ja procentus, tā arī bija. un ekskursija gandrī z nebija. Tas ir, mums bija jā iet ciemos. 3 zonas, š ī ir Svē tā Nikolaja baznī ca, pilsē ta un lī cis, galu galā viņ i vienkā rš i aizgā ja iepirkties. Saimniece un gidi no viņ as - š ausmas! Viņ i maldina, nestā sta nepiecieš amo informā ciju, viņ us interesē tikai, kā nolaist vairā k naudas. Viņ i vispā r nav atbildī gi par ekskursijas kvalitā ti. Tajā paš ā laikā ar visu nā cā s veikt labojumus dokumentos lidojot atpakaļ un visu dienu gā jā m un paš i darī jā m, noskaidrojā m vai bū s reisu pā rsē š anā s un viss pā rē jais. Visu uzturē š anā s laiku gids pat nejautā ja, vai mums patī k viesnī ca, nepatika, necienī jas pateikt, kur meklē t, kad ir mū su lidojums, nedeva nekā du informā ciju, vai lidojums ir pā rcelts vai nē . Tā da ir viņ u pakalpojumu kvalitā te. Es varu novē rtē t to ar mī nus 10, un ne vairā k!
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu