Viesnīcas teritorija laba, zaļa. Kalni ir cits stāsts, tie vienkārši valdzina

Rakstīts: 7 septembris 2020
Ceļošanas laiks: 26 augusts — 5 septembris 2020
Viesnīcas vērtējums:
3.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 4.0
apkalpošana: 2.0
Tīrība: 2.0
Uzturs: 3.0
Infrastruktūra: 5.0
Viesnī ca tika izvē lē ta ilgi, jo gribē jā m skaistu un plaš u teritoriju. Mē s lasī jā m daudz atsauksmju un apmetā mies Akka Hotels Antedon 5 *, jo mums ļ oti patika tā s teritorija un apkā rtē jie skati.

1. Viesnī cā ieradā mies agri no rī ta, reģ istrē š anā s bija pē c 12.00. Izrā dā s, ja ir agrs lidojums, tū ristus vienkā rš i nogurdina lidojums un ceļ š , kā spoki staigā pa teritoriju un gaida, kad viņ i apmetī sies. Turklā t jums paš am jā nā k klajā un jā noskaidro par izlī gumu. Tā kā darbinieki jū s par to nepaziņ o. Iespē jams, viņ iem vienkā rš i nav š ā da servisa viesiem (Secinā jums: nakts lidojumi un agrā ieraš anā s viesnī cā ir neē rti un ļ oti neē rti. Pamatojoties uz to (tas bija mū su gadī jumā ) un ņ emot vē rā to, ka viesnī ca bija pilna, bija vienkā rš i nav brī vu istabu reģ istrā cijai (tas ir nedaudz apbē dinā ts, jo ķ ermenis ir noguris un prasa banā lu atpū tu.


2. Skaitlis. Tas, iespē jams, ir cits stā sts.
Pabraucot garā m kā spoks pirms pusdienā m, tomē r nolē mā m aiziet papē tī t, kā ir ar iekā rtoš anos. Tad viss noritē ja pē c plā na, viņ i iekā rtojā s, palū dza lejupielā dē t programmu pusdienu un vakariņ u rezervē š anai utt. Istabā ir savienotas divas vienvietī gā s gultas. neē rti (

3. Telpu uzkopš ana. Otrajā dienā pē c izlī guma viņ a vienkā rš i nebija klā t. Viņ i tikko iznesa miskasti, un paldies par to. Balkonu visu laiku tī rī ja vienu reizi, un tad prasī ja. Respektī vi, ja nepiecieš ama kvalitatī va tī rī š ana, tad vislabā k to nosū tī t uz aplikā ciju un gaidī t "burvju feju", kas atnā ks uzkopt istabu. Tas ir liels mī nuss

4.20 procenti darbinieku saprot gan angļ u, gan krievu valodu. Kaut ko izskaidrot ir ļ oti grū ti saprast. Bet tā nav tik liela problē ma.

5. Restorā ns. Ē dienu bija daudz, ē dienkarte bija daž ā da. Arī alkohols ir katrai gaumei. Man ļ oti patika tas, ka karantī nas laikā viss ē diens ir aiz stikla, un tev to iedod. Tas ir liels pluss.

Mani apbē dinā ja pā rtikas sadales higiē na tur, kur atrodas grils. Ī paš i rī ta grauzdiņ š . Es to redzē ju pirmo reizi, kad viņ i sā k tī rī t visu, kas jums ir priekš ā , un viņ i sniedz jums grauzdiņ us ar tā diem paš iem netī riem cimdiem. Pē dē jā dienā pusdienā s bija spageti ar ļ oti nepatī kamu skā bas mē rces smarž u. Smirdē ja š ausmī gi (Restorā na darbinieki pie jums tuvojas reti. Kas ir ļ oti neē rti. Uz a la carte restorā niem. Vajag rezervē t vietu par 5 eiro no cilvē ka, un tas nav fakts, ka jū s apstiprinā s ar rezervā ciju. Un tomē r š ī rezervā cija ir jā apmaksā lī dz 14.00 vai arī tā vienkā rš i tiek noņ emta. Tas ir neē rti un neē rti.

6. Viesnī cas personā ls. Visi cenš as, teritorija tiek sakopta, un tas ir liels pluss. Bet personā ls ir ļ oti noguris un pā rguris.

7. Pludmale ir liela. Mani visvairā k š okē ja tukš ie sauļ oš anā s krē sli 7 no rī ta, ar guļ oš iem dvieļ iem. Mū su cilvē ki tā dā veidā aizsprosto vietu zem saules. Un nav svarī gi, vai viņ š nā k uz pludmali vai nē , galvenais š eit ir paņ emt sauļ oš anā s krē slu.
Tas izskatā s kā š ausmu filmā (((( Atseviš ķ s stā sts ar dvieļ iem - viņ i tev iedod karti, un tu paņ em dvieļ us ar š o karti. Tas ir neē rti.

Un visbeidzot viesnī ca sagā dā ja pilnī gu vilš anos, proti: ceturtajā atpū tas dienā no istabas pazuda iedeguma eļ ļ a. Tas izskatī jā s ļ oti dī vaini. Tā kā tas notika pirmo reizi divu gadu ceļ ojuma laikā , un tas brī dinā ja (pē c tam, ka viņ i to atrada mā jā s, pretē jā gadī jumā viņ i bū tu uzzinā juš i, kur atrodas mū su lietas), arī austiņ as pazuda.

Secinā jums: ja pē kš ņ i nolemjat atpū sties š ajā viesnī cā , rū pī gi sekojiet lī dzi vē rtī gajā m lietā m, kas paliek istabā un kuras jū s neieliekat seifā (lai gan tas prasa uzmanī bu, un kas atrodas seifā , pā rbaudiet visu, ī paš i naudu) . Un pirms izbraukš anas pievē rsiet ī paš u uzmanī bu pā rbaudei.

Kopā : man š ī viesnī ca ir vienreizē js apmeklē jums. Nav vairs vē lē š anā s pie tā atgriezties. Jā , arī pē c lietu nozaudē š anas.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
аватар leleka070
leleka070

Ļoti dīvaini
Mēs bijām no 2. līdz 13. augustam
Līdz 10.datumam viss bija kārtībā. Un tad ienāca krievi. Šeit sākās murgs. Un nevis no servisa puses, bet ar 6 no rīta aizņemtiem sauļošanās krēsliem. Ar skandāliem brokastīs, ar kliedzieniem un bērniem, kas skraida 12 naktī viesnīcas koridorā. Ar kāršu demonstrācijām labi piedzēries pie bāra.
Runājot par apkalpošanu, istabā katru dienu viss tika tīrīts un katru dienu tika mainīti palagi un dvieļi. Restorānā tikai vienu reizi viesmīlis mums netuvojās un es piegāju pie letes pēc sulas. Es to redzēju, kā sapratu maiņas vadītāju, un uzreiz aizrādīju oficiantu, atvainodamies, ka tā noticis. Ar pārliecību varu teikt, ka mēs dosimies uz šo viesnīcu, ja vien tur nebūtu krievu, viņi uzvedas ļoti apnicīgi.
Kas attiecas uz rīta ierašanos, tad arī ieradāmies agri. Mēs atstājām savas mantas noliktavas telpā, pārģērbāmies un nomazgājāmies spa dušā. Ejam brokastīs. Mēs pajautājām un viņi mums iedeva dvieļu kartes un mēs devāmies uz pludmali.
Izbraukšana bija vakarā. Viņi arī atbrīvoja istabu, atstāja mantas bagāžas nodalījumā un izmantoja visus viesnīcas pakalpojumus pirms izbraukšanas. Neredzēju nekādu problēmu ar to.

Sun, 27 Sep 2020, 06:32
аватар leleka070
leleka070

Ļoti dīvaini
Mēs bijām no 2. līdz 13. augustam
Līdz 10.datumam viss bija kārtībā. Un tad ienāca krievi. Šeit sākās murgs. Un nevis no servisa puses, bet ar 6 no rīta aizņemtiem sauļošanās krēsliem. Ar skandāliem brokastīs, ar kliedzieniem un bērniem, kas skraida 12 naktī viesnīcas koridorā. Ar kāršu demonstrācijām labi piedzēries pie bāra.
Runājot par apkalpošanu, istabā katru dienu viss tika tīrīts un katru dienu tika mainīti palagi un dvieļi. Restorānā tikai vienu reizi viesmīlis mums netuvojās un es piegāju pie letes pēc sulas. Es to redzēju, kā sapratu maiņas vadītāju, un uzreiz aizrādīju oficiantu, atvainodamies, ka tā noticis. Ar pārliecību varu teikt, ka mēs dosimies uz šo viesnīcu, ja vien tur nebūtu krievu, viņi uzvedas ļoti apnicīgi.
Kas attiecas uz rīta ierašanos, tad arī ieradāmies agri. Mantas atstājām bagāžas nodalījumā, pārģērbāmies un nomazgājāmies spa dušā. Ejam brokastīs. Mēs pajautājām un viņi mums iedeva dvieļu kartes un mēs devāmies uz pludmali. Izbraukšana bija vakarā. Viņi arī atbrīvoja istabu, atstāja mantas bagāžas nodalījumā un izmantoja visus viesnīcas pakalpojumus pirms izbraukšanas. Neredzēju nekādu problēmu ar to.

Sun, 27 Sep 2020, 09:32
аватар ipbud
ipbud

Katrā priekšlikumā tūrists jūtas neērti. Tur ir slikti, šeit ir slikti, ir neērti utt. Īpaši jautri ir pārkāpt starptautiskos noteikumus par reģistrēšanās un izrakstīšanās laiku un dvieļu karšu sistēmu, kas eksistē visur un pareizi, nenāc, nelutināt pārējos adekvātus cilvēkus ar savu neapmierināto izskatu un nesaprātīgo. pretenzijas uz personāla nerviem. Jūs gaida sanatorijās un pansionātos.

Sat, 20 Mar 2021, 03:21
аватар ipbud
ipbud

Katrā priekšlikumā tūrists jūtas neērti. Tur ir slikti, šeit ir slikti, ir neērti utt. Īpaši jautri ir pārkāpt starptautiskos noteikumus par reģistrēšanās un izrakstīšanās laiku un dvieļu karšu sistēmu, kas eksistē visur un pareizi, nenāc, nelutināt pārējos adekvātus cilvēkus ar savu neapmierināto izskatu un nesaprātīgo. pretenzijas uz personāla nerviem. Jūs gaida sanatorijās un pansionātos.

Sat, 20 Mar 2021, 05:21
аватар