Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Zelta tualetes pilnīgas apkalpošanas neesamības gadījumā

Rakstīts: 8 septembris 2014
Ceļošanas laiks: 7 — 14 augusts 2014
Viesnīcas vērtējums:
3.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 8.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 1.0
Uzturs: 1.0
Infrastruktūra: 1.0
Uzturē jā s š ajā viesnī cā augustā . Jauna viesnī ca. Veicot rezervā ciju, bija nedaudz neē rti, ka ar skaistā m bildē m vietnē sezonā bija daudz brī vu istabu. Uzturē š anā s viesnī cā atrisinā ja š o paradoksu.

Pirmo atsauksmi uzrakstī ju pē c trī s dienu uzturē š anā s, bet piektajā dienā noņ ē mu to rediģ ē š anai, jo sapratu, ka vē l neesmu apguvis visas vietē jā dienesta “š armu”, un nolē mu, ka labā k apkalpot visu atpū tu un tad, kad emocijas norimst, rakstiet pē c bū tī bas, lai bū tu objektī vs un apskats noderē tu citiem.

plusi


Š ī ir jauna viesnī ca. Tā s celtniecī bai viņ i acī mredzot naudu než ē loja un bagā tī gi, lai arī nepā rdomā ti, apguva. Zelta tualetes, elektriskie aizkari, zelta dž akuzi istabā
Istabas ir lielas un vē sas no 95 kv. m. Mē s dzī vojā m istabā ar terasi, no kuras paveras skats uz lielo baseinu.
Ē dinā š ana - izvē le galvenajā restorā nā , drī zā k var attiecinā t uz viesnī cas plusiem

Mī nusi
Ģ imenē m ar bē rniem un veciem cilvē kiem tas kategoriski nav piemē rots - pludmalē ir divi metri smilš u un ieeja jū rā ir vai nu no augstas pantones, vai pa asiem (! ) Lieliem akmeņ iem.
Viesnī cas teritorija ir milzī ga, bet staigā t vispā r nav kur. Nav parka, nav publiska dā rza, bruģ akmeņ u tropi un stā va nogā ze.
Attiecī gi pā rvietoties pa viesnī cu bez bagija karstumā ir ļ oti grū ti, tas pā rvē rš as par pā rbaudī jumu
Pasū tī t bagiju un mē ģ inā t to sagaidī t ir tas pats, kas vakarā Parī zē noķ ert taksometru (kas gan saprot)
Numuri ar skatu uz baseinu neļ auj gulē t ar atvē rtu logu, jo visa telpa ir piesā tinā ta ar hloru no baseina un jū s jū taties nevis pie jū ras, bet gan amonjaka mē slojuma rū pnī cas darbnī cā.
Serviss neiztur pā rbaudes gan galvenajā restorā nā , gan pludmalē un teritorijas bā ros. Kafiju nes pusstundu, pē c katra dzē riena, pē c 10 sekundē m, atnes parakstī š anai pavadzī mi, lai nedod Dievs neviens “neatbrī vo” izdzertu ū dens glā zi.
Bā ros un pludmalē precī zā k bū tu teikt, ka tie principā nekalpo, jo jebkura cita definī cija atstā j cerī bu, bet cerī bas nav

Kā du dienu es neatradu savu iPad, un, kad es izmantoju Find My iPhone funkciju un nosū tī ju tam signā lu, es saņ ē mu 80.  lī meņ a triecienu. Iezvanī jā s dokstacijā ievietotais viesnī cas iPad. Ierodoties noliku viesnī cas iPad, kas man nav vajadzī gs, uz galda un aizmirsu. Kad viesnī cas darbinieki to nevarē ja atrast (skaidrs, ka viesi no viņ iem zog), viņ i paņ ē ma manu iPad, izdzē sa no tā visu un ievietoja tajā savu programmatū ru ...Tas ir, esiet gatavi tam, ka š ī viesnī ca izmantojiet savas ierī ces prombū tnes laikā (kopē jiet ierakstus, paroles, tā lruņ u katalogu). Galu galā viņ i atļ aujas izmantot klientu personī gā s mantas.
Atbildot uz savu saš utumu un lū gumu runā t ar viesnī cas vadī tā ju, es vienmē r dzirdē ju "atvainojiet, jā , jā , protams", tač u dabā neviens vadī tā js dabiski neeksistē ja.
Mē s dzirdē jā m, ka cilvē ki pie blakus galdiņ a arī mē ģ inā ja atrast ceļ vedi, lai sū dzē tos, un viņ iem arī nepaveicā s

Vispā r iespaids š ausmī gs.
Es tieš ā m neiesaku.
Nekrī tiet uz nerviem.
Par naudu - daudz labu viesnī cu
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu