Objektīva atgriezeniskā saite

Rakstīts: 13 septembris 2012
Ceļošanas laiks: 2 — 11 septembris 2012
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām; Biznesa braucieniem; Ģimenēm ar bērniem
Viesnīcas vērtējums:
7.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 8.0
apkalpošana: 5.0
Tīrība: 6.0
Uzturs: 5.0
Infrastruktūra: 6.0
Atpū ta 10 dienas. Tū risma operators TezTour. Viss notiek laikā , precī zi, bez pretenzijā m.
Ieradā s agri, uzreiz iedeva 216. istabu otrajā stā vā . Skats no istabas skaists, viss strā dā , istaba patika. Teritorija ļ oti skaista, zaļ a, kompakta, mā jī ga. Patika arī pludmale. Ieeja jū rā ir ē rta un labā ka nekā citā s viesnī cā s. Pastaigā joties gar krastu sapratā m, ka mums ir visskaistā kā vieta. Jū ra ir tī ra, tikai pie krasta pazemes avotu dē ļ ir vē ss. Tā lā k - siltā ks. No rī ta vienmē r valdī ja klusums, pē cpusdienā vē jiņ š un neliels jū ras nelī dzenums.
Ē diens Ļ OTI pieticī gs, izvē le vā ja, salā ti un saldumi vakariņ ā s nebija ī paš i garš ī gi. Tiesa, zivis un vista bija labi pagatavotas. Vakarā katru dienu deva arbū zu, reiz bija melone. Tā bija vā jā kā maltī te mū su 11 uzturē š anā s laikā ā rzemē s. Bet mē s visi bijā m vienā di izsalkuš i. Augļ us, alu un ū deni nopirkā m Bodrumā Tansas veikalā , kas atrodas aiz autostā vvietas. Austrumu saldumi - centrā Babil (lē ti un kvalitatī vi). Darba dienā s, ejot gar krastu pa labi no viesnī cas, ir tirgus, kur var iegā dā ties lē tus augļ us. Piektdienas vakarā nokļ uvā m lielajā Bodrumas bazā rā iepretim veikalam Tansas. Uz pludmali tiek atnestas gardas kukurū zas (3 liras) un saldo virtuļ u bumbiņ as (5 liras mazā laiviņ ā ). Vispā r liekie kilogrami tomē r atnesa.

Pats ciemats ir mazs, nav kur iet. Bet labi, ka ik pē c pusstundas dolmuš i brauc uz Bodrumu (vienā virzienā.3, 5 liras) un mē s tur vairā kas reizes devā mies pastaigā ties. Patstā vī gi apmeklē ja cietoksni (ieeja 20 liras). Tur pavadī ja 2.5 stundas. Mierī gi, bez satraukuma visi skatī jā s. Skati ir skaisti. Tā kā Turcijā jau esam daudz ko redzē juš i, tad vietē jā aģ entū rā varē jā m izvē lē ties tikai ekskursiju pa Egejas jū ru ar jahtu par 13 lirā m bez transfē ra no viesnī cas ar pusdienā m, dzē rieniem par papildus samaksu. Bija piecas peldē š anā s daž ā dos lī č os, tostarp Č ernajā (ieeja alā ir 5 liras). Kopumā man patika, bet redzē ju arī interesantā kas vietas. Pū ta stiprs vē jš , tā pē c nebija ī paš i ē rti. Bet vienalga bija laba diena.
Viesnī cā pā rsvarā turki un jau daudz krievu. Bē rnu ir daudz, bet, izņ emot jū ru, viņ iem tur nav ko darī t. Tiesa, ieeja jū rā bē rniem laba. Vakaros vienmē r skanē ja dzī vā mū zika, kas paredzē ta galvenokā rt Turcijas publikai. Bija arī retro kompozī cijas angļ u valodā . Svē tku beigā s mazliet apnicis tas pats garlaicī gais repertuā rs. Mā ksliniekiem tas acī mredzot ir jā pā rdomā .
Ļ oti labi, ka ir bezmaksas internets, darbojā s pat istabā . Viesnī cas gids mums iedeva 2 piekļ uves punktu kodus. Ar mī ļ ajiem ir ē rti sazinā ties caur Skype. Istabā ir seifs ar atslē gu, ī res maksa 5$ nedē ļ ā . Mums tas nebija vajadzī gs, it ī paš i, ja tam bija kods, un es neredzu jē gu š ā dam seifam, lai vilktu apkā rt ar vē l vienu atslē gu, un ne visas vē rtī gā s lietas tajā ietilptu. Visu aizslē dzā m koferī , un mums nekā netrū ka.
Un tagad par apkalpoš anu viesnī cā . Personā ls vai nu jau bija noguris, vai arī ļ oti atslā binā jā s kopā ar vadī bu, bet mē s nejutā m nekā du interesi par darbu, kas paredzē ts viesnī cas prestiž a celš anai. Visi ļ oti aizmā rš ī gi un daž i miegaini. Uz pieprasī jumiem (ne tikai mū su) uzreiz netika atbildē ts. Viņ i iztī rī ja mū su istabu tikai divas reizes. Izrā dā s, ka viņ iem nebija rezerves atslē gas mū su numuriņ am, bet es par to uzzinā ju treš ajā uzturē š anā s dienā viesnī cā , kad jautā ju reģ istratū rā , kā pē c viņ i neiztī ra mū su istabu. Ja es nebū tu jautā jusi, neviens mū s neatcerē tos. Bet es par to ī paš i neuztraucos, jo mē s neesam sivē ni un nebija ī paš as vajadzī bas tī rī t istabu, bet mums bija apnicis izvest atkritumus atkritumu tvertnē s ā rpus teritorijas. Tad nā cā s paš ai iedot atslē gu apkopē jai, lai viņ a iztī ra un nomaina dvieļ us. Vai tieš ā m viņ i negrib nopelnī t savu bakš eš u, ko mē s katru dienu atstā jā m. Mē s ar to saskā rā mies pirmo reizi. Bet tas nav svarī gā kais, mē s tam nepievē rsā m ī paš u uzmanī bu, atpū tā mies, baudī jā m jū ru un ainavu. Bet, izejot no viesnī cas, mē s sabojā jā m iespaidu par viesnī cu. Mū s savā ca 7:20 no rī ta, reģ istratū rā nodevā m atslē gu miegainajam puisim. Gids palika tikt galā ar citiem tū ristiem no Krievijas ar rē ķ inu par bā rā nopirkto ū deni, un mē s devā mies uz autobusu. Un tad pie mums pieskrien gids un saka, lai samaksā jam kā du rē ķ inu par 40 lirā m. Viņ š saka, ka viesnī ca nav "viss iekļ auts" (š ķ iet, ka mē s to nezinā m un nesaprotam), un ka mē s it kā pusdienojā m restorā nā . Bet mē s viesnī cā neizmantojā m nekā dus maksas pakalpojumus, pat netuvojā mies bā ram, un mums kā bē rniem nā cā s taisnoties, ka rē ķ ins nav mū su. Tajā paš ā laikā autobuss, pilns ar miegainiem tū ristiem, klausī jā s, kā notiek kā rš u atklā š ana. Mums bija ļ oti neē rti. Bet, kad gide teica, ka atkal jā tiek galā ar rē ķ iniem, sapratā m, ka tā tur ir norma. Nav skaidrs, vai tū risti no laternas saka istabas numuru, un neviens to nekontrolē , vai arī viņ i paš i nesaprot, ko viņ i raksta. Turklā t viņ i vispā r nesaprot krievu valodu un angļ u valoda ir slikta. Tā tad, ja ir kā das problē mas, ir nepiecieš amas vismaz nelielas angļ u valodas zinā š anas, lai tā s varē tu izskaidrot. Viesnī cas gids ir reti sastopams viesnī cā , tikai tad, kad ierodas jauni tū risti, tā pē c jū s nevienam neizsakā t savas pretenzijas un vē lmes, kā arī nevē laties viņ ai zvanī t. Tā pē c atkā rtojiet skolas mā cī bu programmu.

Secinā jums. Viesnī ca ir laba. Ļ oti tuvu jū rai, skaista teritorija, salī dzinoš i lī dzens reljefs. Istabas ir ē rtas, bet mums labā k likā s otrajā stā vā . Restorā ns ir tī rs. Sliktā k tiek sakopta pludmale un teritorija. Bū tu nepiecieš ams pastiprinā t apkalpoš anu, nedaudz uzlabot ē dinā š anu, strā dā t ar personā lu, uzlabot sniegto pakalpojumu maksā jumu kontroles sistē mu vai labā k pā riet uz sistē mu viss iekļ auts, un par to nebū s cenas. Viesnī ca.
Par spī ti sabojā tajam noskaņ ojumam aizbraucot un paliekoš ajai nepatī kamajai pē cgarš ai, labi atpū tī š os, jo sī kumiem viņ i nepievē rsa ī paš u uzmanī bu, saprotot, ka brī numus no 3 zvaigznē m nevajag gaidī t.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu