Rupjš personāls un nestrādājošs gaisa kondicionieris

Rakstīts: 10 jūnijs 2018
Ceļošanas laiks: 7 jūnijs 2018
Es vē los atstā t atsauksmi, jo tagad esmu Armonia Hotel 5 *. Viesnī cā ieradā mies vakarā , ģ imene 7 cilvē ki, 4 pieauguš ie un 3 bē rni (9 gadi, 4 gadi un 2 gadi). Numurus iedeva ā tri, bet numurus prasī jā m tuvumā , par to pē rkot tika informē ta arī operatore. Tuvumā nebija nevienas telpas. Devā mies reģ istrē ties, numuriņ i ir vienā ē kā daž ā dos stā vos. Vienai no tā m vajadzē tu bū t lielas istabas kategorijai ģ imenei ar diviem bē rniem, bet mē s saņ ē mā m divus standarta. Viņ i ā tri mainī jā s, un mē s visi devā mies gulē t savā skaitā . Tač u uzreiz pamanī jā m, ka standarta istabā ir ļ oti smacī gs, it kā istabā sen nebū tu dzī vots. Standarta numuriņ i bū tu paredzē ti ģ imenei, kurā ir 2 pieauguš ie 1 bē rns (9 gadi). Rezultā tā no rī ta izrā dī jā s, ka kondicionieris nedarbojas. Naktī sauca meistaru, viņ š nepalī dzē ja. Nā kamajā rī tā viņ i informē ja viesnī cas gidi Mariju, viņ a teica, ka visu nodos reģ istratū rā un viņ i visu sakā rtos dienas laikā . Rezultā tā pieteikš anos uz pieņ emš anu ziņ ojā m paš i, pierakstī jā m pulksten 10.30 no rī ta un lika gaidī t. 13os meistara nebija, gā ja atgā dinā t, teica 5 minū tes un meistars bū s, tas turpinā jā s lī dz 19, teica, ka meistars nā k, vai ka pagaidiet, viss salabots. . Izrā dī jā s, ka gaisa kondicionē tā jā nav freona, tas bija piepildī ts, un viņ i teica, ka gaidiet, reģ istratū ra Mustafa svī da kopā ar mums istabā , viņ š runā krieviski. Viņ š solī ja, ka 5-10 minū tes un viss bū s kā rtī bā . Rezultā tā pulksten 22:00 nedarbojā s kondicionieris. Uz jautā jumu mainī t istabu, atbilde bija viena "Viesnī ca ir 100% pilna". Bet viņ i atrada istabu 22, tā bija mazā ka, bet arī kondicionieris nedarbojā s. Kopā ar mums uz š o istabu iegā ja puika, kurš nes koferus, un ieslē dzot kondicionieri un ventilatoru (tie ir standarta istabā s atseviš ķ i pie griestiem) teica, ka viss strā dā . Mē s atteicā mies no numura. Mums lika atnā kt no rī ta 10 un ar mums parunā s menedž eris un krieviski runā još s darbinieks. Mē s atnā cā m, mums teica, kā pē c! ? jū s atnā cā t, gaisa kondicionieris darbojas jū su labā . Pē c ilgas skaidroš anā s par visu iepriekš notikuš o lika ierasties 12.30. Atgriezā mies vē lreiz ar numura stā stu un tas ir vē l mazā ks, ne tikai mū su, bet arī iepriekš ē jā . 3 cilvē ku ģ imenei š ī ir ļ oti maza istaba. . Rezultā tā jū s atkal uzaicinā jā t krievvalodī go Annu un nolē mā t piezvanī t viesnī cas gidei Marijai, kurai viņ a teica, ka nekā cita nav un viņ i mums nevar palī dzē t, ka gaisa kondicionieris tieš ā m strā dā , un mē s atrast vainu. Krievu meitenes bija ļ oti rupjas, teica, ka, tā kā mums mazā k patī k š is skaitlis, dzī vojiet š ā di, jo ī paš i tā pē c, ka jums viss bija salabots. Arī turku menedž ere-meitene iznā ca pie mums. Un viņ a tikai smē jā s mums sejā , ka mums nekas nepatī k. Rezultā ts š ā dam kondicionierim nestrā dā , tā lā k remontē t neplā no. Viesnī cas ceļ vedis nav noderī gs. Viesnī cas vadī ba neko nedara. Guļ am divas naktis ļ oti smacī gā istabā . 5* viesnī cai tā da attieksme nav tiesī bu sev pieļ aut. Personā ls ir rupjš vai aizbrauc risinā t citus jautā jumus, liekot jums gaidī t. Gides izturē š anā s ir pretī ga, vienmē r izvē lamies koraļ ļ u kompā niju, un arī Turcijā un Bodrumā esam bijuš i ne reizi vien, bet mums š ī ir pirmā reize.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu