Visādā ziņā neatbilst 5* viesnīcas līmenim!

Rakstīts: 9 septembris 2018
Ceļošanas laiks: 15 — 22 augusts 2018
Viesnīcas vērtējums:
4.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 5.0
apkalpošana: 3.0
Tīrība: 4.0
Uzturs: 4.0
Infrastruktūra: 5.0
Viesnī cu piedā vā ja TRAVEL AGENT TOV "CORAL TRAVEL MARKET" kā ekskluzī vu, ar 2-vietī gu numuru (DELUXE JACCUZI), ULTRA ALL INCLUSIVE ē dinā š anas veidu.
No Bodrumas lidostas uz viesnī cu tika nogā dā ti ar vecu, nobruž ā tu autobusu, bez kondicioniera, lī dz viesnī cai nesasniedza, 2 posmos pasaž ieri tika iesē dinā ti mikroautobusā un uzņ emti tajā . Tas neatstā ja ī paš i labu iespaidu.
Viesnī cā , reģ istratū rā , neviens no solī tajiem angliski un krieviski runā još ajiem gidiem neizrā dī jā s, tā pē c nebija iespē jams iegū t informā ciju par viesnī cu. Viņ i piedā vā ja aizpildī t anketu, nez kā pē c vā cu valodā . Viesnī cā ieradā mies 9:00 un reģ istratū rā gaidī jā m lī dz 14:00. Mantas stā vē ja zā lē , mums nepiedā vā ja vietu, kur tā s glabā t. Viņ i meklē ja visu. Istaba, kas mums tika dota, izskatī jā s nomā coš a. Vecas mē beles, noplukuš as, brī ž iem saplē stas un netī ras tapetes, no sienas izrauta kontaktligzda, dž akuzi - milzī gs, un ne pā rā k tī rs. Istabā nebija dvieļ u.

Bijā m ļ oti noguruš i, bet atkal devā mies uz reģ istratū ru, vakarā tur parā dī jā s 1 cilvē ks, kurš runā ja angliski un krieviski. Mē s lū dzā m viņ u informē t mū s par uzturē š anos viņ u viesnī cā un atrisinā t problē mu, vismaz ar dvieļ iem. Pagā ja 2 stundas, pē c zvana neviens mums dvieļ us neatnesa. Tas ir š ausmī gi, man paš ai nā cā s meklē t istabeni, kura, izņ emot turku valodu, nevienu nezinā ja un viņ ai visu paskaidrot.
Iesaku viesnī cas vadī bai organizē t normā lu reģ istratū ras darbu, ierodoties viesiem sniegt visu informā ciju par viesnī cu un pakalpojumiem uzreiz pē c viesu ieraš anā s, nevis pē c 5 uzturē š anā s dienā m.

Iesaku - reizi mē nesī veikt telpu ekspertī zi par atbilstī bu tehniskajiem un sanitā rajiem standartiem.
Nā kamais ir jautā jums par uzturu. Viens galvenais restorā ns - Asgard - izskatā s nenozī mī gi, lē tas mē beles, blā vs dizains, kā jau visā viesnī cā . Brokastis vienmuļ as, tiek pasniegtas vakariņ u pā rpalikumi, ē dienu izvē le neliela.
Pusdienas - lielā ka ē dienu izvē le. Vakariņ as - nav slikti Brokastis no 5 punktiem - 3 punkti, pusdienas - 4 punkti, vakariņ as - 4 punkti. Ik pa laikam pā ri traukiem lido muš as, augļ i (ļ oti maza izvē le) - parā dā s Drosophila, tas nav pieņ emami!
No bā riem man patika tikai Dotto Snack bā rs, ar labu apkalpoš anu, svaigiem ē dieniem un dzē rieniem. Viņ š ir pelnī jis 5 punktus.
Mā jturī ba - 3, maksimums 4 punkti.

Kopumā viesnī cas personā ls ir pieklā jī gs, uzmanī gs, ja izdodas viņ iem izskaidrot, kas par problē mu.
Pludmale pie viesnī cas ir ļ oti maza, visiem nepietiek sauļ oš anā s krē slu, kā arī pludmales dvieļ u.
Internets viesnī cā ir ļ oti vā jš.

Kopumā es vē rtē ju viesnī cu ar 3 ar pusi, maksimums 4 punkti (no 5 iespē jamajiem)
Es neieteikš u š o viesnī cu saviem draugiem.

Starp citu, tū risma aģ entū ras pā rstā vis, kas mums pā rdeva ekskursiju uz viesnī cu, uzradā s tikai vienu reizi, lai piedā vā tu mums ekskursijas un pateiktu, ka ar visiem citiem jautā jumiem viņ š nenodarbojas.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu