Briesmīga viesnīca!

Rakstīts: 24 jūnijs 2021
Ceļošanas laiks: 17 — 21 jūnijs 2021
Viesnīcas vērtējums:
4.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 2.0
apkalpošana: 4.0
Tīrība: 3.0
Uzturs: 8.0
Infrastruktūra: 5.0
Bijā m kopā ar vī ru uz 4 naktī m, ļ oti priecā jā mies, ka neesam tur ilgā k. Istabas: kas dodas uz š o viesnī cu, neņ emiet numurus bungalo (visas istabas ir ļ oti sliktā stā voklī , kaut kur nedarbojā s televizors, kaut kur gaisa kondicionē tā js, kaut kur santehnika, un kaut kur viss kopā. ) Viesnī ca atrodas kalnos, un, lai nokā ptu jū rā vai uzkā ptu vestibilā , jums jā pā rvar 1000 vai vairā k grā du)

Ē diens: garš ī gs, daudzveidī gs, galvenais trū kums - garas rindas pie restorā na. Personā ls: š ķ iet, ka viņ i cenš as, bet nepavisam nav apmā cī ti un nepieredzē juš i. Mū su dvielis kļ ū das dē ļ (es ceru) tika paņ emts no mū su istabas, ko mē s paņ ē mā m lī dzi, un, protams, neviens to neatdeva. Daudzi odi gan uz ielas, gan istabā . Nav animā cijas. Viesnī cas gids Maliks cenš as palī dzē t, cik spē j (viņ am ī paš s paldies).


Un nepatī kamā kais brī dis š ajā viesnī cā , tiem, kam ir vē la izbraukš ana, bū s jā maksā.2E no cilvē ka par pusdienā m un vakariņ ā m (pē c izlikš anas no istabas Nav iekļ auts).
Vienī gā š ī s viesnī cas priekš rocī ba ir jū ra un skaisti skati uz pilsē tu, tač u tā pē c uz š o viesnī cu tomē r nevajadzē tu doties!
Tulkots automātiski no ukraiņu valodas. Skatīt oriģinālu
Rādīt citus komentārus …
аватар Oksana435561
Oksana435561

Kāpēc maksāt 2€ par pārtiku tev ir visnepatīkamākais mīnuss?
Tas, kas bija iekļauts samaksātajā cenā, tika jums uzdāvināts! Pēc izlikšanas nav obligāti jābaro par brīvu, tāds ir noteikums un tā visur. Un 2€ par bufeti ir ļoti ļoti laba cena, bodrumas līcī ir liela ēdienu izvēle un viss ir diezgan garšīgi. Labāk saki paldies!

Sat, 26 Jun 2021, 11:20
аватар Tatyana_turist
Tatyana_turist

Oksana, šī nav pirmā reize, kad atpūšos Turcijā, un pirmo reizi sastopos ar šādu attieksmi pret viesiem! Pat pēc maksas istabas viņi negribēja mūs ielaist ēdamistabā, mums bija jāgaida, līdz viņi atrisinās šo problēmu. Par ēdienu rakstīju, ka garšīgi, bet nevaru pateikt paldies, jo visur (atkārtoju) strādā neprofesionāli un nepieredzējuši darbinieki!

Sat, 26 Jun 2021, 11:24
аватар Oksana435561
Oksana435561

Tatjana_turist ļoti atvainojos, ka jums nepatika, vai daži mirkļi sabojāja kopējo iespaidu par pārējo. Nekoncentrējies uz to, mēs daudz ceļojam, ir vēli reisi, ierodoties viesnīcā vienmēr tiek skaidrībā par viesnīcas koncepciju un detaļām (kur atstāt bagāžu, pārģērbties, ieiet dušā. Ko var izmantot bez maksas un par ko maksā.)
Es nekad nesauktu Bodrum Bay par briesmīgu viesnīcu, un, ņemot vērā ekskursijas izmaksas, cenas un kvalitātes attiecība ir tikai pasaka) Mēs ar draugiem pavadījām deviņas brīnišķīgas dienas šajā viesnīcā, neviens mums nekad nav sabojājis garastāvokli, mēs tikai maksājām papildus par papildu pakalpojumiem.
Viesnīcas personāls arī ir dzīvi cilvēki, daudz un smagi strādā, ar to jārēķinās, daudz kas ir atkarīgs no pašiem viesiem, nerunājot par valodu zināšanām, bet elementāri ir glāzes un salmiņus no dzērieniem nemest iekšā. miskaste tikai visur.
Neņemiet piecus sauļošanās krēslus, ja esat divi un pat neplānojat sauļoties šajā periodā, neizturieties rupjš pret darbiniekiem un citiem viesiem. Neaizbāzt tualetes, kāpt 9 cilvēku liftos, nav grūti vienkārši palikt cilvēkiem un visiem būs patīkamāk un ērtāk.

Sat, 26 Jun 2021, 11:50
аватар Tatyana_turist
Tatyana_turist

Oksana, šī nav pirmā reize, kad atpūšos Turcijā, un pirmo reizi sastopos ar šādu attieksmi pret viesiem! Pat pēc maksas istabas viņi negribēja mūs ielaist ēdamistabā, mums bija jāgaida, līdz viņi atrisinās šo problēmu. Par ēdienu rakstīju, ka garšīgi, bet nevaru pateikt paldies, jo visur (atkārtoju) strādā neprofesionāli un nepieredzējuši darbinieki!

Sat, 26 Jun 2021, 14:24
аватар Oksana435561
Oksana435561

Tatjana_turist ļoti atvainojos, ka jums nepatika, vai daži mirkļi sabojāja kopējo iespaidu par pārējo. Nekoncentrējies uz to, mēs daudz ceļojam, ir vēli reisi, ierodoties viesnīcā vienmēr tiek skaidrībā par viesnīcas koncepciju un detaļām (kur atstāt bagāžu, pārģērbties, ieiet dušā. Ko var izmantot bez maksas un par ko maksā.)
Es nekad nesauktu Bodrum Bay par briesmīgu viesnīcu, un, ņemot vērā ekskursijas izmaksas, cenas un kvalitātes attiecība ir tikai pasaka) Mēs ar draugiem pavadījām deviņas brīnišķīgas dienas šajā viesnīcā, neviens mums nekad nav sabojājis garastāvokli, mēs tikai maksājām papildus par papildu pakalpojumiem.
Viesnīcas personāls arī ir dzīvi cilvēki, daudz un smagi strādā, ar to ir jārēķinās, daudz kas ir atkarīgs no pašiem viesiem, es nerunāju par valodu zināšanām, bet elementāri no glāzes un salmiņus nemest. dzērieni miskastē tikai visur. Neņemiet piecus sauļošanās krēslus, ja esat divi un pat neplānojat sauļoties šajā periodā, neizturieties rupjš pret darbiniekiem un citiem viesiem. Neaizbāzt tualetes, kāpt 9 cilvēku liftos, nav grūti vienkārši palikt cilvēkiem un visiem būs patīkamāk un ērtāk.

Sat, 26 Jun 2021, 14:50
аватар