Pretīga klientu apkalpošana

Rakstīts: 20 jūnijs 2015
Ceļošanas laiks: 19 — 29 jūnijs 2015
Viesnīcas vērtējums:
2.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 1.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 4.0
Uzturs: 7.0
Infrastruktūra: 7.0
Iegā dā ta istaba Sea view nav 1. stā vs, piedā vā ja 1. stā vam skatu uz atkritumu izgā ztuvi, administratore teica "Citu istabu nav, ņ emiet š o", pē c atteikuma piedā vā ja vē l vienu istabu otrajā stā vā , a skats uz jū ru no vienas balkona malas, ja izliecaties. Izš ķ irts ar skandā lu pulksten 17 pē c vietē jā laika, nevis lī dz pulksten 14. Kā du laiku paņ emot "citu istabu" dvieļ us nedeva, teica "paņ emsiet istabā " un neviens no personā la nesaprot ne krieviski, ne angliski. Pegas Touristik tū roperatora pā rstā vis pa dienu viesnī cā neieradā s, visiem vienalga, ka bē rns 1.5 gadu pavadī ja viesnī cas vestibilā no 10 lī dz 17 kliedzot un raudot, jo nedeva iespē ju normā li pā rģ ē rbties vai mazgā ties
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu

аватар Sveta.TurPravda
Sveta.TurPravda

Laipni lūdzam TurPravda. Paldies par vaļsirdīgajiem vērtējumiem, tie palīdzēs citiem tūristiem nekļūdīties!

Mon, 22 Jun 2015, 15:33
аватар