Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Es neiesaku. Par naudu ir daudzreiz labāk.

Rakstīts: 21 augusts 2018
Ceļošanas laiks: 8 — 20 augusts 2018
Viesnīcas vērtējums:
3.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 4.0
apkalpošana: 3.0
Tīrība: 6.0
Uzturs: 2.0
Infrastruktūra: 5.0
Š ajā viesnī cā apmetā mies ģ imene ar 3 bē rniem. Starp citu, viņ i ir izsmalcinā ti savā atvaļ inā jumā , jo mē s vairā kas reizes gadā braucam uz daž ā dā m valstī m un ir ar ko salī dzinā t. Ar bē rniem bijā m izmitinā juš ies istabiņ ā s 5. un 2. stā vā . Uz lū gumu mainī t vienu no istabā m, lai bū tu tuvā k ar bē rniem, reģ istratū ras darbiniece uzmeta nesatricinā mu seju “mē s nevaram palī dzē t, nā c rī t. ” Braucā m uz 3 dienā m un viss bija it kā pē c "es neko nevaru palī dzē t" parauga, lai gan par naudu, ko maksā viesnī ca, palī dzī bu negribu, bet apkalpoš ana atbilst cenai. Ē diens ir vairā k vai mazā k, bet uz ielas restorā nā ē diens ir novecojis - dā rzeņ i ir nokaltuš i un gaļ a burgerī smarž oja. Labā k ē st galvenajā restorā nā . Pludmale ir laba, vienmē r ir sauļ oš anā s krē sli, bet celiņ i uz pludmali ir neē rti, saplū st vienā pludmales galā . Ar ratiem ir neē rti, jo uz pludmali nav viena ceļ a, lai nav nekā di pakā pieni. Leapfrog ar dvieļ iem. Sā kumā saņ ē mu tā pat vien, nā kamajā dienā dē ls gā ja saņ emt, prasī ja kartes, kuras mums neiedeva. Atnā cu uz reģ istratū ru ar jautā jumu par karš u iegū š anu, atbilde ir “ja gribi, bet bez tā m var iztikt. ” . . ?? ? ? Animā cijas faktiski nebija, vai nu viņ i bija slinki, vai arī nebija programmas. Pats neesmu piedalī š anā s konkursos piekritē js, bet kaut kā rosī ba apkā rt piedod vē lmi, it ī paš i, ja pa dienu kaimiņ u viesnī cā s ir Mū zika un kā da kustī ba, bet mums klusums, tikai bē rnu un pieauguš o kliedzieni. Vecā kā meita gā ja uz zumbo (dejot vai kaut ko), tā tad bija 5, animatore saka, ka ir maz cilvē ku, mē s to nediriģ ē sim. Volejbolu spē lē ju katru dienu, tā pē c pat volejbola laukums tika organizē ts nevis pludmalē , bet gan teritorijas dziļ umos. Un jums jā iet no pludmales, kas lī kumo starp bungalo. Dzē rieni bā rā nav lieliski. Es gribē ju kokteiļ us uz ruma bā zes, bet vietē jais rums neuzdroš inā jā s. Bet tas viss š ķ iet sī kums, un mē s samierinā jā mies un vienkā rš i atpū tā mies. Kā kulminā cija atpū tai aiz mū su istabas sienas izcē lā s ugunsgrē ks tehniskajā telpā , un tā pē c mani š okē ja elementā ru droš ī bas pasā kumu trū kums. Jau viss 5. stā vs bija piedū mots, mierī gi ieskrē ju istabā paņ emt dokumentus, tikai tad Apsardzes dienests sā ka vest ā rā no istabas, lai gan no dū miem nebija ko elpot. Tajā paš ā laikā cilvē ki, kas apmeklē ja viesnī cu, stā vē ja uz grī das, un zemā k esoš ajā ē kā visi klusi pusdienoja, lai gan dū mi jau bija sasnieguš i 1. stā vu. Evakuā cija pat smarž oja. Un, kad jau gā ju lejā , satiku 2 nesteidzī gus darbiniekus, kuri cē la ugunsdzē sī bas š ļ ū tenes ! ! ! Tas ir, viņ iem pat nav ugunsdzē sī bas š ļ ū teņ u uz grī dā m ? ? ? Rezultā tā pē c ugunsgrē ka dzē š anas prasī ju citu numuru, pē c 2 stundā m iedeva, kad jau sā ku zvanī t juristiem un lamā ties reģ istratū rā , jo man ir 4 gadī gs bē rns, kurš guļ katru dienu pusdienlaikā . . Viņ i man iedeva istabu tā lā bungalo. Bet vajadzē ja redzē t, ar ko tas bija nicinā jums un ī gnums. Kad man atļ ā va ieiet istabā , pie kuras bija uguns, savā kt savas mantas, es izgā ju ā rā ar 2 koferiem un lū dzu palī dzī bu, lai tā s aizvilktu uz Bungalo. Atbilde ir “ja gribi, pagaidi, brī vu cilvē ku nav”, lai gan blakus letes stā vē ja 2 š veicars. Droš i vien apvainojies, ka lamā jā s. Pirms ugunskura sieva iedeva izgludinā t drē bes, protams, par naudu. Tā pē c es paskaidroju, ka, pirmkā rt, lietas smird, un, otrkā rt, ā rkā rtas pā rvā kš anā s laikā , protams, tā s bija saburzī tas, jo man vajadzē ja ā tri atstā t visu koferī . Nulle reakcija. Tas ir, runa nebija pat par kompensā ciju, bet vienkā rš i par mū su materiā lo izmaksu kompensā ciju. Lai gan ar pienā cī gu apkalpoš anu viņ i mē ģ inā tu kaut kā labot. Š ā dā s situā cijā s klientu fokuss izpauž as, kad darbinieki no sirds nevē las padarī t atpū tu patī kamu, bet gan izvairā s no atbildī bas. Tā tad viesnī ca, galvenais, ir nedroš a. Starp citu, no 11 atpū tas dienā m viņ i netī rī ja 3 reizes, un vienu reizi viņ i ieradā s sakopt pulksten 7.55 ! ! ! Kopsavilkums - ja gribas vienkā rš i peldē ties jū rā un paē st, ir viesnī cas daudzkā rt lē tā kas, un ar tā dā m cenā m es ieteiktu ic santai vai piemaksā tu nedaudz papildus un gural.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu