Nevilcinieties nākt šeit, ja jums ir svarīgas labas brīvdienas!

Rakstīts: 2 jūnijs 2021
Ceļošanas laiks: 1 — 8 maijā 2021
Kam autore iesaka viesnīcu?: Atpūtai ar draugiem, jauniešiem
Viesnīcas vērtējums:
4.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 5.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 5.0
Uzturs: 3.0
Infrastruktūra: 7.0
Ko es varu teikt. Man nekad nepatī k rakstī t atsauksmes, it ī paš i, ja tā s ir negatī vas. Turcija man vienmē r ir bijusi vieta, kur var sajust austrumniecisku viesmī lī bu un tajā paš ā laikā baudī t eiropieš u apkalpoš anu.
Diemž ē l š ī viesnī ca sagrā va manas ilū zijas lī dz galam. Es lieliski saprotu, ka pasaulē ir pandē mija, situā cija ir sarež ģ ī ta un mē s visi esam no tā s noguruš i. Tač u tū risti un viesi Turcijā vienmē r ir zelta vē rti. No Turcijas gaidā m sauli, jū ru, gardus ē dienus un smaidī gus vietē jos iedzī votā jus. Un Turcija sagaida no mums investī cijas ekskursiju apmaksas un visu veidu suvenī ru un ē damo produktu iegā des veidā . Diezgan normā las ekonomiskā s attiecī bas.
Diemž ē l š oreiz neko no iepriekš minē tā nesagaidī jā m. Jā piemin, ka tā kā mums bija nozī mī gs pasā kums, nolē mu nedaudz iepriecinā t kā du mī ļ oto un pasū tī ju romantisku paku. Principā viss, par ko es vē los pastā stī t š ajā pā rskatā , sā kā s ar viņ u.

Sajutu ā ķ ī gu jau reģ istrē joties - solī tā VIP pieņ emš ana izrā dī jā s nemaz nav VIP un mē s vienkā rš i stā vē jā m, tā pat kā visi, pat nedaudz ilgā k, jo meitenes, kura mū s uzņ ē ma, nemitī gi novē rsa citi cilvē ki, kas ieradā s. atstā jot mū s, mū su draugi, kas ieradā s tajā paš ā viesnī cā , iekā rtojā s ā trā k. Meitene no Viesu attiecī bu pat nepapū lē jā s pateikt "apsveicu", lai gan precizē ja, vai esam jaunlaulā tie. Absolū ti flegmatiska personī ba bez viesmī lī bas ē nas. Mū s nosū tī ja ē st pirms reģ istrē š anā s. Un tad parā dī jā s cita problē ma. Saistī bā ar pandē miju, kur pā rtika ir pā rklā ta ar aizsargā još ā m plastmasas brillē m. Š ķ iet, ka viss ir loģ iski - viesmī ļ i vai pavā ri savā ks jums ē dienu un iedos jums, lai daudzi cilvē ki neiedziļ inā s ē dienā , palielinot riskus. Patiesī bā visas atpū tas dienas mums bija tikai jā grozā s un jā groza rokas, lai sniegtos pē c ē diena, sadedzinot sevi un nolā dē jot jau tā nī sto epidē miju.
Uz visā m sū dzī bā m, lū gumiem un mā jieniem meitene ar Guest Relations robotu atbildē ja, ka viņ i visu sakā rtos un mē ģ inā s, tač u visu atvaļ inā jumu situā cija palika tā da pati. Personā ls restorā nā bija absolū ti nedraudzī gs, es pat teiktu, ka dusmī gs. Viņ i iedū ra ar pirkstu aparā tos ē diena savā kš anai, sakot, ka tu pats vari tikt galā , un tevi ignorē ja. Nemitī gi bija jā gaida, kad kā ds atnā ks un ieliks ē dienu. Ē diens pats par sevi vienmuļ š - tī tars, vista, viena veida zivis daž ā dā s versijā s un viss. Nekā das jū ras veltes jums, nekā du volā niņ u. Un principā tas bū tu normā li, ja tas nebū tu viens: viesnī ca ir pozicionē ta kā VIP un Luksusa. Vestibilā jū s varat redzē t balvas un daž ā das nominā cijas luksusa un VIP segmentā . Bet ar š ā da veida virtuvi tas nav pat tuvu VIP un Luxe. Bet atpakaļ uz romantisko paketi, kuru izvē lē jos. Kad ienā cā m istabā , uz galda stā vē ja š ampanietis un atslē gas vā rds bija "uz galda".
Respektī vi, VIP klases viesnī ca to pat nepapū lē jā s ielikt ledus spainī , kamē r menedž ere man prasī ja ieraš anā s laiku. Telpas apdare, pieņ emsim, ka tā bija 3-ku. Uzreiz uzrakstī ju menedž erim, kurš man atbildē ja uz e-pastu un uzkrā soja problē mu. Ledus bija jā gaida, lī dz tas tika atvests. Mē s devā mies pasē dē t uz terases, lai atpū stos no ceļ a, jo lidojā m un nokļ uvā m no rī ta. Kā ds vī rietis atnā ca ar meiteni no viesu stafetes un visu acu priekš ā sā ka man jautā t, kas par vainu. Es, protams, pirms tam nosū tī ju, kas par vainu, bet pieminot, lai pagaidā m lai ir kā ir. Tomē r mani gaidī ja vē l viens pā rsteigums. Gaisa kondicionē tā js istabā nedarbojā s, un mana romantiskā pirmā nakts pā rvē rtā s par dzī vu elli. No rī ta es uzreiz uzrakstī ju vispirms, ka vē los visu atcelt un atgū t naudu, jo paka absolū ti neatbilst deklarē tajam lī menim.
Sā kumā vadī tā ji, viesu stafete un darbinieki mē ģ inā ja mani atrunā t, bet tad viņ i piekrita un teica, ka nauda tiks atgriezta. Bet tad sā kā s cita problē ma, es maksā ju ar karti un summa joprojā m bija tikai rezervē ta. Bet visi vienbalsī gi teica, ka vairs nevar atcelt rezervā ciju un tagad nauda ir jā atdod, sazinoties ar savu banku. Pie š ī jautā juma atgriezī š os vē lā k.

Tā lā k viesnī cā . Pirms ieraš anā s, protams, iepazinā mies ar pilnu pakalpojumu klā stu un solī jā m izklaidi viesnī cā . Tomē r es vē los pavadī t atvaļ inā jumu par svarī gu notikumu interesanti. Cita starpā , kas ir Turcijas viesnī cu standarts, vietnē tika paziņ ots par Aleksandra Revvas koncertu. Esmu vairā kas reizes zvanī jis uz viesnī cu. Jautā ju tieš i un vairā kas reizes, vai š is pasā kums notiks un katru reizi saņ ē mu atbildi, ka viss kā rtī bā un viss ir spē kā .
Kad es redzu, ka darbinieki to jau ir ieguvuš i, viņ i man teica, ka visa informā cija ir vietnē , un nolika klausuli. Un tik nopietnas VIP-Luxury viesnī cas mā jaslapā bija rakstī ts, ka Pirož kova koncerts notiks 6. maijā . Tač u, ierodoties viesnī cā , pirmais, ko dzirdē jā m, ka nebū s Revva un viņ a koncerts. Viesu attiecī bas atbildē ja uz visiem mū su jautā jumiem un saš utumiem, ka it kā viņ i paš i to nezina, tad sā ka stā stī t, ka pagaidā m 100% nav zinā ms un meklē lidojumu utt. , utt. Tajā paš ā laikā informā cija vē l atradā s uz vietas un pat pē c 5 uzturē š anā s dienā m sastapā m viesus, kuri devā s uz viesnī cu ar domu, ka tiks arī uz Revvas koncertu. Absolū ti bezatbildī ga attieksme pret viesiem, nolaidī ba un viesu maldinā š ana. Tagad par dzē rieniem. Tā kā viesnī ca apgalvo, ka tā ir augstas klases un mums bija Ultra All Inclusive, mums bija atļ auts pasū tī t dzē rienus ar ā rzemju alkoholu. Un tas ir atseviš ķ s jautā jums.
Papildus tam, ka bā ru personā ls ir absolū ts miris, bez emocionā la un neprofesionā la, jums arī jā stā v viņ iem pā ri un jā skatā s, lai alkohols jums tiktu liets tieš i imports, nevis tas, kas viņ iem ir pudelē s. Protams, viņ i bija ļ oti dusmī gi un nepā rtraukti prasī ja iet pie galda, un viņ i jau atnesī s dzē rienu. Tas pats darbojā s ar parasto Illy pupiņ u kafiju. Ja nestā vi visu laiku virs bā rmeņ a, tad kaut ko pagaidi, no vienkā rš as maš ī nas, kas stā vē s turpat blakus, dabū si pā rpalikumus. Atslā buma un baudas sajū tu pilnī bā iznī cinā ja š ā da attieksme. Kas attiecas uz kondicionieri - 4 atvaļ inā juma dienas pavadī jā m nepā rtraukti lamā joties un prasot ieslē gt kondicionieri. Un, lai gan Viesu attiecī bu meitene mū s spī tī gi apmī ļ oja, sakot, ka uztraucamies tikai mē s, vē lā k no vē l vismaz 10 cilvē kiem uzzinā jā m, ka arī viņ i nevarē ja atrasties istabā , jo tur bija mež onī gi karsts un arī viņ i stā stī ja , ka tikai viņ iem tas nepatī k .
Pē c mana uzstā jī ga lū guma viņ š uzrakstī ja papī ru, kurā solī ja, ka nauda tiks atgriezta ne vē lā k kā.10 darba dienu laikā .

Nu. Tagad ir pagā jis gandrī z mē nesis. Manā kontā nauda nav atgriezta. Visi vadī tā ji ir pā rtraukuš i atbildē t uz maniem e-pastiem, viņ i mani vienkā rš i ignorē . Ar pasaulslavenā biznesa tī kla LinkedIn starpniecī bu, kura biedrs viņ š ir, rakstī ju arī viesnī cas ģ enerā lmenedž erim Muratam Jilmazam Zerenam. Un no turienes nesaņ ē ma nekā du atbildi. Runa nav par lietas apjomu attiecī bā pret klientu, pret viesi. Absolū ta vienaldzī ba, viltī ba un nevē lē š anā s palī dzē t. Protams, es sazinā jos ar savu banku un, protams, viņ i man atdos š o naudu, tikai tas aizņ em ļ oti ilgu laiku. Bet visi pierā dī jumi ir tur. Vē stuļ u un papī ra apliecinā jumu veidā .
Viesnī cai bija plusi - interjers ir ļ oti labs, lai gan ir nepiecieš ams atjauninā t. Baseins bija apsildā ms. Teritorija ir diezgan plaš a.
Bet kā da viņ u attieksme pret tevi kā klientu pilnī bā nogalina visus plusus.
Es noteikti ieteiktu š o viesnī cu ikvienam. Tā kā man ir ļ oti plaš s kontaktu tī kls, gan ģ imenes, gan biznesa, es darī š u visus iespē jamos pasā kumus, lai atturē tu viesus no š ī s viesnī cas. Un, protams, es pats to nekad neapmeklē š u.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu