Briesmīgas bungalo istabas un slimi tūristi

Rakstīts: 14 oktobris 2018
Ceļošanas laiks: 28 septembris — 13 oktobris 2018
Kam autore iesaka viesnīcu?: Ģimenēm ar bērniem
Viesnīcas vērtējums:
3.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 1.0
apkalpošana: 5.0
Tīrība: 3.0
Uzturs: 8.0
Infrastruktūra: 7.0
Viesnī cu izvē lē jā mies ilgi, jo mū su 10 mē neš us vecajai meitiņ ai š is ir pirmais brauciens uz jū ru.
Mē s izvē lē jā mies starp Grieķ iju un Turciju, un Turcija mums tika ieteikta kā "bē rnu" virziens. Precī zā k, viesnī ca Papillon Belvil 5 *, jo tā ir "izcils viesnī cas lī menis un nevainojams serviss".

Attiecī gi PEGAS Touristik pā rdod š o viesnī cu kā.5 * - nav nekā du papildinā jumu par HV-1 vai 3 * -4 *. Vismaz es to neatradu viesnī cas kuponā un vietnē.

Viesnī cai ir augsti reitingi, un es joprojā m ī sti nesaprotu, no kurienes tie nā kuš i, vismaz no tiem, kas palika bungalo.
Palasot pozitī vā s atsauksmes par Papillon Belvil 5*, š ķ iet, ka bijā m citā viesnī cā : )
Vienkā rš i atveriet manas fotogrā fijas.


Izbraukš ana bija no 28.09 - 13.10 istabiņ a bungalo.
Turp no Vnukovas izlido Turkish Airlines - nav sū dzī bu. Ē rts izkā rtojums 2-4-2.

Transfē rs no lidostas – mū s sagaidī ja autobuss ļ oti sliktā stā voklī . Netī rs, vecs un ar salauztiem roku balstiem.

Reģ istrē š anā s notiek ā tri un bez problē mā m.
Numurs — š eit sā kas jautrī ba:

Pirmais numurs:
Ar mazuli bijā m iekā rtojuš ies ar skatu uz kaimiņ u viesnī cas ž ogu, kur atradā s akvaparks. Attiecī gi mē s tajā nepalikā m.
Istaba, starp citu, ir ļ oti nogurusi. Mē beles ir nobruž ā tas, paklā ji netī ri utt. Bet mē s tam garā mejot pievē rsā m uzmanī bu.

Numura maiņ a 1:
Viņ i lū dza pā rcelt uz citu istabu - viņ i iedeva numuru 905.
Te domā ju, ka sievai uznā ks dusmu lē kmes - tā du krahu pat vā jos trī spunktniekos neesmu redzē jis.
Bez pā rspī lē jumiem - visu varē ja fotografē t un filmē t - tur viss ir miris un briesmī gi!
Paskatieties tikai uz fotogrā fijā m!

Viesnī cas oficiā lajā tī mekļ a vietnē kluba istabas fotoattē ls nav pat nekas.
Tiesa, ir piebilde, ka š ā di cipari izskatī sies tikai 2019. gadā un arī tad ne visi : )

Un tas PEGAS Touristik pā rdod kā.5*?? ? Vietnē Pegasus tū roperators nerunā par 3*-4* vai HV-1.
Telpa ir mitra, auksta - saule tajā neiekļ ū st. Vannas istaba ir maza un netī ra.
No apgaismojuma - pā ris izdeguš as spuldzes.
Mē beles izskatā s kā no poligona.
Jū s izklā jat segu - zem tā s ir mitrums.
Mē s vienkā rš i baidī jā mies saslimt š ajā istabā.

Vai viesnī ca mē ģ inā ja atrisinā t mū su problē mu?

Ļ oti gausa, jo problē ma ir milzī ga. Mū su skrē jienā vien mums bija zinā mi 6 pā rmitinā š anas gadī jumi!
Bijā m gatavi piemaksā t par normā lu istabiņ u, bet tā das nebija (galvenajā ē kā ).
“Mē s zinā m, ka ir š ā da problē ma, tā pē c 2019. gadā remontē sim pusi bungalo” – tā ir atbilde.

Vai Pegasus pā rstā vis viesnī cā mē ģ inā ja atrisinā t mū su problē mu?
Nē . Un uz mū su paziņ ojumu - “Lidosim mā jā s un iesū dzē sim Pegazu par viesnī cas neatbilstī bu deklarē tajam lī menim! »
Atbilde bija apmē ram š ā da: “Pasniedz. Pegasus 25 gadi tirgū . Jū s zaudē sit lietu"
Pē c mū su paziņ ojuma Papillon Belvil 5* fotogrā fijas Pegas vietnē vairs netika rā dī tas. Sakritī ba, iespē jams
Domā ju, ka Pegaza attieksmi pret problē mā m vairā k komentē t nevajag?

Vai mū su aģ ents mē ģ inā ja novē rst problē mu?
Jā.
Pastā vī gi rakstī ju Kvalitā tes kontrolei, rakstī ju viesnī cai utt. Un mē s par to esam ļ oti pateicī gi.

Numura maiņ a 2:
Pē c kā da laika mums pateica, ka var pā rcelties uz 3531. istabu - gaiš ā ku un ar duš u, nevis vannu. Protams, pā rcelš anā s no istabas uz istabu nav kaut kas tā ds, ko vē laties darī t atvaļ inā juma laikā . Bet manas sievas iesnas 905. telpas mitruma un tumsas dē ļ piespieda mū s pā rcelties uz citu istabu.
Arī š ī istaba ir nogurusi, bet vismaz bija saule un nebija tik vē ss.
Tomē r ratu vilkš ana uz 3. stā vu, protams, vienalga ir prieks.
Un balož i, kas uzkā pa uz jumta virs balkona, nepā rtraukti bombardē ja. Balkons vienmē r ir bijis viņ u atkritumos. Droš i vien bagā tī ba.

Numura maiņ a 3:

5 dienas pirms ceļ ojuma beigā m radā s iespē ja pā rcelties uz galveno ē ku.
Lielas istabas, izskatā s labi.
Bet nez kā pē c viņ i visi ir arī nobruž ā ti, lai gan Papillon Belvil 5 * savā s broš ū rā s raksta, ka remonts nesen pabeigts.

Animā cija:
Kā ds slavē . Bet vakara š ovi, neskaitot importē to animā ciju, ir vā ji.
Puiš i dejo un paver muti mū zikai (piemē ram, mū zikls Mama Mia) senā s dekorā cijā s - vairā k kā amatieru priekš nesumi, nevis nopietna izrā de.
Spē le "Bingo" protams diezgan blā va : (

Bē rnu klubs, ū dens atrakciju parks: viss ir labi. Viņ i strā dā ar bē rniem. Akvaparks ir jautrs. Bē rniem ir sava "pilsē ta". Nav brī nums, ka viesnī ca tiek uzskatī ta par bē rnu viesnī cu.

Teritorija: Liela un zaļ a, kā gribē jā m. Tiesa, teritorijā vietā m ir atkritumi. Daž i ainavu gabali ir izkaisī ti, vecas mē beles utt.

Jū ra: maiga ieeja. Vispirms akmeņ i, tad smiltis. Jū ra ir kā jū ra

Baseini: Vispā r normā li, vietas pietiek visiem. Apsildā mais iekš telpu baseins ir slē gts.

Virtuve un dzē rieni: viss ir kā rtī bā . Laba ē dienu un apkalpoš anas izvē le. Draudzī gs personā ls.
Lidojums turp un atpakaļ Nord Wind (aviokompā nija Pegasus)
Baigā s rindas - daž as stā vē ja, pē c tā m - 1.5h. Rindas, visticamā k, raduš ā s piemaksas dē ļ par bagā ž u ar lieko svaru.
Kopumā neviens nestrī das, ja ir iespē jami 20 kg, viņ š ir gatavs maksā t 25 USD par lieko svaru.
Bet maksā t var tikai SKAIDRĀ . Draugi, š ī s, protams, ir beigas : (
Jā , starp citu, viņ i savos lidojumos neē d - tas ir par maksu.

Č arterreisos (nevis zemo izmaksu aviosabiedrī bā s) mē s to sastopam pirmo reizi.

Kā ds ir rezultā ts?
Mana sieva saslima, un es arī . Mana meita saslima pē dē jā atvaļ inā juma dienā.
Puse cilvē ku viesnī cā , man š ķ iet, tieš i š o bungalo istabu dē ļ viņ i saslimst.
Biež i bija rinda pie viesnī cas ā rsta. Visi puņ ķ i un klepo.

Slimī ba, briesmī gais skaits un neziņ a no Pegaza, protams, sabojā ja ilgi gaidī to atvaļ inā jumu.
Mē s ā rstē jam savu meitu un atveseļ ojamies paš i. Otupska, kas paņ ē ma daudz spē ka : (

Padoms:
1. Ja dodaties uz Papillon Belvil - tikai uz galveno ē ku.

2.
Zā les, un, visticamā k, jums tā s bū s nepiecieš amas, var pasū tī t aptiekā ar piegā di. Jū s varat lū gt piezvanī t uz aptieku reģ istratū rā . Tur tas ir populā rs pakalpojums.

3. Lidojiet Pegasus – esiet gatavi parū pē ties par sevi patstā vī gi. Visticamā k, viņ i jums nepalī dzē s, izņ emot to, ka "aizvedī s jū s iepirkties".

Mē s uzskatā m, ka Pegasus maldina savus klientus, sniedzot nepatiesu informā ciju par pā rdoto preci.

Vai viņ š mē ģ inā ja kaut kā palī dzē t labot situā ciju, piedā vā t kompensā ciju utt.?
Nē . Nevar bū t. Pavisam.

Mē s plā nojam turpinā t runā t par savu pieredzi ar Pegasus un Papillon Belvil 5 * viesnī cu, un mē s pieprasī sim kompensā ciju. Varē tu tikt cauri.

Ja ir kā di jautā jumi - jautā jiet
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu