Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Viesnīcā 2. reizi 2 gadu laikā. Es pagaidām neredzu nekādus mīnusus, lai gan viņa joprojām ir izvēlīga

Rakstīts: 23 septembris 2021
Ceļošanas laiks: 19 — 29 septembris 2021
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām; Ģimenēm ar bērniem
Viesnīcas vērtējums:
10.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 10.0
apkalpošana: 10.0
Tīrība: 10.0
Uzturs: 10.0
Infrastruktūra: 10.0
Labdien visiem! Š is ir mans 25. atvaļ inā jums Turcijā . Es nekad neesmu rakstī jis atsauksmes par savu atvaļ inā jumu (un tas biež ā k bija veiksmī gs, retā k - ne pā rā k veiksmī gs). Pē dē jos gados biež i dodos uz viesnī cā m, kas man iepatikā s agrā k un kurā s jau esmu atpū tusies. Kā pē c nolē mā t rakstī t? Š ogad, izvē loties viesnī cu ar draugu, izvē lē jā mies 3 daž ā dus variantus. Viena no tā m ir Papillon Aisha, kurā mans draugs nebija, un es pirmo reizi biju 2020.  gada oktobrī . UN ES BIJA Ļ OTI APMIERINĀ TA! Izvē los ne lē tas brī vdienas, pē c paziņ u, tū roperatoru atsauksmē m internetam mū su laikos grū ti noticē t, ka neticē t. Atpū tai un veselī bai tē rē ju pieklā jī gas summas, nekad neuzkrā ju! Tā pē c varu teikt, ka ir ar ko salī dzinā t!
___________________________________________________________________________ ___________
Tad pirmo reizi mani pā rsteidza augstas klases uzņ emš anas dienesta darbs: strā dā.247 pat naktī , gatavi palī dzē t viesiem absolū ti jebkurā jautā jumā ! Tā tad: es nolē mu pirms š ī ceļ ojuma izlasī t atsauksmes, ko cilvē ki raksta.

Un ko es redzu! Kā ds rakstī ja, ka viesnī ca š ogad nolaidusi lī meni (slikta istabu uzkopš ana, viesmī ļ i nevar sagaidī t dzē rienus restorā nos) Biju tik pā rsteigts! Es lū dzu palasī t sava tū roperatora atsauksmes daž ā dā s vietnē s, atbildē ju, ka viss kā rtī bā .
Beigā s mans draugs no 3 viesnī cā m izvē lē jā s Papillon Aisha. Es, protams, biju noraizē jies pē c daž u atsauksmju izlasī š anas. Kā bū tu, ja viņ i uzrakstī tu patiesī bu? Galu galā balva, Covid, un vesels gads ir pagā jis kopš mana pē dē jā ceļ ojuma!
___________________________________________________________________________ _______________
Tā pē c es steidzos kliedē t visas jū su š aubas! Viss izrā dī jā s LABI!
TĪ RĪ Š ANA: Uzkopš anas personā ls jauns, tī rs, dvieļ i tiek mainī ti pat biež ā k nekā norā dī ts.
RESTORĀ NS: Viesmī ļ i pieklā jī gi, arī jauni, visu ā tri atnes, nā k biež i. Manas bailes tika kliedē tas jau pirmajā dienā .
GESTRELEISHEN: Viesu uzņ emš anas pakalpojums ir visaugstā kajā lī menī un nepazemina š o lī meni, kas nozī mē kompetentu vadī tā ju un profesionā lu komandu!
PLUDMA: Un mē s arī zinā m, kā pieprasī t, un mē s nezinā m, kā lasī t! Pludmales tualetē viena izlietne nedarbojas. Kā da man nepazī stama sieviete sū dzas, ka izlietne nestrā dā jau treš o dienu! Es devos runā t par š o apkopē ju, un tur bija zī me 3 valodā s (! ! ): nedarbojas! ievē ro Covid! noteikumus (pē c distances veida). Mē s ar to sievieti ilgi smē jā mies par sevi. Vai varbū t viņ a uzrakstī s negatī vu atsauksmi.
___________________________________________________________________________ ___________

Rezumē jot, es vē los uzrunā t atpū tniekus: viesnī ca ir brī niš ķ ī ga. Ja kaut kas jū s aizkustinā ja / neapmierinā ja / satrauca - lū dzu, sazinieties ar administrā ciju un viesnī cas personā lu. Viesnī ca ir draugs saviem viesiem! Un viņ š cenš as mū su labu atpū tu! Vē lreiz paldies par atpū tu un atmosfē ru mums visiem tik grū tajā laikā .
Dr Gaļ ina, Maskava. 2021.  gads.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu