Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Nekādu interesi un vēlmi palīdzēt viesnīcas viesiem neredzējām

Rakstīts: 13 jūlijā 2021
Ceļošanas laiks: 12 — 21 jūlijā 2021
Viesnīcas vērtējums:
1.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 1.0
Iespaids tika sabojā ts jau no pirmajā m uzturē š anā s minū tē m š ajā viesnī cā (Turcijā.4 reizes).
Ieradā mies vakarā , pē c 21:00, numuriņ š absolū ti nebija gatavs 3 viesiem, lai gan rezervā cija bija trī s personā m. Vienī gā s higiē nas preces bija duš as cepures.
Nā kamajā dienā , tiekoties ar gidu, tika paziņ ots: ja kā dam uzturē š anā s laikā ir brī vdiena (dzimš anas diena, jubileja), tad pē c viesnī cas koncepcijas var rē ķ inā ties ar komplimentu no viesnī cas. Saskaroties ar š o situā ciju, vē rsā mies pie atseviš ķ as gides Elizabetes (atbildī gā par š ā diem notikumiem), kura diezgan nedraudzī gā veidā atteicā s palī dzē t atrast datumu restorā na apmeklē jumam, kura apmeklē jumu garantē pati koncepcija. no š ī s viesnī cas.

Par komplimentu - Elizabetes komentā rs: "Tu saproti, ka nebū s" wow.
Lai gan mē s ar to nemaz nerē ķ inā jā mies, mē s tikai gribē jā m jauno dzī ves gadu nosvinē t restorā nā , nevis pie publiska galda. Bet diemž ē l dabū jā m to, ko ieguvā m.
Nekā du interesi un vē lmi palī dzē t viesnī cas viesiem neredzē jā m.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu