Serviss cieš, neiesaku

Rakstīts: 10 jūlijā 2021
Ceļošanas laiks: 29 jūnijs — 9 jūlijā 2021
Viesnīcas vērtējums:
3.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 3.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 2.0
Uzturs: 3.0
Infrastruktūra: 4.0
Turcijā atpū š amies ne pirmo reizi, pē dē jā s divā s desmitgadē s esam daudz ko redzē juš i. Un, pirmkā rt, mē s š eit ierodamies servisa, draudzī ga personā la un spē jas organizē t cienī gu atpū tu dē ļ.
Swandor viesnī cu mums ieteica Pegast pā rstā vji kā viesnī cu ar labu teritoriju, izremontē tiem numuriņ iem un tuvu lidostai. Bet ...izrā dā s, ka ir daudz nē ...
Sā ksim ar plusiem un mī nusiem.
1. Draudzī gi tū roperatora Pegast pā rstā vji (vienmē r ieteiks interesantas ekskursijas, iejutī sies pozī cijā s, uzklausī s un palī dzē s, ja varē s). Par katru ekskursiju viss tika izskaidrots godī gi un saprotami, tajā paš ā laikā neuzbā zī gi.

2. Plaš a viesnī cas zaļ ā zona, plaš a pludmale, pietiekams skaits sauļ oš anā s krē slu.
3. Man ļ oti patika bē rnu kluba animatori.
4. Istabas apkopē ja bija draudzī ga, bet nez kā pē c beigā s tika nomainī ta.
5.
Pirmajā s dienā s restorā nā man ļ oti patika viesmī lis, viņ š mū s apkalpoja pie galdiņ a pretī galdiņ am ar turku tē ju, pat pateicā mies ar dzeramnaudu. Bet tad viņ š tika pā rvests uz restorā nu pie pludmales, kas bija atvē rts vakariņ ā m, lai atbrī votu galveno restorā nu.
6. Patika kafejnī ca-konditoreja, kas atradā s starp dzī vojamā m ē kā m un strā dā ja no 15.00 lī dz 18.00, kur varē ja pasē dē t un iedzert jebkura graudu kafiju (kapuč ī no, latte, amerikin, turku kafija), limonā di, ē st desertus, saldē jumu. (kas, starp citu, ir garš ī gā ks nekā pludmalē ).
7. Viesnī ca atrodas netā lu no Antā lijas un Belekas, tā pē c ā tri vien ar taksi devā mies uz Lagendas zemi. Iesaku visiem doties uz š o parku, viss tiek darī ts visaugstā kajā lī menī , bū s jā stā v rindā s, bet tas ir tā vē rts. No turienes atbraucā m apmierinā ti un laimī gi, jo viss ir acij tī kams.
Un tagad par viesnī cas mī nusiem:
1. Viesnī ca ir pilna ar cilvē kiem, pieplū dums ir tikai alva.
Kā du rī tu, kad nonā cā m restorā nā nevis kā parasti 8.00, bet 9.00, bijā m š okā.
2. Restorā nam, neskatoties uz ē dienu daudzveidī bu un pā rpilnī bu, ir savi trū kumi:
- restorā nā bija milzī gs skaits muš u, kas nolaiž as uz ē diena.

- daudzu veidu augļ i tika izstā dī ti negatavi (nektarī ni, aprikozes, plū mes, bumbieri), un visi augļ i un dā rzeņ i tika audzē ti rū pnieciski (nav dabisku augļ u, piemē ram, vasarnī cas), zemenes deva pirmā s divas trī s dienas, tad tas nebija.
- no jū ras veltē m tikai dorado un jū ras asaris savukā rt tiem, kas gaida daž ā das jū ras veltes un garneles - tā s nav.
- vienmē r ir tikai 3 veidu zupas, un to putra ir tikai kaut kā da š ķ idra piena viela ar rī siem un griķ iem, kas vā rī ti lī dz gļ otā m. Mans bē rns š o neē da un atteicā s ē st, lai gan viņ am ļ oti garš o putras.

- Turku baklava ir bezgarš ī ga, jā var bū t sulī ga, jā var salda, bet bezgarš ī ga, kausē ta sviesta vietā izmanto augu eļ ļ u.
Iepriekš citā s viesnī cā s baklavu ē du tieš i, ļ oti garš ī gu un no kvalitatī viem produktiem.

- restorā nā nav tematisko vakariņ u, svē tku nedē ļ as nogales vakariņ u vai citu, nav arī skaistas pasniegš anas, pasniegš anas un dekorā cijas. Vienkā rš i atnā cu un izstaigā ju rindas, apsē dos un visu apē du. Daž reiz jums ir jā meklē vieta restorā nā.

4. Gan vī rieš i, gan sievietes biež i smē ķ ē pie baseina un pludmalē , daž kā rt bija grū ti tā pē c apgulties un sauļ oties - it kā ir nekorekti viņ ā m izteikt piezī mi - nav zī mju, kas aizliegtu smē ķ ē t pie baseiniem .
5. Nekur nav minē ts, ka pandē mijas laikā iekš telpu baseins ir slē gts, bē rnu klubs ir atvē rts katru stundu un tikai rotaļ u laukuma atklā tajā zonā viņ i neē d bē rnu klubā , tas ir, , ir pieņ emami atstā t bē rnu un tu nevarē si aiziet, viņ š strā dā tikai 2 stundas.

6. Kopumā viesnī ca ar tī rī bu nespī d, neteikš u, ka viss ir kā rtī gs, viss ir pamatī gs un viss ir iztī rī ts lī dz spī dumam.
Cilvē kiem, kuriem rū p gultas tī rī ba, dvieļ i, trauki, izmazgā ti notī rī ti grī dlī stes, margas, durvju rokturi - viesnī ca bū s netī ra.
7. Viesnī cā ir nopietnas problē mas ar apkalpoš anu, un es domā ju, ka tas ir saistī ts ar viesu skaitu. Viesnī ca ir ļ oti liela, ir daudz dzī vojamo ē ku, nepiecieš ams liels darbinieku skaits, un, iespē jams, viesnī cas ī paš nieki vai vadī tā ji taupa uz kvalificē tu personā lu, pieredzē juš iem darbiniekiem un algā m.
Š odien viņ i aizbrauc, jo 2019.  gadā viņ iem tika veikts remonts, tač u arī š ajā gadī jumā viņ i neizturē s ilgi.

Negodī gas attieksmes pret saviem pienā kumiem faktu apstiprinu ar personī giem faktiem. Diemž ē l pirms tam biju lasī jusi atsauksmes, ka nauda pazudusi seifā , ka Gues Relation darbinieki nav meklē juš i pazaudē tā s lietas utt. . Bet tagad sapratu, ka tā da ir viesnī cas realitā te. Ka jebkura negatī va atsauksme ir rū pī gi jā izlasa un ja ir, tad labā k š o viesnī cu neizvē lē ties.

Mū su gadī jums: mē s atstā jā m piepū š amo pingvī nu peldē š anai vakariņ u laikā galvenajā restorā nā . Dienu vē lā k viņ i piegā ja pie restorā na darbinieka pie Adī nas ieejas, parā dī ja viņ ai fotogrā fiju, viņ a uzreiz atcerē jā s un teica, ka pati personī gi aizveda viņ u uz Viesu attiecī bu (GR) pie jauna tieva puiš a (kā mē s sapratā m, tas ir Islā ms, jo bez viņ a tā du puiš u nav, viņ i ir tikai divi). Mū s iepriecinā ja fakts, ka pingvī ns atradā s viesnī cas darbinieku droš ā s rokā s un aizskrē ja uz GR.
Bet te sā kā s viss “interesantā kais”, teikt, ka interesantā kais ir neteikt neko. Kad piegā jā m pie viņ iem, viņ i uzreiz paskaidroja, ka restorā na darbinieki viņ iem ir nodevuš i pingvī nu un parā dī ja fotogrā fiju.

Nez kā pē c viņ iem uzreiz bija apaļ as acis, meitene Nagima sā ka skatī ties, likā s, ka viņ a bē ga un skatī jā s, bet viņ a to neatrada. Mums teica, lai nā kam no rī ta. Nu, mums nekas nav aizdomas, mē s domā jam, labi, mē s nā ksim klajā , tā nav problē ma.
Bē rnam š ī lieta bija svarī ga, jo viņ am ļ oti patī k pulcē t ap sevi visu, kas saistī ts ar pingvī niem un briež iem.
No rī ta GR sē dē ja pavisam cita meitene Faride. Iepriekš ē jā maiņ a, kā sapratā m, viņ ai neko nesniedza. Mē s pat neiedomā jā mies, ka viņ iem bū s ā rkā rtī gi grū ti izdalī t to, kas viņ iem ir. Kad es saku "viņ i", es domā ju - viesnī cā . Man kā viesim ir vienalga, kā viņ i ir sadalī ti un strā dā iekš ā.
Faride palū dza mani atnā kt pie viņ as 10.30, lai pirms tam viņ a pameklē tu un atrastu. Atnā ca 10.30 - kā punktuā li cilvē ki. Viņ a saka, ka joprojā m nevar atrast, ka maiņ a, kas paņ ē ma pingvī nu, guļ vē lā k pamodī sies utt. , utt. , es viņ ai nodroš inā ju arī pingvī na fotoattē lu. Palū dzu, lai mani iemetu viesnī cas č atos, kur sē ž GR darbinieki, varbū t atcerē sies (ja godī gi, es nesaprotu, kā var neatcerē ties, ko ņ em).

Vē lā k viņ a stā sta, ka atrasts pingvī ns, ka darbinieks, kurš saņ ē ma jaunu, nezinā ja, ka jā glabā.3 dienas, nopū ta, salocī ja un visticamā k aiznesa uz noliktavu, atnā ks 16.00 un jau 16.30 mums iedos . Sazinieties ar puisi islā mu.
Pastā stī jā m, ka izbraucam no viesnī cas 19.50, mums ir lidojums uz mā jā m. Viņ a mums apliecinā ja, ka viss tiks sakā rtots pirms doš anā s ceļ ā.
Ierodamies 16.30, islā ms saka, ka pingvī ns nav atrasts, tā nav. Turklā t tā dā tonī , jau agresī vā , piemē ram, kā pē c mums vajadzī gs tavs pingvī ns. Mē s vispā r nesapratā m š o attieksmi, viņ i paš i spē lē futbolu otro dienu, paš i paņ ē ma pingvī nu, un paš i to nedod, mē s arī esam vainī gi.
Katrs GR darbinieks sā ka griezties kā varē ja, kā ds saka, ka katru dienu saņ em tū kstoš mantu, noliktava liela, kā ds saka, ka pingvī ns nav aizpū sts, viņ am nav laika tam, kā ds saka tika nopū sta, noliktava ir -1 stā vā , tad - 3 stā vā , tad visas lietas vispirms ved uz ofisu un tad uz noliktavu, tad viņ iem vairs nekam nav laika.
Beigā s es sapratu, ka viņ iem nav nekā das noliktavas, tikai kaut kā ds kakts, un viņ i vienkā rš i aizbildinā s.
Atnā ca kā ds viņ u viesnī cas vadī tā js Haluks, uzvedā s tā pat kā islā ms, sā ka agresī vi runā t ar meiteni Annu par mums. Viņ š domā ja, ka mē s nesaprotam turku valodu, bet mē s visu sapratā m. Sā ka rasties, kā pē c mē s meklē jam un prasā m lietu, kas maksā.10-50 $.
Mē s nekad nedzirdē jā m nevienu atvainoš anā s vā rdu no neviena darbinieka, tikai apsū dzī bas. Tikai nezinā t, ko? Tajā mē s prasā m, kas iekrita viņ u rokā s?

Cienī jamie viesnī cu vadī tā ji, tas nebija pingvī ns, kā jū s saprotat, bet gan jū su viesnī cas serviss. Pat milzī gos lielpilsē tu rajonos un tirdzniecī bas centros tika atrastas un pie mums atvestas vē rtslietas, maki, telefoni utt.
Mū su preci paņ ē ma jū su darbinieki, š is fakts tiek apstiprinā ts. Visos š ajos apstā kļ os es nebrī nī tos, ka galu galā vainī ga bū s godī gā un kā rtī gā meitene Adī na.
Tā di vadī tā ji kā Haluks to spē j.
Diemž ē l jū su viesnī cā ir negodī gi darbinieki, kuri ir bezatbildī gi pret savu darbu. Jo pingvī nu, kuru atrada viesnī cas darbiniece un nodeva GR, nevarē jā t izdalī t ī paš niekam!
Ja ir konstatē ta negodī ga attieksme pret saviem viesnī cas personā la pienā kumiem, KĀ PĒ C JŪ S NEATZĪ ST Š O FAKTU UN NEPIEPRASAT VIESNĪ CAS VIESIEM?
Kā pē c jū su darbinieki saskrien, ir rupji, futbola viesi, griež as un izrā da tā du attieksmi? Protams, pie tā da menedž era kā Haluks š is apkaunojums augstprā tī gas attieksmes pret viesiem veidā turpinā sies.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu