šausmu viesnīca

Rakstīts: 24 jūlijā 2019
Ceļošanas laiks: 23 jūlijā 2019
Viesnīcas vērtējums:
2.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 1.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 1.0
Uzturs: 3.0
Infrastruktūra: 3.0
Pā rskats bū s garš un negatī vs. Vakar mē s ar meitu ieradā mies viesnī cā.8:00 pē c lidojuma naktī . Mū s uzreiz uzlika rokassprā dzes un aizsū tī ja brokastī s. Pē c brokastī m mums teica, ka nav brī vu istabu un ka reģ istrē š anā s bū s no 12:00 lī dz 14:00, tiklī dz numuriņ i bū s brī vi. Vajadzē ja vestibilā atvē rt koferus, pā rģ ē rbties peldkostī mos un doties uz jū ru (par laimi jū ra ir pā ri ceļ am). Sauļ ojā mies, nopeldē jā mies, ierodamies viesnī cā.12:00, vietu joprojā m nav. Jautā ju vai ir agrā ka iereģ istrē š anā s par maksu? Atbildē ja, ka š ā ds pakalpojums netiek sniegts. Starp citu, reģ istratū ras darbiniece Natā lija uz jautā jumiem atbildē ja ļ oti nelabprā t un katru otro reizi vienu un to paš u jautā jumu nā cā s uzdot vairā kas reizes. Viņ a diezgan rupji atbildē ja uz manu piezī mi par izlī gumu. Parā dī jā s viesnī cas gids Eldars, kuram Natā lija lika tikt galā ar mums. Gids mums teica, ja kaut kas mums neder, piemaksā jiet un dodieties uz 5 * viesnī cu. , jautā ja, ko jū s vē laties, vai jums ir lē ts lidojums un ko jū s vē laties no viesnī cas? Nesapratu kā ds sakars lidojumam un norē ķ iniem? Tieš i 14:00 mū s ielika istabā . Mē s saņ ē mā m komplektu personā lam. Kā vē lā k uzzinā jā m, mū s ielika personā la ē kā . Netī rumi ir neticami, santehnika visa veca un sarū sē jusi, sienas notraipī tas, apmetums drū p, ā rdurvis neaizveras, vannasistabā aizkars sē nī te, tualetes pods nav iztī rī ts, stikla durvis uz balkona nekad nav mazgā ts, ar milzī gu plaisu visā s durvī s, aizkari no netī rumiem "stā v" gultas veļ a nezinā mas izcelsmes traipos. Te mana pacietī ba beidzā s, visu nofotografē ju un uzrakstī ju sū dzī bu operatorei ("Pegazs"). Noguruš i mē s aizmigā m. Pē c stundas mū s pamodinā ja, atnā ca trī s cilvē ki un jautā ja, kā das ir mū su pretenzijas, mē s viņ iem visu parā dī jā m, viņ i klaudzinā ja mē li, pakratī ja galvu, trī s dienu laikā sarunā jā s un pā rcē lā s uz tū ristu ē ku. Es rezervē ju vietu š ajā viesnī cā februā rī , un pē c ieraš anā s viņ i man saka, ka viņ i saka, ka nav vietas. . . dzī vo š eit, izrā dā s, ka es maksā ju naudu par standarta istabu ar skatu uz jū ru un kalniem, un man ir jā dzī vo personā la istabā ar skatu uz viesnī cas izgā ztuvi un grā vi ar caurulē m. LABI. Neko darī t, aizgā ju gulē t, naktī pamodos no ū dens skaņ as. Izrā dī jā s, ka mū su gaisa kondicionieris tek, sā ka applū st grī da un mū su lietas. Viņ i izsauca personā lu, viņ i atkal noklikš ķ inā ja ar mē li, pakratī ja galvu, pusnakts laboja noplū di. Beigā s kaut kas tika salabots un palikā m vieni. Vispā r jautri! Fotogrā fijas un atsauksmes vietnē s neatbilst realitā tei, š ķ iet, ka atsauksmes ir izgatavotas pē c pasū tī juma, un fotogrā fijas ir no citas viesnī cas. Cilvē ki, ja vē laties adrenalī nu, droš i nā ciet uz š o viesnī cu, kur neesat gaidī ts un nav gaidī ts. Veiksmi visiem!
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu