Jautājums par viesnīca Timo Resort Hotel 5*

Pašreizējās ekskursijas uz šo viesnīcu
Iegūstiet labāko cenu no ceļojumu aģentiem
  Uzdod jautājumu
Uzdod jautājumu
Eksperti un pieredzējuši tūristi atbildēs uz jūsu jautājumu.
+ Paskaidrojums uz jautājumu
55 abonenti tiks
informēti par problēmu

Saistīts jautājums «Vispārīgi jautājumi»
Jautājums moderatoram!
Kāpēc netiek publicēta negatīva atsauksme par Timo 5*, kas savienota ar Pegasus?
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Abonēt
6 abonenti  • prasīja 2011-11-0414 gadiem atpakaļ
Atbildes  •  32
аватар admin
1. Mums nav pienākuma publicēt visas atsauksmes.
2. Lemjot par recenzijas ievietošanu, tiek ņemti vērā vairāki faktori - objektivitāte, informācijas saturs, adekvātums, reklāmas trūkums, acīmredzamu un slēptu maldu neesamība, iepriekšējo atsauksmju esamība, pareiza runa utt.
3. Ja atsakāties publicēt atsauksmi, tiek nosūtīts atteikuma iemesls un atsauksmes teksts, kuru mēs izskatījām.
аватар Andriy_Co
Paldies par efektivitāti. Tātad jūs izlasiet pārskatu. Kurš no šiem faktoriem izrādījās izšķirošs? Es tev pat parādīju viltus fotogrāfijas no Igor12 ar Utopia Hotel? Ja jūs "paļaujaties" uz savām izvēlētajām atsauksmēm, tad nekad nebūsiet to tuvumā kā man, taču tās klātbūtne varētu būt stimuls līdzīgām atsauksmēm un tad, iespējams, kaut kas patiešām var mainīties uz labo pusi mums visiem no PSRS. Tāpat kā tas jau sen ir mainījies īstiem eiropiešiem. Un kas neatbilst objektivitātei, informācijas saturam, adekvātumam, reklāmas trūkumam, acīmredzamu un slēptu maldu neesamībai, iepriekšējo atsauksmju esamībai, pareizai runai utt. Izrādās, ka tikai un tā tālāk. Godīgi sakot, šī ir ceturtā reize, kad mēs izmantojam jūsu informāciju, taču tik neveiksmīgi pirmo reizi. Kāpēc jūs tik mulsina mans pārskats? Negribu domāt, ka Timo īpašnieki vai,
Pegasus viesnīcu ceļveži ir jūsu sponsori vai saimnieki. Vai arī manis viss ir tik pārliecinoši pateikts, ka grūti noticēt? Nu vismaz tu pats vari pārbaudīt informāciju par nīderlandiešu ierašanos no 19. līdz 21. novembrim Timo. Pēc tam izdariet secinājumus vai gaidiet vairāk atsauksmju. Mēs tur nebrauksim, vai ne? Šīs sezonas beigās!?
аватар Andriy_Co
Starp citu, es par šo tēmu runāju ar draugu no štatiem. Un tieši viņš mani pārliecināja pēc visiem notikumiem uzrakstīt atsauksmi. Es gan viņu pārliecināju, ka pēc 20 gadu prombūtnes no dzimtenes Rietumu iespaidā viņam smadzenes pagriezās nepareizā virzienā, ka pie mums tādi triki nedarbosies, ka viss ir nopirkts un plosīts un neviens rūp. Viņa argumenti likās pārliecinošāki, ka es domāju vecās kategorijās, bet mums jau sen ir kapitālisms un konkurence utt. Atkal tas ir tas pats utt. Tur suns rakņājās. Izrādās, ka man ir taisnība, bet es nesaprotu, kas.
Ja esi paņēmis kaut ko noderīgu, tad turies pie tā!
аватар hatinka
Starp citu, Igora12 albumos ir gan Timo, gan Utopija. Turklāt viesnīcu, kas apskatā nosaukta par Timo, pats Igors12 sauc par Utopiju. Un Timo ir citā albumā, citā viesnīcā.
Šķiet, ka Igors12 vienkārši sajauca albumu, pievienojot apskatam fotogrāfijas. man arī tā bija)))
Andriy_Co, kāda ir tava histērija? Mierīgi norādiet kļūdu, pretējā gadījumā jūs vārāties visos zaros ar apsūdzībām pret visiem pasaulē ...
аватар sigur62
... izrādās, ka man ir taisnība, bet es nesapratu, kas (-i)
----------------------------
Labāk nesaki. No turienes rodas visas jūsu problēmas.
аватар Andriy_Co
Paldies hatinka un sigur62. Neatstājiet līdz pirmdienai. Saproti, kāda ir jēga.
аватар admin
Tā kā tu to uzstāj.
Mēs nesaglabājam izdzēstās atsauksmes. Tāpēc mēs nevaram organizēt jūsu pārskata publisku analīzi.
Bet mēs varam analizēt jūsu ziņas šeit.
1. "Kāpēc tu esi tik apmulsis par manu pārskatu."
Mums nekas netraucē. Tas ir mūsu darbs. Vai robežsargs, kurš pārbauda vīzu robežas šķērsošanai, samulst?
– Šis ir piemērs neadekvātai izpratnei par mērenības funkcijām.
2. "Es negribu domāt, ka Timo īpašnieki vai Pegasus viesnīcas gidi ir jūsu sponsori vai saimnieki."
Ja negribi, tad nedomā. Īpaši drukātā veidā. Jo pirms publiski kādu kaut ko apvainot, tomēr vajag padomāt. Pretējā gadījumā prokuroram var rasties problēmas. Formāli un neformāli.
– Šis ir maldu un neobjektivitātes piemērs.
3. "Izrādās, ka man ir taisnība, bet es nesapratu, kas.
Ja esi paņēmis kaut ko noderīgu, tad turies pie tā!
Es pat nevēlos to analizēt.
– Šis ir analfabēta runas piemērs.
аватар admin
Es domāju, ka arī apskats cieta no tiem pašiem trūkumiem.
Saprotiet divas vienkāršas lietas.
1. Mūsu vietne galvenokārt ir paredzēta atsauksmju lasīšanai, nevis atsauksmju rakstīšanai. Jūs varat rakstīt atsauksmes jebkur. Bet pareizi to darīt tur, kur lasa šīs atsauksmes. Tāpēc mums ir tādas prioritātes.
Tāpēc mēs cīnāmies par vietnes satura lietderību, nevis apmierinām to cilvēku vajadzības, kuri vēlas paust savas emocijas.
Jums tika liegta atsauksme. Uztveriet to kā faktu, mūsu nostājas izpausmi. Mums nekas nav jāpierāda, jāapsūdz vai jāorganizē pārbaudes. Vai arī pārdomājiet savu nostāju, vai arī pamanieties citās vietnēs.
аватар admin
2. Mūsu vietnē ir desmitiem tūkstošu viesnīcu un simtiem tūkstošu atsauksmju. Vienīgā iespēja veiksmīgai (un mēs esam veiksmīgi) šāda objekta attīstībai ir neatkarība no tūrisma aktivitāšu subjektiem. Jebkura shēma, piemēram, jūsu aprakstītā (“Timo īpašnieki vai Pegasus viesnīcu gidi ir jūsu sponsori vai saimnieks”), projekts uzreiz tiks sagrauts. Viss projekts, nevis tikai Timo viesnīcas vai Pegasus atsauksmju daļa.
Pagrozi šo shēmu un sapratīsi, ka pēc pirmās iemaksas par kaut ko nokļūstam šantažētās personas statusā.
Vēl viena piezīme. Šeit jums atbild cilvēki, kurus Timo viesnīca kopumā neinteresē. Apskatiet viņu kontus un redzēsiet, ka viņi ir mūsu un vietnes apmeklētāju cienīti eksperti. Tāpēc rakstīt viņiem - "Paldies, hatinka un sigur62. Neaizbrauciet līdz pirmdienai" - ir maldi. Nākamais.
Starp citu, mēs pieņemsim jebkādas atsauksmes no šiem cilvēkiem. Timo pat negatīvi :-).
аватар dina89
Bijām Timo ar visu ģimeni pirms 2 gadiem, negatīvu emociju nav !!!!! Lieliska viesnīca :) Mana atsauksme ir. bet ar citu segvārdu - * lielisks atvaļinājums *))) Šeit ir pretenzijas uz Pegasu uz hartu - viņi to atveda vēlu un aizveda agri. nozaga 2 dienas!!! Ar gidu īsti nesazinājās.
аватар Andriy_Co
Šī viesnīca tika izvēlēta kā parasti, pamatojoties uz atsauksmēm. Un atsauksmes bija pārsteidzoši pozitīvas. Ir aizdomas, ka tos rakstījuši tie paši gidi, kas jūs audzināja viesnīcā. Pats interesantākais ir tas, ka, iekāpjot apskatos pirms 2 gadiem, eiforiju neredzēsi. Izrādās, ka kāds ir mēģinājis pēdējā gada laikā un tas ir apskatos. Turklāt vai nu nav foto, vai arī nav no Timo.
Timo 5* līdz kādu laiku bija Ottimo 4*, to var pārbaudīt no saitēm, bildēs uzreiz redzamas zilās apmales uz fasādes.
http://hotels.poehalisnami.ua/turciya/alanya/ottimo-hotel
http://hotels.turizm.ru/3221/ref
аватар Andriy_Co
Es turpinu. Kas mainījās? Droši vien īpašnieks. Nu, zvaigžņu skaits. Tagad virs ieejas “O T T I M O” vietā lasām “O Tel T I M O”, bet neviens to neievēro. Ēka skaista, istabas standarta, par virtuvi grūti sūdzēties. Ar jūru ir grūtāk. Aizmirsīsim par caurulēm, kas ieplūst jūrā, tas ir visur, bet ar nelielu vilni ūdens caurspīdīgums pasliktinās, un visi slazdi kļūst neredzami un nopietni apdraud kājas. Bet ar to var samierināties. Bet kas ir nepareizi? Mēs skatāmies. Viesnīcā ir 90 procenti viesu no Krievijas Federācijas dziļumiem. Tāpēc bārmeņi nevēlas šķirties no alkohola, un tāpēc viņiem bieži būs jāiet uz bāru. No stipra - degvīns vai džins un viskijs, kas atšķaidīts ar degvīnu, bet tas ir parasts degvīns. Alus - ok. Sausie vīni - apm. Tātad, kas ir nepareizi? Skatāmies 2011. gada oktobri, gaiss pa dienu līdz +25, ūdens jūrā līdz +22, viesnīcā slodze ap 50% no kuriem gandrīz visi ir krievi un VISS IZSLĒGTS!
аватар Andriy_Co
Turpinu, jo šķiet, ka recenziju tomēr neviens nelasīja. Ūdens iekštelpu un bērnu baseinos +17. . . 18. Pirts un turku pirts nav iekļautas, ja masāžas terapeitiem nebija klientu. Kalns bez ūdens. Diskotēkas nav. Naktī no sauļošanās krēsliem matrači netiek noņemti, tāpēc, ja naktī līst lietus, tie ir piesūkušies ar ūdeni un aukstumu, tenisa galds ir pastāvīgā peļķē no klimata tehnoloģijām, un siets ir saplīsis, ir sporta zāle, bet simulatori ir izslēgti vai nedarbojas. Un visa kulminācija ir viesnīcas gide Irina, kura visu dienu cītīgi uzturas viesnīcā un nicinoši novēršas no tūristiem, kuri viņai nevēlējās dot dolārus. Tajā pašā laikā viņa pārliecinās, ka liras kurss ir 1,5 par dolāru (reālo 1,8 vietā), bet telefona karte ir 4 dolāri (4 liru vietā) un ka turki jūs maldinās pie katra soli un pārdod tev muļķības, protams, izņemot tos veikalus, kuros viņa vadīs un tās ekskursijas, kuras tev pārdos. Bet ar to viss ir skaidrs, šī ir viņas balva.
аватар Andriy_Co
Un tālāk. Interesantāks ir kaut kas cits. Viņa nepārstāv jūsu intereses viesnīcas priekšā, bet gan savas un viesnīcas intereses jūsu priekšā. Viņa tev pārliecinoši raida, ka VISS ir nevis IESLĒGTS, bet IZSLĒGTS, ka pat to nelaimīgo un vienīgo saldūdens pudeli tev ledusskapī neieliks, kamēr tu pats to nepieprasīsi, ka par atslēgas nozaudēšanu ir 50 dolāru sods. uz istabu, un pareizi, ka, ja tu netīšām aizvēri istabu ar atslēgu iekšā, tad tev būs jānoklausās konsjerža (viņi zina krieviski) garā moralizēšana, pirms tev istaba tiks atvērta, ka pirts apmeklējums. ir tikai caur viņas apmaksātu masāžu, ka pirms izbraukšanas pēc 12 dienām jānoīrē istabiņa un jāatņem tiesības uz ēdināšanu un bāru, tāpēc laicīgi jāielupās pārtikas un ūdens krājumos...
аватар Andriy_Co
Un tālāk. ... un ka ieguvēji būs tie, kuriem līdzi ir bērni, jo, ja tu nevari izveidot pārtikas krājumus, tad tavs bērns tev paņems maizi no restorāna, jo viesa tiesības paliek tikai bērniem ( atcerieties, ka Turcijā viņi tiek stingri vajāti par zagšanu, bet jūs, iespējams, saņemsit atlaidi, ņemot vērā to, kas jūs esat) un viss tāpat. Un pārsteidzoši ir tas, ka visi atbraukušie krievi ar atvērtām mutēm klausās šajās mācībās un ir gatavi noklusēt ikvienu, kurš nepiekrīt iedibinātajam režīmam, piemēram: “Kas tur sašutis? Ukraina? Tu esi kļuvusi kaprīza, Ukraina. Priecājieties par jūru un paklausiet pieaugušajiem, un, ja jums tas nepatīk, kāpēc jūs šeit ieradāties? Dzelzs argumenti! Tikai vēlāk, pēc dažām dienām, viņi saprot, ka viņi kaut kā viegli iekrita visās Irinas pasakās un kaut kā muļķīgi šķīrās no dolāriem, bet nav skaidrs, kāpēc. Aiziet! Reizi gadā atpūšamies, it īpaši tāpēc, ka nez kāpēc viņus uz šejieni aizvedām, nevelciet atpakaļ!
аватар Andriy_Co
Un tālāk. Izlasi un saki, ka nekas pārsteidzošs par sezonas beigām. Kāda šeit ir atbilde? Patiešām Beigas, bet ne īsti. Ir laimes brīži. Tā arī mēs. Īstu tūristu ierašanās. Nevis no PSRS, bet no Eiropas. Īsāk sakot, lieta atveda grupu no Holandes. Daži pensionāri. Viņi vairs gandrīz nedzer un nesmēķē. Peldēties tikai vannas istabā. Viņi ēd maz. Bet mūsu brālim tā izrādījās nelaime: ūdens kalnā netika atslēgts trīs dienas, hammam un pirts bija aromātu pilna un karsta, kā gaidīts, ūdens baseinā bija 26 grādi, restorānā ko vēlaties un cik vēlaties. Žēl, ka holandieši drīz aizgāja. Viss nostājās savās vietās, īsi sakot, viņi nenovērtē Krieviju.
Tiesa, lūdzu, ņemiet vērā, ka holandiešu uzturēšanās laikā viesnīcas vestibilā atradās arī VIŅU CEĻOJUMU FIRMA GADĪJI. Te rodas jautājums, vai tas nebija šīs ceļojumu aģentūras nopelns? Tātad Pegazs ar saviem gidiem acīmredzami kaut ko dara nepareizi Timo viesnīcā (par citiem zem Pegaza jumta neteikšu, nezinu).
аватар Andriy_Co
Priekšpēdējā. Jūs nevarat ignorēt animāciju. Normāli un ne bērniem (bērniem tikai multenes vakaros). Yaba vadītājs. Kolorīts gruzīns, uz kuru knābā neapmierinātas meitenes, jo īpaši tāpēc, ka viņa animācijas aktivitātēm ir seksuāli vulgārs pieskāriens. Nu lūk, kā saka – ja negaršo, tad neēd. Interesants pieskāriens – pie baseina muzikālā pavadījuma skaļumu varēja ietekmēt tikai holandiešu vecenes. Krievvalodīgo dāmu vēlmes tiek ignorētas ar vulgāriem smaidiem.
аватар Andriy_Co
Visi. Tātad, ja esat no Krievijas Federācijas aukstās nomales un jūs interesē tikai silta jūra un parasts ēdiens (2011. gada oktobrī virtuve patiešām bija vislabākā), un esat iemācījies sazināties tikai savā dzimtajā krievu valodā. valoda, un tu esi pieradis pie pašdisciplīna, un tavs bērns bez problēmām, un bezmaksas dolāri cieši kabatā, un tevi piesaista gruzīni, un tev ir vienalga par gida viltību, un par krievu valodu kanāli jūs interesē tikai ziņas, un jūs varat iztikt bez klimata tehnoloģijām, un esat gatavs maksāt 2 dolārus par mazgāšanu katru reizi pludmales dvielī, un jums patīk iziet no viesnīcas pirms 12:00, tad "TIMO" ("OTTIMO" ) ir jūsu viesnīca. Tikai ņemiet vērā, ka istabu numerācija sākas no ceļa, un satiksme tur neapstājas pat naktī, tāpēc, ja jums patīk satiksmes troksnis, tad šis ir numuriem, kas mazāki par 10. Un, ja jums patīk bārbekjū smaržas, tad šis ir pāra skaitļiem pēc 30. Lai veicas! Interesanti, vai šis opuss nāks par labu viesnīcai?
Patiesībā īpašu sūdzību par turkiem nav. Cilvēki strādā. Oktobrī ļoti garšīgi granātāboli par 1 - 1,5 dolāriem kg. Mandarīni, olīvas. Laiks ir maigs. Vienkārši ir viesnīcas, kur tonis ir augstāks no prasīgāka patērētāja klātbūtnes.
аватар Andriy_Co
Tas ir viss pārskats. Ja jūs interesēja atsauksmes par brīvdienu vietni, jūs noteikti satikāt atsauksmes, kas ir daudz sliktākas. Un mēs ar mums sazinājāmies ar daudziem atpūtniekiem. Pieticīgākie cilvēki maksāja papildu 40 USD par uzturēšanos, jo viņi devās prom pulksten 20 pēc vietējā laika. Atpūtnieki ar pieredzi guva vārtus un ieradās istabā līdz 16. Paši izbraucām 8 no rīta, tāpēc viesnīcas joki mūs neskāra. Tātad ceļojumu aģentūra organizēja, lai gan līgumā bija skaidri norādīts 9 dienas, 8 naktis. Tāpēc par šo tēmu nav komentāru. Nav skaidrs, kāpēc viņi nogrieza rokassprādzi pulksten 12. Patiesībā vieni aizbrauc no rīta, citi vakarā, tieši ierodoties. Vidēji viens pret vienu iznāks. Tāpēc ikviens, kurš vairāk nekā vienu reizi ir bijis atvaļinājumā, ir pārsteigts par šādu viesnīcas "žestu". Un holandiešu ierašanās ir tikai vēl viens stāsts ar servisa pārveidi viesnīcā. Tas ir tas, par ko mēs runājam! Neskatoties uz to, ka lielākā daļa atpūtnieku ir krievi, no 5 animatoriem 2 ir krievvalodīgie un 1 krievvalodīgais,
reģistratūra lieliski saprot krievu valodu - viesnīca uzzied mūsu acu priekšā līdz ar eiropiešu ierašanos. Jā, viņiem ekskursija ir dārgāka, bet viesnīcai diezin vai. Par to jādomā cienījamam moderatoram!
аватар Andriy_Co
Atsauksmes iesniegšana pirmo reizi. Neatradu tur, kur gaidīju, uzdevu jautājumu administratorei. Pēc viņa atbildēm radās aizdomas, ka atsauksme nav izlasīta. Vai arī tā ir tikai tehniska problēma? Bet šeit sarakstē viss iet! Tas viss ir jūsu acu priekšā! Ievietots gabalos augšā tekstā, tagad ceru ieraudzīt objektīvu reakciju vai konstruktīvu risinājumu. Varbūt ne viss ir tik slikti, kā uzreiz likās?
аватар yltra
tipiska atsauksme par to, kas Turcijā ir pirmo reizi... izlikšanu no jebkuras viesnīcas līdz 12 var tikai par naudu pagarināt... ir viesnīcas, kur pēc 12 neēdīs .. vispār vajadzēja rakstīt nevis par viesnīcu, bet par sliktu aģentūru, kur tev neko neteica...
аватар Andriy_Co
Pirmkārt, es atvainojos administratoram. Visi nepieciešamie ieteikumi no viņa šodien tika atrasti pastā, kas automātiski iekrita surogātpastā. Secinājumi tiek izdarīti.
Otrkārt, īpaši attiecībā uz vltra, es tevi nepazīstu, un tu dari to pašu ar mani. Šī nav pirmā apskata reize, tikai pirmā atsauksme. Pieļauju, ka viesnīcās ar 4 zvaigznēm un zemāk viss beidzas pulksten 12:00, viņi vienkārši tur nav bijuši. 5 zvaigznes, ar to saskaroties pirmo reizi. Ja izlasīsit pārskatu, jūs redzēsit, ka pirms dažiem gadiem tas bija četrinieks. Mēs to vienkārši izdomājām tikai pēc atgriešanās, nejauši, kad ceļojuma beigās meklēšanā iekļāvām vārdu OTTIMO. Es nedižojos un negrasos aizvainot vietnes lietotājus. Izdari gudrus secinājumus nevis par to, cik reižu kāds kur ir bijis, bet gan par to, cik viņa informācija tev būs noderīga turpmāk. Viņi neticēja, karogs ir tavās rokās, ej tur un atmasko mani ar faktiem un video. Viņi tev pateiks paldies.
аватар admin
Tā kā jūs jau esat citējis atsauksmi, mēs citēsim arī mūsu paziņojumu par atsauksmes nepublicēšanas iemesliem.
"1. Mēs nepublicējam visas atsauksmes. 2. Mēs nepublicējam atsauksmes, kurās ir saites uz konkurētspējīgiem resursiem. 3. Mēs nepublicējam atsauksmes, kurās tiek apgalvots, ka mēs nepārbaudām atsauksmju patiesumu. Tas ir, jūsu frāze " Ir aizdomas, ka tos rakstījuši tie paši ceļveži,
kas jūs krāpj viesnīcā" nav patiesība. Mums nav iespējams ievietot atsauksmes no viena datora, no vienas domēna zonas, no viena konta par vienu viesnīcu. Mēs pievēršam īpašu uzmanību atsauksmēm, kas ir rakstītas, piemēram, par viesnīca Turcijā no pašas Turcijas."
аватар admin
Tas ir formāli.
Bet neformāli - kā var sākt apskatu, vainojot visus iepriekšējos autorus un mūsu vietni kopā?
Problēma nav Timo, problēma nav mūsu vietnē. Problēma ir tā, ka jūsu viedoklis par viesnīcu nesakrita ar pārējo 35 autoru viedokli. Tagad iedomājieties – tie ir īsti tūristi, Timo nav mūsu saimnieks.
Tie. NAV NEVIENA IEMESLU, kuru dēļ jūs sev izskaidrotu savu atšķirīgo viedokli.
Tad ir citi REĀLI iemesli.
Tagad tas atkal ir formāli. Mēs nenodarbojamies ar skaidrojošo un izglītojošo darbu. Mēs vienkārši nepublicējam atsauksmes. Mūsu rīcības iemesli
аватар yltra
fakts ir tāds, ka pat pieciniekos (pat dārgajos) vienmēr pirms 12iem izliek.... to visi zina (visās 5* viesnīcās vācieši un briti sēž reģistratūrā), tāpēc atsauksme šķiet nav objektīvi jau šajā jautājumā (kā var būt neapmierināts ar izlikšanu 12, kad viss ir tā???) piemēram, lai izvairītos no šādas izlikšanas, mēs vienmēr izvēlamies rīta lidojumu lidmašīnā
аватар Andriy_Co
Neapvainojieties, bet šeit nav runa par telpas atbrīvošanu pulksten 12. Mēs apzināmies, ka jauni īrnieki var sagaidīt ievākšanos pulksten 14. Lieta tāda, ka nevienā no 5 zvaigžņu viesnīcām, kur mēs vai mūsu draugi atpūtāmies, viņi pat nestostījās, ka kāds no viesnīcas pakalpojumiem, izņemot nakšņošanu numurā, apstāsies no pulksten 12-00 izbraukšanas dienā. Es nestrīdos, noteikti var būt tā, kā tu raksti. Tagad mēs esam pārliecināti, un mums tas nepatika. Punkts. Varbūt jums patīk otrādi. Iespējams, ka jūs un citi trūkumi pēc jūsu patikas. Katrs vīrietis pēc savas gaumes. Piemēram, jūs patiešām varat iekārtoties Timo istabā ar tiešu skatu uz jūru un visu diennakti jūs netraucēs ceļa troksnis. Un kāds to darīs. Tie, kas ir pamanījuši, cik trokšņains, bet tajā pašā laikā gluds ceļa segums Turcijā, mani sapratīs. Viesnīca savu galveno nakšņošanas - ēdināšanas - jūras uzdevumu izpildīja tāpat kā citas, taču tagad izvēlēsimies piesardzīgāk.
аватар Andriy_Co
Administrators! Savā priekšpēdējā ziņojumā es jums īpaši atvainojos un vēlreiz uzskatu par nepieciešamu vērst jūsu uzmanību uz to, ka pasta serveris uzskatīja jūsu ziņojumus par surogātpastu. Pieņemu, ka grafisko elementu klātbūtnes dēļ pašā ziņojumā vai varbūt paša ziņojuma formātā. Veidojot savu atbildi jums, šis formāts ir mainījies uz ierasto formu. Šodien es to atklāju. Ja tas nebūtu noticis, viss būtu kārtībā. Un es citēju recenziju, jo mūsu sarakste ar jums izrādījās pieejama un tajā iejaucās dalībnieki, kuri sāka izteikt spriedumus, nezinot mana apskata būtību.
аватар sigur62
"Patiesībā vieni izbrauc no rīta, citi vakarā, tikko ierodas. Vidēji viens pret vienu iznāks. Tāpēc visi, kas ne reizi vien bijuši atvaļinājumā, brīnās par šo "žestu" viesnīca." (beigu citāts).
----------------------------
Vienkārši tie, kas nekur nav bijuši, brīnās. Izrakstīšanās pulksten 12:00 ir pasaules prakse. Un nogriezt vai atstāt rokassprādzes pirms izbraukšanas ir tikai viesnīcnieka labā griba.
Un šeit ir vēl viens no jūsu: "...pirms došanās prom pēc pulksten 12:00, jums ir jāpārbauda sava istaba un jāatsakās no tiesībām uz ēdienu un bāru, tāpēc jums vajadzētu savlaicīgi iezagties pārtikas un ūdens krājumos ... "
-------------------------------------
Viltībā ir tikai nikns sarkans, kas nes sev līdzi pārtikas un ūdens krājumus, apkaunot savus cilts biedrus. Pēc tādiem sarūgtinājumiem gribētos atsaukt atmiņā spriedelējošās skolas zināšanas vācu valodā un pieaugušo somu iepirkšanās praksi, lai pat neizskatītos pēc tādiem tautiešiem.
аватар Andriy_Co
Ņemiet vērā, ka es rakstu par to, ko zinu un esmu redzējis. vltra ir pārliecināta, ka visas 5* viesnīcas pulksten 12 uzvedas vienādi. Tātad ikvienam, kurš ir redzējis labāku par vltra, tagad būtu jālamājas pret viņu ar meliem? Kungi, es nenācu šeit, lai ar jums strīdētos, bet tikai tāpēc, lai pievērstu jūsu uzmanību. Saprotu administratoru, formas tērpa godu, bet pirmo reizi nebija vērts likt izstādīt. Kā izrādījās, tā joprojām bija tehniska problēma. Es pat nedomāju, ka iznāks tāda tiesas prāva.
аватар Andriy_Co
Klausieties puiši! Jūs tiešām nelasījāt apskatu! Jūs tiešām neievācāties, ko viesnīcas gids jums iemācīja, lai nēsātu pārtikas krājumus! Jūs nesapratāt, ka šī viesnīcas gida mācība izraisīja sašutumu tikai mūsos. Ka pārējie to uztvēra kā labu dienu. Ak tu-un!
Parādīt vairāk »
iemiesojums
Atbildiet uz citiem jautājumiem par Timo Resort Hotel 5*
Pievienojiet fotoattēlu
Notiek ielāde...
Fotoattēls ir augšupielādēts
×
Visi jautājumi
AAE
vēl