Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Neviennozīmīgi

Rakstīts: 8 novembris 2022
Ceļošanas laiks: 3 — 26 septembris 2022
Kam autore iesaka viesnīcu?: Atpūtai ar draugiem, jauniešiem
Viesnīcas vērtējums:
6.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 6.0
apkalpošana: 6.0
Tīrība: 8.0
Uzturs: 6.0
Infrastruktūra: 8.0
Pirmo reizi atpū tos Turcijā , kā dreiz braucu uz Bulgā riju. Es zinu trijniekus, č etriniekus un pieciniekus, tā pē c ir ar ko salī dzinā t, un man ir pietiekams priekš stats par atpū tas komfortu. Es domā ju, ka komforts atvaļ inā jumā ir prioritā te, š o cilvē ku dē ļ viņ i dodas atvaļ inā jumā . Tā pē c recenziju cienī tā ji stilā "mē s redzē jā m tikai labo, bet nepievē rsā m uzmanī bu pā rē jam" var uzreiz paiet garā m, jo ​ ​ manā pā rskatā viss bū s pē c iespē jas tuvā k realitā tei.

Tā tad,

- ieraš anā s, izbraukš ana, transfē rs. Viss bija pieņ emams, izņ emot atgrieš anā s reisu: reiss tika pā rcelts seš as stundas uz priekš u, bija paredzē ts lidot atpakaļ seš os vakarā , viņ i ieradā s pusnaktī.

- uzņ emš ana. ļ oti pieklā jī gs personā ls, vismaz saprot krieviski, cik var izskaidrot. Viņ i cenš as atrisinā t jebkuru jautā jumu par labu klientam.

- istaba. Tas izrā dī jā s mazā ks nekā reklā mas fotoattē lā.
Mana istabiņ a bija 1410, blakus personā la tehniskajai telpai, uz kuru durvis, atverot un aizverot viesnī cas darbinieki, dā rdē ja no agra rī ta lī dz vakaram. Kopumā , runā jot par skaņ as izolā ciju, tā vienkā rš i nepastā v viesnī cā . Un, ja durvis uz balkonu (proti, balkonu, kura izmē ri ir 1.5 x 1.5 m) joprojā m var aizvē rt un neklausī ties uzmā cī gu animā ciju 3 reizes nedē ļ ā vakaros un vardarbī gus staigā tā jus naktī viesnī cas pagalmā un blakus istabā s , tad jebkuras skaņ as no zā les uz grī das tiek dzirdamas š ā di, it kā to avots praktiski bū tu telpā . Paš ā istabā ir pieklā jī ga vannas istaba un tehnika, viss bija kā rtī bā , strā dā ja nevainojami. Tī rī š ana notiek katru dienu, bet gultas veļ a vairā kas reizes bija ar tā diem trū kumiem kā caurumi vai traipi. Sazinoties, viņ i visu maina, nerunā jot. Nesapratu veļ as un dvieļ u maiņ as regularitā ti. Divas dienas pirms izbraukš anas istabene vispā r nekad neparā dī jā s istabā.

Vannas piederumi, tē ja, kafija tiek ziņ ots, ja jū s pastā vī gi atgā dinā t))) Bet, godī gi sakot, tas bija kaitinoš i (((Un, starp citu, stā vā ir viens lifts, kuru izmanto gan viesnī cas viesi, gan istabenes). dienā , pā rvadā jot ratiņ us ar lietotu veļ u un dvieļ iem, periodiski nā cā s braukt augš ā un lejā ar kā jā m, kad lifts bija aizņ emts ar personā lu. Lifts apkalpo 4 stā vus, viesi staigā ja lī dz piektajam no ceturtā.
Divi trekni istabas un viesnī cas plusi: 1) dzeramais ū dens pudelē s. Katru dienu istabene atstā ja 1-2 tases pieklā jī ga garš a dzeramā ū dens, un reģ istratū rā pē c pieprasī juma vienmē r iedeva papildu ū deni pareizajā daudzumā . 2) labs Wi-Fi numurā un viesnī cas teritorijā , arī pludmalē bija Wi-Fi, bet es to neizmantoju.

- ē diens. Vienmuļ i, par trim zvaigznē m derē tu, bet par č etrinieku noteikti ne. Katrā ziņ ā vienmē r bija ko ē st. Bē rnu galda vispā r nav, tur putru neprot vā rī t.
Arī ar zupā m ne tik labi. Bet daudz tiek gatavots no gaļ as un putnu gaļ as, daž reiz zivis. Viss ar gaļ u ir garš ī gs.

- pludmale. staigā t pieklā jī gi, 1.20 min. Mikroautobusi kursē no viesnī cas turp un atpakaļ vairā kas reizes dienā . Pludmale tī ra, smilš aina, seklā ū denī , apakš ā brī ž iem jū tamas akmens plā tnes. Liels un trekns mī nuss pludmalē ir vietē jais serviss. Pludmales duš ā ū dens bija ledus auksts. Bet vē l trakā k bija tas, ka viens vietē jais pludmales darbinieks, zemnieks, kas pieskatī ja kā rtī bu un viesmī li vienā personā , nemitī gi patrulē ja gar sauļ oš anā s krē sliem, ļ oti uzmā cī gi piedā vā ja maksas dzē rienus "agresī vā mā rketinga" stilā un neadekvā ti asi atvilka sauļ otā jus. , ja kaut nedaudz pā rcē la gultas no iedibinā tā s vietas. Tas bija ļ oti, ļ oti saspringti. Pirmo reizi sastopos ar š ā du pakalpojumu.

Pati jū ra bija brī niš ķ ī ga, lielā ko daļ u laika tī ra, vienmē r bija pietiekami daudz sauļ oš anā s krē slu, matrač u, lietussargu, viss bija pietiekamā daudzumā , bet tas viesmī ļ u apsargs bija tikai pilnī gs bubulis un antireklā mas iemiesojums viesnī cai.

- neobligā ti. Viesnī cas teritorijā pamanī ju daudz cilvē ku klepojam, pē c tam pati saslimu ar kaut ko lī dzī gu saaukstē š anā s un rotavī rusa infekcijas maisī jumam. Par apdroš inā š anu no reģ istratū ras viņ a zvanī ja, lai izsauktu ā rstu, tač u pē c sarunas ar operatoru viņ a pā rdomā ja. Izrā dī jā s, ka pē c manas apdroš inā š anas ā rsts neierodas viesnī cā , bet atbrauc maš ī na, aizved pacientu uz apskati uz klī niku un atved atpakaļ , bet ja zvanī s otrreiz, tad bū s jā brauc atpakaļ uz sava rē ķ ina. Ne cik maksā ceļ ojums, ne kur bū s jā atgriež as, man apdroš inā š anas medicī nas kompā nijas pā rstā ve tik skaidri neatbildē ja. Ī sā k sakot, es ā rstē jos tā du iemeslu dē ļ , kurus jū s nekad nezinā t, bet š is brī dis, manuprā t, ir ļ oti nopietns.
Tā arī bija pirmā reize, kad saskā ros ar š o.

Kopsavilkums. Pirmajā reizē neslikti, bet nā kotnei sapratu, ka ar jau izbraukuš ajiem tū ristiem vajag rū pī gā k noskaidrot detaļ as, proti, kas viņ iem nepatika. Un tā nav mā nī ga, bet gan svarī ga informā cija, kas var palī dzē t izvē lē ties nevis cū ku kulā , bet gan tieš ā m pieklā jī gu variantu, salī dzinot visus plusus un mī nusus.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu