Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Slikts personāls, slikta apkalpošana

Rakstīts: 2 oktobris 2021
Ceļošanas laiks: 20 septembris — 3 oktobris 2021
Viesnīcas vērtējums:
4.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 4.0
apkalpošana: 2.0
Tīrība: 4.0
Uzturs: 4.0
Infrastruktūra: 8.0
Es š obrī d atpū š os, ja to tā var nosaukt, š ajā viesnī cā . Es vē los izteikt savu neizpratni par apkalpoš anu viesnī cā . Pirmo reizi sastopos ar tā du rupjī bu un paliekoš u visā pā rē jā . Gandrī z viss personā ls kafejnī cā s un restorā nos (turki) ļ oti nepieklā jī gi izturas un sazinā s ar viesnī cas viesiem. Pirmkā rt, viņ i vienmē r izliekas, ka jū s nedzird vai kaut ko nesaprot, lai gan lū gumi ir vienkā rš i, ielejiet standarta dzē rienu, ielieciet salā tus un tamlī dzī gi. Pamatfrā ž u komplektu krievu valodā varē tu apgū t, ja strā dā tu viesnī cā , kurā atpū š as 99% krievu tū ristu. Bet š eit jē ga nav pat š ajā , bet gan tajā , ka viss tiek darī ts ļ oti negribī gi, pavirš i.
Ja prasī siet kafiju, viena krū ze tiks uzlieta pilna, bet puse tiks ielieta otrajā . Arbū zi: kad palika negatavi gabaliņ i, atteicā s nest sarkanos, saka, vispirms apē d to, kas palicis, sieviete mē ģ inā ja uzstā t, lai viņ ai atnes gatavu arbū zu, viņ u turku valodā nolā dē ja un tad iemeta viņ ai š os gabalus. š ķ ī vis kā cū ka ar sejas izteiksmi, saka, ē d. Restorā nā pienā cu pē c vī na glā zes, uz letes stā vē ja viena izlieta glā ze, ar netī ru kā ju, palū dza ieliet jaunu glā zi, tā pē c bā rmenis mani ilgi pā rliecinā ja, ka jā paņ em š ī un ka viņ š man nelej jaunu, es knapi saņ ē mos, pē c kā viņ š man teica, ka es izš ļ akstī jos tik daudz, ka es gandrī z aplē ju un uzmetu tā du seju, it kā es vienkā rš i prasī tu kaut ko neķ ī tru.
Bā rmeņ i ir kā miegainas muš as, visu laiku savā starpā runā , kamē r pē c dzē rieniem stā v rinda, vienalga, š ie krievi stā vē s un gaidī s. Ledus ir zelta vē rts, viņ i met vienu gabalu, otrs ir jā lū dz. Tū ristiem joki vienmē r patī k: tu prasi kolu, un saņ em atbildi: varbū t ar š ņ abi? Un tas ir nemainī gs. Restorā ns nav pā rpildī ts, viss tiek darī ts it kā ar nolū ku, lai atpū tniekiem nospiestu pieres. Dakš iņ as vienuviet, š ķ ī vji citā , rindas pie salā tiem, rindas pē c gaļ as, rindas pie piedevā m un visur viens knapi kustī gs un slikti saprotoš s krieviski, bet ļ oti svarī gs un pompozs ē diena slā nis. Man jā staigā riņ ķ ī , lai uzliktu ē dienu savā š ķ ī vī .

Kopumā tas ir tikai pilnī gs atkritums un š ausmas. Gribu atzī mē t, ka visi tautieš i ir kā rtī gi un adekvā ti cilvē ki, ž ē l tikai, ka mē s visi esam pieraduš i izturē t tā du necieņ u pret sevi. Teritorija ir jauka un mā jī ga. Bet visus labos iespaidus smē rē ja augstprā tī gi un nedraudzī gi darbinieki. Un viens ļ oti adekvā ts turks no tū risma biznesa man teica, ka tā da attieksme pret krieviem ir tā pē c, ka turki ir pieraduš i, ka mē s visu norijam, un viņ i ir laipni pret vā cieš iem, jo ​ ​ aizstā v savas tiesī bas un vienkā rš i sauc viesnī cu vadī tā jus. , rakstiet sū dzī bas. Tā ir mū su daļ a, diemž ē l. . . ļ oti neapmierinoš a. Nolē mu uzrakstī t, pē c visa iepriekš minē tā , ceru, ka vismaz kā ds no tū risma operatoriem varē s sniegt atsauksmes par viesnī cu un uzlabot situā ciju.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu