viesnīcu serviss neatbilst deklarētajām un indīgajām medūzām

Rakstīts: 27 oktobris 2013
Ceļošanas laiks: 22 septembris — 6 oktobris 2013
Viesnīcas vērtējums:
2.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 2.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 2.0
Uzturs: 3.0
Infrastruktūra: 3.0
Atpū tā mies no 22.09 lī dz 6.10. 13 viesnī cā -Lti El Ksar Resort & Thalasso 4* Boulevard 14 Janvier 2011 - 4051 Sousse tel +2.673 24.460 fakss +2.673 24.600
Problē mas viesnī cā ir apkalpoš ana, restorā ns un medū zas jū rā .
Jū ra pie viesnī cas ir bī stama ar INDES medū zā m-viesnī ca nebrī dina par to atraš anos jū rā . Pē c viņ u uzbrukuma paliek briesmī gas rē tas(man ir rē tas jau 3 nedē ļ as), š ie ķ ī miskie apdegumi dziedē ilgi. Cilvē ki ar alerģ iskā m reakcijā m var strauji pasliktinā ties. Caur daž as dienas pē c apdeguma š ī s vietas atkal pietū kst. Briesmī gi. Un ja tā da lē kme ir bē rnam?
Viesnī ca mums sniedza ļ oti sliktu apkalpoš anu -
-mū s ielika nr. 9018 ar netī rā m gultā m

- 22.09. 2013. plkst. 12.00 mums bija jā lū dz viesnī cas reģ istratū ra un tad jā pieprasa mainī t gultu. Spilvendrā nas tika nomainī tas tikai 23.09. 13 pē cpusdienā pē c mū su atkā rtota pieprasī juma. Lielai segai segas pā rvalku 14 atpū tas dienu laikā neviens nemainī ja.
- 22.09. 13. istabā nedarbojā s kondicionieris. Pē c mū su steidzamā lū guma 2013. gada 22. septembra naktī tas tika salabots, un vē lā k tas strā dā ja ļ oti slikti. Istaba slikti atdzisa.
- TV nedarbojā s
- uz 14 dienā m mums tika doti tikai 3 ziepju gabaliņ i, 2 š ampū ni un 3 kondicionieri
- istabas terasi un durvis neviens nemazgā ja 5 gadus, viss ir netī rs.
- moskī tu tī kls istabā bija slikti noslē gts un odi iekļ uva istabā
- restorā ns viesnī cā nav vē dinā ts, pastā vī gi tika izslē gts gaisa kondicionieris, siltums no picas krā sns iegā ja restorā na zā lē . Viesnī ca ietaupa elektrī bu.
- restorā nu viesmī ļ i atklā ti pā rdod sieru un vī nu, cenš oties to mums pā rdot, lai gan mē s par to jau esam samaksā juš i
Daž i pavā ri, kas gatavoja ē st, klepoja. Tas viss izraisī ja daudzus SARS starp viesnī cas viesiem, kuri apmeklē ja restorā nu. Daž u ē dienu, jo ī paš i zivju, gatavoš anas kvalitā te ir ļ oti zema. Zivis ir bezgarš ī gas. Augļ i tika mazgā ti tā , ka uz tiem palika netī rumi.
Restorā na atklā tā s zonas ir pilnas ar muš ā m un nesmē ķ ē tā jam nav ī paš i ē rti - visi smē ķ ē , var nosmakt. Kā pē c nav ā ra restorā na zonas nesmē ķ ē tā jiem?

- viesnī cas pludmalē nav pietiekami daudz sauļ oš anā s krē slu un vietu pludmalē var atrast tikai no 6-00. Vē lā k tie nav pieejami. Pludmalē ir vietas nesmē ķ ē tā jiem atpū tniekiem, nesmē ķ ē tā ju un smē ķ ē tā ju zona nav sadalī ta, tā pē c dū mi ir rokeri. Visa pludmale ir klā ta ar izsmē ķ iem, kuras mū su atvaļ inā juma 14 dienu laikā neviens netī rī ja.
- 10 dienas nebija apgaismojuma pie izejas no mū su bungalo teritorijas.
Mē s vairs neatgriezī simies Tunisijā .
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu