Labi, bet ar atrunām

Rakstīts: 12 oktobris 2011
Ceļošanas laiks: 2 — 11 oktobris 2011
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām; Ģimenēm ar bērniem
Viesnīcas vērtējums:
7.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 8.0
apkalpošana: 7.0
Tīrība: 9.0
Uzturs: 8.0
Infrastruktūra: 8.0
Viesnī ca skaista, numuriņ i komfortabli, pat ar atseviš ķ u vannasistabu (tomē r nā cā s "parunā t" recepcijā par augstā ku stā vu un labā ku skatu). Tī rī ts katru dienu, ļ oti tī rs. Bet ir viena dī vainī ba: no rī tiem no vannas istabas tiek ņ emti dvieļ i, bet tī rus ieliek tikai pē c vakariņ ā m. Tā tad, ja atnā c no pludmales un vē lies pirms vakariņ ā m noskaloties, tad. . . Ē diens labs, daudz augļ u (bumbieri, melones, vī nogas, granā tā boli, dateles, ā boli). Restorā na serviss, manuprā t, ar nepatikš anā m. Tikai viesmī ļ i klā j galdus un pasniedz dzē rienus, un viņ iem ne vienmē r ir laiks. Es domā ju, ka viņ i to dara, bet tiem, kas ir dā sni ar dzeramnaudu. Tā tad, ja jū su galds nav klā ts, tad vienkā rš i nav kur paš iem ņ emt naž us, dakš iņ as, glā zes (pagaidiet, kamē r atnesī s). Pā rtraukumi ar tasī tē m kafijai un tē jkarotē m. Vakariņ ā s galdiņ i tiek rezervē ti personī gi ar ī paš ā m kartē m. Daž reiz uz galda ir 2-3 kā rtis. Jū s atnā kat vakariņ ot, un galdiņ u aizņ em tas pats rezervē tais klients. Lū k. Vispā r liekas diž oš anā s, lai attaisnotu 5* (vai blakus darba sistē ma oficiantiem). Un vispā r brī niš ķ ī ga atpū ta.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu