Lieliska uzturēšanās

Rakstīts: 4 oktobris 2010
Ceļošanas laiks: 21 septembris — 1 oktobris 2010
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām; Ģimenēm ar bērniem
Viesnīcas vērtējums:
7.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 7.0
apkalpošana: 8.0
Tīrība: 9.0
Uzturs: 9.0
Infrastruktūra: 7.0
Atpū tā mies ar vī ru un meitu 1 gads 4 mē neš i. Pasū tī jā m atseviš ķ u transfē ru, tā tad pē c stundas sasniedzā m viesnī cu. Mē s atpū tā mies Garden ē kā , kas atrodas 2. lī nijā . Ļ oti ā tri tikā m apsē duš ies. Reģ istratū rā iedeva 20 USD un lū dza klusā ku istabu. Mums bija skats uz dā rzu. Ļ oti plaš s numurs. Lieliski sakopta, vienmē r sū tī jā m 2 dinā rus.
Baroja restorā nā , lai tikai nogalinā tu. Vienmē r bija gaļ a, vista un zivis. Vakariņ ā s š efpavā rs jū su priekš ā pagatavoja spageti vai citus makaronus pē c jū su izvē les. Liela saldumu izvē le. Augļ i nav ļ oti daudz: melone, ā boli, bumbieri, vī nogas, persiki un daž reiz granā tā boli.
Pludmale ir vienkā rš i lieliska. Smalkas baltas smiltis, kuras ir patī kami rakt kopā ar bē rnu. Daž kā rt pē c vē tras krastā bija daudz dubļ u. Kamieļ i un zirgi staigā tieš i gar ū deni, kur var jā t.

No animā cijas mē s gā jā m tikai uz bē rnu diskotē ku. Pa dienu cilvē ki nodarbojā s ar ū dens aerobiku un daž ā diem sporta veidiem.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu

аватар MouzenidisTr
MouzenidisTr

Cienījamais Anton1990, vēlamies pateikties, ka veltījāt laiku atsauksmes rakstīšanai. Īpašu uzmanību pievēršam tūristu viedoklim par savu atvaļinājumu, jo. Jau daudzus gadus mūsu prioritāte ir bijusi kvalitatīva servisa nodrošināšana un nepārtraukta apkalpošanas līmeņa uzlabošana. Mēs atvainojamies, ka viesnīca neatbilst jūsu cerībām, taču ļaujiet man atstāt šādus komentārus:
• Mēs uzdrošināmies apliecināt, ka ēdināšana viesnīcā pilnībā atbilst 4 * viesnīcas kategorijai ar puspansijas pakalpojumu. Vienlaikus viesnīcas administrācija nepārtraukti strādā pie restorāna ēdienkartes uzlabošanas un paplašināšanas. Atvainojamies, ka piedāvātais ēdienu klāsts restorānā neatbilda jūsu cerībām, taču mēs uzdrošināmies apliecināt, ka visi ēdieni tiek gatavoti tikai no svaigiem produktiem, kas atbilst visiem sanitārajiem standartiem.
Attiecībā uz apkalpošanu restorānā atzīmējam, ka gadījumā, ja ēdienu izplatīšanu apkalpo personāls, porciju skaits nav ierobežots, un viesi var izvēlēties sev tīkamu ēdienu.
• Vēlos atzīmēt, ka viesnīcas darbinieki vienmēr ar lielu uzmanību izturas pret tūristiem un dara visu iespējamo, lai izpildītu lūgumus, lai visiem izdzīvojušajiem viesiem radītu pēc iespējas ērtāku uzturēšanos. Mēs atvainojamies, ka jūs neesat apmierināts ar pakalpojumu šajā viesnīcā.
Vēlamies vēlreiz pateikties par jūsu atsauksmēm un ceram, ka, neskatoties uz dažiem nepatīkamiem brīžiem, jūs esat apmierināti ar savu uzturēšanos. Priecāsimies jūs atkal redzēt mūsu viesu vidū saulainajā Grieķijā.
Ar cieņu
Lidija Paraskevopulu
Kvalitātes kontroles nodaļas vadītājs

Wed, 29 Mar 2017, 11:02
аватар MouzenidisTr
MouzenidisTr

Cienījamais Anton1990, vēlamies pateikties, ka veltījāt laiku atsauksmes rakstīšanai. Īpašu uzmanību pievēršam tūristu viedoklim par savu atvaļinājumu, jo. Jau daudzus gadus mūsu prioritāte ir nodrošināt kvalitatīvu servisu un nepārtraukti uzlabot apkalpošanas līmeni. Mēs atvainojamies, ka viesnīca neatbilst jūsu cerībām, taču ļaujiet man atstāt šādus komentārus:
• Mēs uzdrošināmies apliecināt, ka ēdināšana viesnīcā pilnībā atbilst 4 * viesnīcas kategorijai ar puspansijas pakalpojumu. Vienlaikus viesnīcas administrācija nepārtraukti strādā pie restorāna ēdienkartes uzlabošanas un paplašināšanas. Atvainojamies, ka piedāvātais ēdienu klāsts restorānā neatbilda jūsu cerībām, taču mēs uzdrošināmies apliecināt, ka visi ēdieni tiek gatavoti tikai no svaigiem produktiem, kas atbilst visiem sanitārajiem standartiem. Attiecībā uz apkalpošanu restorānā atzīmējam, ka gadījumā, ja ēdienu izplatīšanu apkalpo personāls, porciju skaits nav ierobežots, un viesi var izvēlēties sev tīkamu ēdienu.
• Vēlos atzīmēt, ka viesnīcas darbinieki vienmēr ar lielu uzmanību izturas pret tūristiem un dara visu iespējamo, lai izpildītu lūgumus, lai visiem izdzīvojušajiem viesiem radītu pēc iespējas ērtāku uzturēšanos. Mēs atvainojamies, ka jūs neesat apmierināts ar pakalpojumu šajā viesnīcā.
Vēlamies vēlreiz pateikties par jūsu atsauksmēm un ceram, ka, neskatoties uz dažiem nepatīkamiem brīžiem, jūs esat apmierināti ar savu uzturēšanos. Priecāsimies jūs atkal redzēt mūsu viesu vidū saulainajā Grieķijā.
Ar cieņu
Lidija Paraskevopulu
Kvalitātes kontroles nodaļas vadītājs

Wed, 29 Mar 2017, 14:02
аватар