Bostonas garās pludmales klubs 3

Rakstīts: 10 jūnijs 2015
Ceļošanas laiks: 29 maijā — 9 jūnijs 2015
Viesnīcas vērtējums:
2.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 3.0
apkalpošana: 3.0
Tīrība: 2.0
Uzturs: 4.0
Infrastruktūra: 6.0
Uzturē š anā s viesnī cā atstā ja daudz ko vē lē ties. No plusiem: jū ra ir netā lu, pludmale ir lieliska, sauļ oš anā s krē sli un saulessargi ir bez maksas, vietu bija pietiekami daudz, jo viesnī cā bija ļ oti maz cilvē ku. Mī nusi: nebija tī rī š anas kā tā das, dvieļ i netika mainī ti, netī rumi, nebija fē na, lai izņ emtu pulti no televizora, jā atstā j depozī ts (mū sdienā s televizors ir liela greznī ba), sienas ir kartons, var dzirdē t visu, kas notiek blakus istabā s. Nav ē diena, nav absolū ti nekā das daž ā dī bas, lai bū tu laiks gaļ ai, jā nā k pirmajā s rindā s, augļ u vispā r nav, brokastī s vispā r nav ko ē st, izņ emot vā rī tas olas, alkoholu ir pretī gi. Garlaicī gi, vakaros nesaprotams baigais priekš nesums, viņ u valodā krievu valodu viesnī cā zina tikai pā ris.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
аватар MouzenidisTr
MouzenidisTr

Cienījamais Anton1990, vēlamies pateikties, ka veltījāt laiku atsauksmes rakstīšanai. Īpašu uzmanību pievēršam tūristu viedoklim par savu atvaļinājumu, jo. Jau daudzus gadus mūsu prioritāte ir bijusi kvalitatīva servisa nodrošināšana un nepārtraukta apkalpošanas līmeņa uzlabošana. Mēs atvainojamies, ka viesnīca neatbilst jūsu cerībām, taču ļaujiet man atstāt šādus komentārus:
• Mēs uzdrošināmies apliecināt, ka ēdināšana viesnīcā pilnībā atbilst 4 * viesnīcas kategorijai ar puspansijas pakalpojumu. Vienlaikus viesnīcas administrācija nepārtraukti strādā pie restorāna ēdienkartes uzlabošanas un paplašināšanas. Atvainojamies, ka piedāvātais ēdienu klāsts restorānā neatbilda jūsu cerībām, taču mēs uzdrošināmies apliecināt, ka visi ēdieni tiek gatavoti tikai no svaigiem produktiem, kas atbilst visiem sanitārajiem standartiem.
Attiecībā uz apkalpošanu restorānā atzīmējam, ka gadījumā, ja ēdienu izplatīšanu apkalpo personāls, porciju skaits nav ierobežots, un viesi var izvēlēties sev tīkamu ēdienu.
• Vēlos atzīmēt, ka viesnīcas darbinieki vienmēr ar lielu uzmanību izturas pret tūristiem un dara visu iespējamo, lai izpildītu lūgumus, lai visiem izdzīvojušajiem viesiem radītu pēc iespējas ērtāku uzturēšanos. Mēs atvainojamies, ka jūs neesat apmierināts ar pakalpojumu šajā viesnīcā.
Vēlamies vēlreiz pateikties par jūsu atsauksmēm un ceram, ka, neskatoties uz dažiem nepatīkamiem brīžiem, jūs esat apmierināti ar savu uzturēšanos. Priecāsimies jūs atkal redzēt mūsu viesu vidū saulainajā Grieķijā.
Ar cieņu
Lidija Paraskevopulu
Kvalitātes kontroles nodaļas vadītājs

Wed, 29 Mar 2017, 11:02
аватар MouzenidisTr
MouzenidisTr

Cienījamais Anton1990, vēlamies pateikties, ka veltījāt laiku atsauksmes rakstīšanai. Īpašu uzmanību pievēršam tūristu viedoklim par savu atvaļinājumu, jo. Jau daudzus gadus mūsu prioritāte ir nodrošināt kvalitatīvu servisu un nepārtraukti uzlabot apkalpošanas līmeni. Mēs atvainojamies, ka viesnīca neatbilst jūsu cerībām, taču ļaujiet man atstāt šādus komentārus:
• Mēs uzdrošināmies apliecināt, ka ēdināšana viesnīcā pilnībā atbilst 4 * viesnīcas kategorijai ar puspansijas pakalpojumu. Vienlaikus viesnīcas administrācija nepārtraukti strādā pie restorāna ēdienkartes uzlabošanas un paplašināšanas. Atvainojamies, ka piedāvātais ēdienu klāsts restorānā neatbilda jūsu cerībām, taču mēs uzdrošināmies apliecināt, ka visi ēdieni tiek gatavoti tikai no svaigiem produktiem, kas atbilst visiem sanitārajiem standartiem. Attiecībā uz apkalpošanu restorānā atzīmējam, ka gadījumā, ja ēdienu izplatīšanu apkalpo personāls, porciju skaits nav ierobežots, un viesi var izvēlēties sev tīkamu ēdienu.
• Vēlos atzīmēt, ka viesnīcas darbinieki vienmēr ar lielu uzmanību izturas pret tūristiem un dara visu iespējamo, lai izpildītu lūgumus, lai visiem izdzīvojušajiem viesiem radītu pēc iespējas ērtāku uzturēšanos. Mēs atvainojamies, ka jūs neesat apmierināts ar pakalpojumu šajā viesnīcā.
Vēlamies vēlreiz pateikties par jūsu atsauksmēm un ceram, ka, neskatoties uz dažiem nepatīkamiem brīžiem, jūs esat apmierināti ar savu uzturēšanos. Priecāsimies jūs atkal redzēt mūsu viesu vidū saulainajā Grieķijā.
Ar cieņu
Lidija Paraskevopulu
Kvalitātes kontroles nodaļas vadītājs

Wed, 29 Mar 2017, 14:02
аватар