
1. Apkalpojoš ais personā ls runā BRIESMI angliski! Taizemei tas ir normā li, bet NEPIEŅ EMami! ! ! š ā da lī meņ a viesnī cai. Lai kaut ko paprasī tu vai pasū tī tu, pagā ja pamatī gi nervi, brī vdienu beigā s vairs negribē jā m neko pasū tī t no istabas apkalpoš anas, jo sapratā m, ka atkal bū s jā paludina nervi un jā aicina darbinieki uz villu parā dī t. kā tas ir rakstī ts google translate! restorā nā ļ oti lē na apkalpoš ana, reizē m bija jā gaida 15 minū tes, lai tikai atnestu baltmaizi! ! ! Viesnī cas vadī bai vispā r nerū p personā ls! visi darbinieki ir veltī ti sev!
2. istabā ienesa zaļ os mango, kas vispā r nav iespē jams un ļ oti dī vaini, ka Taizemē , kur ik uz soļ a pā rdod dzeltenos mango, uz villu nesa zaļ o! ! ! izdarī ja piezī mi, dienu vē lā k atnesa negatavus mango un š ie mango gulē ja nedē ļ u !! !
3. villā grī das netika mazgā tas vakarā , grī du varē ja klā t ar smiltī m un tas ir normā li kalpiem! ! ! Ja tu man nepateiksi, viņ i nemazgā sies!
3. Otro reizi, protams, š ajā viesnī cā nepaliksim!
Par naudu, ko iekasē š ī viesnī ca, personā lam vajadzē tu bū t PILNĪ GI citam!
3. Rakstī š u tā - izsmalcinā tiem klientiem neiesaku doties uz š o viesnī cu
