Tai maijā

04 Septembris 2014 Ceļošanas laiks: no 28 Aprilis 2014 ieslēgts 15 Maija 2014
Reputācija: +131
Pievienot kā draugu
Uzrakstīt vēstuli

Taizeme aprī lis-maijs.

Pavasara sā kumā , lai gan bija par vē lu pareizai atpū tas vietas noteikš anai, radā s jautā jums: kur mē s dosimies uz Maysky? Es vilcinā jos - daž ā dos virzienos, bet sieva bija kategoriska - uz Taizemi! Draudzī ba, protams, uzvarē ja: nu, uz Taizemi, tad uz Taizemi. Mē s par Tae domā jā m ilgi, pat pirms cunami, bet tas joprojā m neizdevā s. Un tā : nolē mā m – iesim.

Bet. Pirmais ierobež ojoš ais faktors: vī za ukraiņ iem - lī dz 15 dienā m. Ja vē laties uz ilgā ku laiku, dodieties uz vē stniecī bu utt. Otrs faktors: lietus sezona, kas nozī mē , ka izvē le ir ierobež ota tikai austrumu piekrastē , kur ir mazā k lietus un nav vē tras.

Ī sa, bet rū pī ga darba rezultā tā tika izstrā dā ts marš ruts: Kijeva - Stambula (1.5 stundas) - Bangkoka (20 stundas) - Koh Chang (12 dienas) - Bangkoka (30 stundas) - Stambula (2.5 stundas) - Kijeva. Pā rvadā tā js: Turkish Airlines. Nav lē ts, bet ar labiem savienojumiem un normā lu apkalpoš anu.


Tā kā Tai nokļ uvā m pirmo reizi, nolē mā m ī paš i neekonomē t un, ierodoties, paļ auties uz Travel Professional Group uzņ ē muma servisu un, kā izrā dī jā s, velti. Bet iesim kā rtī bā.

Izbraukš anas paradums nav ne gaisma, ne rī tausma: apmē ram pulksten 4 no rī ta tas ar mums gandrī z izspē lē ja než ē lī gu joku. Izbraukš anas laiks ir paredzē ts, taksometrs uz Borispiļ u pasū tī ts. Izbraukš ana 21/20. Un tad doma - kā tad ar sastrē gumiem uz "Dienvidu" tilta. Š eit…. Nu kā bū s, tā bū s. Pā rsteidzoš i, ka nebija korķ a, bija tikai neliels ī riss. Mē s esam pie terminā ļ a durvī m 19/20. Fu! Un tas nebija tas. Terminā lis ir slē gts. Pie ieejā m drū zmē jas, ap tū kstoš cilvē ku, kuri, kā mā k, slē pjas no vē ja kaktiņ os. Pilns ar policiju. Viss: tiek baumots, ka lidosta tiks mī nē ta. Nevajadzē ja ne steigties, ne uztraukties. Lī dz pulksten 20:00 pū lis un stā voš ā s automaš ī nas tika lē nā m atstumtas 500 metrus no ē kas. Vē jš , auksts. Un pē kš ņ i uzsprā gt. Jā , pie velna ar viņ u. Mū su savienojums deg!

Kad beidzot sapratā m, ka lidmaš ī na uz Bangkoku aizlidos bez mums, terminā lī sā ka laist pasaž ierus. 22/20 stundā s. Droš sirdī gajiem likumsargiem vajadzē ja tikai 3 stundas, lai saprastu, ka terminā lī nav bumbas, un par raktuvi piezvanī ja kā ds idiots ar sertifikā tu. Holivudas filmā s drosmī gi policisti visu dara bē got, cilvē kus ved uz vietā m, kur var pagaidī t, viņ i meklē bumbu ar suņ iem un pat ar Brū su Vilisu. Mums nav. Policija skā bā m sejā m (ir medī bas, lai dzī votu) lož ņ ā pa terminā li (tur vismaz silti, bet mē s neesam uz ielas). Informā cija ir nulle. Nu, tas vismaz neuzsprā ga, un paldies Dievam!

Reģ istrē š anā s: -Tā tad tu lido vai tiksi pā rreģ istrē ts uz rī tdienu? – Mē s lidojam, un pē kš ņ i arī Stambulā kā ds pajokos pa telefonu. Jā , un tur ir silts, bet mū su ielā +10 un vē jains. Robež a. Boeing. Stambula.


Man, tā pat kā lielā kajai daļ ai mū su lī dzpilsoņ u, bija nedaudz vienpusī gs priekš stats par Turciju un turkiem: "Nā c, nā c, laba cena, Nataš a" utt. Izrā dā s, viņ i ir diezgan adekvā ti cilvē ki. "Turkish" mū s piereģ istrē ja nā kamajam reisam, tomē r izlidoš ana pē c 22 stundā m. Un citu no Stambulas lī dz Tai vienkā rš i nav. No Kijevas uz Bangkoku lidoja tikai 5 cilvē ki. Un tā mums iedeva ļ oti labu viesnī cu ar transfē ru, brokastī m un pusdienā m. Ukraiņ iem vī za, izrā dā s, nav vajadzī ga. 4 no rī ta bijā m viesnī cā . Duš a, gulē t. 10:00 pē c brokastī m devā mies pastaigā pa Stambulu. Metro, prā mis pā ri Bosforam, Sultā na pils, vecpilsē ta, tase turku kafijas, krastā . Interesanti. Vakariņ as. Autobuss. Lidosta. Robež a. Lidmaš ī na. Bangkoka. Diezgan noguris, protams.

Bangkokas lidostā mū s vajadzē ja sagaidī t TPG pā rstā vim ar mū su vā rdiem uz izkā rtnes, reklā mas bukletiem, vietē jā operatora SIM karti un Bangkokas karti.

Par to vienojā mies pa telefonu no Stambulas. Tā kā kavē jā mies 20 stundas, tad viesnī cas Bangkokā vairs nebija. Bet bija iespē ja paspē t uz prā mi uz Koh Chang (ceļ š ilgst 4.5 stundas un 1 stunda rindā uz prā mi). Braucam ar koferiem pa lidostu, izlasot visas zī mes, rā puļ a (t. i. pā rstā vja) nav. Š eit sieva atceras, ka gids no TPG saka, ka gids gaidī s pie 10. izejas. Mē s ritinā m tur. Nē g...Toties ar “ne mū su” zī mē m ir kā di 10. Savā cis dū rē visas valodas zinā š anas, jautā ju: vai kā ds nezin kur var atrast TPG ceļ vedi. Un te nu viņ š ir – tur ir redzams neliels auns haki krā sā , bez pazī š anas zī mē m. Nu, nā c, aizved mani uz Č angu. Ejam. Un saskrā pē ts ar ā tru soli. Stop! Kur? Jā , maš ī na atrodas lidostas otrā galā , turpat blakus (un te pē c Stambulas mums kā jas nokrī t). Vai nebū tu vienkā rš ā k piezvanī t š oferim un ļ aut viņ am braukt uz š ejieni. BET? ! Zvaniet uz maš ī nu š eit! Sapratu. Pē c 5 minū tē m bijā m mikroautobusā.

Ceļ š uz Č anu palika atmiņ ā ar daž ā m palmā m un dā vanā m. Sā ni ir diezgan netī ri. Divas gā zes pieturas. Karsti, labi. Kafija, laba. Kā pē c viņ iem tualetē ir vajadzī gas kausi? Basā esam divi, iekā rtojā mies sē dekļ os un vē l pā ris stundas nosnaudā mies. Pie prā mja ir labi organizē ta rinda.


Prā mis. Sala. Serpentī ns. Bang Bao pludmale. Panviman Ko Chang kū rorts. Skaista neliela viesnī ca ar 50 plaš iem bungalo. Atrodas kilometru, cauri dž ungļ iem, no galvenā ceļ a piekrastē . Iespē jams, tā pē c cenas tajā ir trī s reizes augstā kas nekā sabiedriskā s dzī ves vietā s. Bet uz š ī m vietā m regulā ri kursē bezmaksas marš ruta autobuss, uz kuru tikai iepriekš jā piesakā s. Jauks spa ar masā ž ā m. Vispā rē jā laika masā ž a - 700 bati, blakus krastam pie tantē m - 300, ciemā , salonā pie meitenē m - 200. Laika masā ž u iepriekš neesam mē ģ inā juš i, nu, ejam par 700 (ja ne pā rā k daudz apnikt ar santī mu: 1 bats - 1 rublis vai 0.25 grivnas). Galu galā nav ž ē l.

Masieres darī ja visu iespē jamo par “jauno” un 1 stundas vietā noslidoja pusotru. Un viņ i vilka ar rokā m un staigā ja ar kā jā m, daž reiz likā s, ka viņ iem ir 4 rokas. Klase. Bet nā kamreiz - obligā tā programma, zilč . Viņ i vairs pie viņ iem negā ja.

Viesnī cā mū s gaidī ja draudzī gs TPG pā rstā vis Aleksandrs. Kas tomē r mums iedeva apsolī to vietē jo SIM karti, reklā mu un Koh Chang karti. Viņ š mums arī pā rdeva laivu braucienu pa salā m ar ā trlaivu par 1500 batiem vienai personai (protams, dubultā cena no ielas). Viņ š arī mums ļ oti ieteica apmeklē t Koh Chang apskates tū ri ar ū denskrituma apmeklē jumu (paš i gā ja par 600 batiem diviem, ieskaitot ieejas maksu) un skatu laukumu (no kura vispā r nav ko skatī ties: skati visur ir skaisti un bez platformas) ar jums kā gidu, "tikai" par 2800 batiem no personas. Paldies maby tumors.

Smieklī gu iespaidu atstā ja tropiskā lietusgā ze, kas mū s pā rņ ē ma atceļ ā . Lietusgā ze - steoy, zibens, viļ ņ i - forš i! Slapja lī dz ā dai, bet krastā izž uvusi 10 minū tē s.

Seš as dienas "Panvimanā " paskrē ja nemanot.

Pā rvietojas. Transfē rs no vienas viesnī cas uz otru, nemocoties, pasū tī ja tieš i Panvimanā - 400 bati, pa ceļ am varē ja pasū tī t par 300 (no "draudzī gā gida" - par 500).

Otro viesnī cu Koh Chang, lai iegū tu daž ā das sajū tas, mē s izvē lē jā mies Klong Prao pludmalē . Viesnī ca «KC Grande Resort & Spa». Patika viesnī ca. Neskatoties uz to, ka viņ š ir viens no vecā kajiem uz Č angas, bet viss ir labā stā voklī un viss darbojas. Izeja no viesnī cas: taisni uz galveno ielu. 50 metri lī dz labam restorā nam ar svaigā m jū ras veltē m - 3 reizes vakariņ as tur, labi paveikta saimniece. 70 metri lī dz "ekskursiju birojam" ar motociklu nomu. 100 metri lī dz lielveikalam - uzkodas, dzē rieni, suvenī ri.


100 metri lī dz labam masā ž as salonam "Chapi" (vai kaut kas tamlī dzī gs) - "foot masa" - 200 bati, pie sienas karā jas saimnieces sertifikā ti, un masā ž as krē slā š ņ ā c dū š ī gs vī rietis, par visu salonu. 10 metri lī dz tuvā kajam makaš nikam - godī gi sakot, makaš ņ ikos izmē ģ inā jā m 10 veidu ē dienus, izņ emot “pankū kas” ar mango, man nekas nepatika. 500 metri lī dz bankai - bankomā ts un maiņ a. 600 metri lī dz dā rzeņ u tirgum, 700 metri lī dz "Sabai bā ram".

No CS Granda devā mies uz paš iem salas dienvidiem. Uz "zvejnieku ciemu" ...nezinu, kā ir makš ķ erniekiem, bet tū risti, veikali un krodziņ i, kas pielā goti tū ristiem - jū ra. Pusdienojā m uz mola - labi. Garduma, svaiguma, cenas, apkalpoš anas un tī rī bas ziņ ā izrā dī jā s sliktā ks nekā kafejnī cā pretī CS Grand. Viena lieta ir forš a – tu sē di uz mola uz klā ja uz pā ļ iem virs ū dens.

Nedē ļ a, izbaudī ju "dā rzeņ u" atpū tu. Ir pienā cis laiks pā rcelties uz Bangkoku. "Ekskursiju birojā " pie viesnī cas viņ i pasū tī ja transfē ru vieglajā automaš ī nā (1.5 reizes lē tā k nekā "TPG").

Aizmugurē kliedziens uz vietē jo (domā ju, ka ar nejauku valodu) - atbilde ir “bā c”, vispā r: kā es viesojos mā jā s. Upe. Varbū t tajā dzī vo 3 metru sams - es to neredzē ju, bet atkritumi ...Brauciens ar kuģ ī ti pa to bija veldzī gs, un galu galā eksotisks. Nedaudz pamaldī jies pa ielā m ar stendiem ar visdaž ā dā kajā m mantā m, brī nī jies par to, kā budistu mū ks, neko nenopē rkot, nopē rk Budas figū riņ u “maisiņ u”, apdullinā ts no trokš ņ a, cilvē ku pū ļ iem, izplū des gā zē m un karstuma (tas ir pē c klusa un mē rena dzī ve uz salas) - taksometrā un uz viesnī cu. Ī sas maksas, atpū ta, taksometrs, lidosta, lidmaš ī na. Kijeva.

Vispā rē ji iespaidi. Bangkoka - nē , jū ra, salas - jā . Garš lidojums un ilga pā rsē š anā s kaitina, bet to var izdarī t (no Sibī rijas, protams, daudz tuvā k). Nā kamreiz jums bū s jā izmē ģ ina lidojums uz Pataiju un no turienes uz salā m. Bet kad tas bū s, es nezinu. Uz zemes ir daudz vairā k interesantu vietu.

Lai visiem jaukas brī vdienas.

Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Lai stāstam pievienotu vai noņemtu fotoattēlus, dodieties uz šī stāsta albums
Līdzīgi stāsti
iemiesojums