Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

BRIESMĪGA APKALPOŠANA!!!! Uzmanību!!! Viņi zog naudu pat no seifa reģistratūrā.

Rakstīts: 2 aprīlis 2018
Ceļošanas laiks: 25 — 30 marta 2018
Viesnī cā ieradā mies 25.03. 2018, ieč ekojā mies, viss vairā k vai mazā k normā li priekš.3* viesnī cas. Naudu un dokumentus atstā ju seifā , kas atrodas reģ istratū rā . Seifā , ja tā var nosaukt (kaste ar piekaramo atslē gu un atslē gu, kas izskatā s kā viena visā m slē dzenē m) vē rtī gā s lietas tiek nodotas bez inventā ra, bet administrā cijas saskaņ oš anai tā s garantē glabā š anas droš ī bu. . Tas mani satrauca, tā pē c pierakstī ju sev visu, ko nodevu: cik banknoš u un kā da nominā la. Nā kamajā dienā paņ ē mu no seifa noteiktu summu un devos izbraucienā apskatī t apskates objektus, vakarā atlikuš o naudu ieliku atpakaļ seifā tajā brī dī saskaitī ju visu naudu un izrā dī jā s, ka $ 10 pietrū ka, summa nebija liela, es domā ju, ka varbū t tā - es tā nedomā ju, iepē rkoties veikalos. Es vē lreiz pā rbaudī ju visu, kas bija seifā , un atguvos atpū sties. Nā kamajā dienā es atklā ju, ka no seifa pazuduš i 200 USD, un tad manā s acī s sariesā s asaras, jo lī dz atvaļ inā juma beigā m gandrī z visa bija skaidra nauda. Vispirms piezvanī ju sava tū roperatora gidam, jo ​ ​ nerunā ju labi angliski un palū dzu, lai viņ š paskaidro notikuš o viesnī cas administrā cijai. GRIBU ATZĪ MĒ T, KA LĪ DZ Š IM BRĪ DĪ M ES NEESMU APsū dzē jusies UZ UZŅ Ē MUMU AR Š O JAUTĀ JUMU. Gide palū dza administratorei iedot telefonu un pē c sarunas kā ds bija mans pā rsteigums, kad gide teica, ka administratore jau ir apskatī jusi visus kameras ierakstus un pie manas kameras it kā neviens, izņ emot mani, netuvojā s. Jautā jums: kā administrators uzzinā ja, ka mana nauda ir pazudusi, ja lī dz tam brī dim nebiju ar viņ u sazinā jies ar š o jautā jumu ?? ? ? Tad man viss kļ uva skaidrs. Š ausmas ir tas, ka viesnī cas vadī ba ir iesaistī ta zā dzī bā s tieš i no seifa. BET TAS NAV FINĀ LS. Teicu, ka vē rsī š os policijā un uzrakstī š u paziņ ojumu, uz ko administratore informē ja, ka š ajā gadī jumā mani IZRAKSTS no viesnī cas par neatbilstoš u uzvedī bu. No š ī s atbildes es ieguvu vē l pā ris jaunus sirmus matiņ us, un pat gids teica, ka š ajā situā cijā viņ š nevar palī dzē t. BRIESMĪ GI Es NEIESAKU š o viesnī cu.
Finā lā piebildī š u: paņ ē mu visu, kas bija seifā un devos visur (arī pludmalē ) ar dokumentiem un naudu. Pā rē jais bija pilnī bā sabojā ts, un es vienkā rš i gribē ju doties mā jā s. Kā da gan var bū t atpū ta, ja jā guļ ar maku zem rokas.
P. S. Kamē r es lamā jos reģ istratū rā , pagriezā s cita tū riste (zā dzī bas upuris), viņ a arī pazaudē ja 100 USD no seifa un nelielu naudu no istabas. Viņ ai reģ istratū rā teica to paš u, ko man (neko neņ ē ma, bet, ja izsauks policiju, mē s tevi izmetī sim no viesnī cas). Gribu atzī mē t, ka pē c tam, kad nomierinā jos, nonā cu pie secinā juma, ka zā dzī bu gadī jumi š ajā viesnī cā nav nekas neparasts, es teiktu, ka viņ iem tā ir norma viesnī cas administrā cijas lī menī . Ļ oti ceru, ka tū roperatori ņ ems vē rā š o atsauksmi un lauzī s lī gumu ar š o viesnī cu, lai nesabojā tu sava uzņ ē muma reputā ciju.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu