


Istabas ir tī ras un ir viss nepiecieš amais: TV, internets, kondicionieris utt. Arī ar viesnī cas personā lu problē mu nebija - viņ i visi ir diezgan pieklā jī gi un vienmē r gatavi palī dzē t.




Es gribē tu runā t par to, kā muš a var sabojā t medus mucu. 2010. gada 16. jū lijā mana ģ imene ir es, mans vī rs un divi bē rni 4 gadus un 3 mē neš us veci, atgriezā mies no Heliopark Thalasso viesnī cas netā lu no Maskavas, kas atrodas netā lu no Zveņ igorodas. Š ī bija mū su pirmā uzturē š anā s š ajā viesnī cā . Mums patika kopē jā atpū ta (istaba, ē diens, daba u. c. ) - pē c smacī gā , nomocī tā Maskavas karstuma kopā ar bē rniem aizbē gt uz mierī gu vietu, kur karstums vienkā rš i nebija jū tams, vecā kajam bē rnam bija ko darī t ( mums tas ir ļ oti svarī gi ), tas mums š ķ ita liels panā kums.
Uzreiz pē c atgrieš anā s mā jā s nolē mā m tur noteikti atgriezties, bet jau ar lielā ku kompā niju - ar mā su un brā ļ adē lu, un, neatliekot š o lietu, 16. jū lijā viņ i sā ka rezervē t 2 istabas: vienu superior divvietī gu numuru no 21. jū lija lī dz plkst. 25. jū lijs - man un manai mā sai un bē rniem, un viens vientuļ nieks no 23. lī dz 25. jū lijam - vī ram uz nedē ļ as nogali (tā kā vī ram atvaļ inā jums ir beidzies, un viņ š varē ja mums pievienoties tikai nedē ļ as nogalē ). Rezervē jā m pa telefonu tieš i viesnī cā – ar mums runā ja kā da Mira.
Vē rš u jū su uzmanī bu, ka plā nojā m dzī vot ekskluzī vi augstā kā s klases divvietī gā numurā , kā jau pirmajā braucienā . Uzņ ē muma vadī tā js, kurš pasū tī ja pirmo ekskursiju, teica, ka tā bū s pā rpildī ta ar diviem bē rniem standarta divvietī gā istabā , un otrajā reizē ar mums plā noja doties trī s bē rni, tā pē c standarta numurā bū s ļ oti pā rpildī ts.
Rezervē jot bija neliela pā rklā š anā s - ieraš anā s datumā , 22. jū lijā , visas 4 dienas nepā rtraukti nebija neviena brī va superior istabiņ a. Tā ir taisnī ba, jo viesnī cas mā jaslapā var izsekot istabu pieejamī bai. Rezultā tā mums piedā vā ja pā rcelties uz uzlabotu, pē c 1 dienas atstā t uz daž ā m stundā m standarta, pē c tam mū s atkal pā rcels uz uzlabotu. Padomā juš i, vienojā mies. Lai gan ir nedaudz neē rti č etras dienas dzī vot trī s istabā s, mē s pieņ ē mā m š o iespē ju. Par to viņ i nolē ma un rezervē ja divas istabas - uzlabotu divvietī gu (kā es pieņ ē mu) un vienvietī gu.
Tač u mū su plā niem nebija lemts ī stenoties. Svē tdien mans brā ļ adē ls saslima ar rotovī rusa infekciju, tā pē c viņ š un mana mā sa nevarē ja doties. Mē s ar vī ru nolē mā m nelaist garā m iespē ju atpū sties normā lā , kā mums š ķ ita, vietā , atteicā mies no standarta vienvietī gā s istabas, lai 21. datumā dotos č etratā . Par to, starp citu, mans vī rs paņ ē ma atvaļ inā jumu no darba, jo man bū tu grū ti tikt galā ar vienu zī daini un vienu mazu bē rnu. 21. jū lijā pusi dienas krā ju somas - domā ju, ka visi zina, ko nozī mē sapakot mazuli, un daudzi pat zina. Ar dzī vespriecī gu noskaņ ojumu, sagaidot lieliskus svē tkus, devā mies ceļ ā .
Neaprakstī š u ceļ u cauri Maskavas sastrē gumiem pē c gandrī z 3 stundu darba dienas. Reģ istratū rā mū s ā tri izsniedza, iedeva istabiņ as atslē gu. Mū s rotā ja meitene-administratore vā rdā Katerina. Interesanti, ka viņ a no mums prasī ja 20 tū kstoš us rubļ u, lai gan rē ķ ins bija par 18 tū kstoš iem rubļ u. Galu galā mums bija jā maksā tikai š ī summa (4.5 tū kstoš i rubļ u x 4 dienas). Pē c mū su iebildumiem viņ a izlikā s, ka nekas nav noticis, un pat neatvainojoties, klusī bā iedeva mums istabas atslē gu.
Pē c reģ istrā cijas pirmais, ko izdarī ju, bija uzkā pt vakariņ ot, jo esmu barojoš a mā te, man vajadzē ja sevi atsvaidzinā t, un ē damistaba tika slē gta pusstundu pē c mū su ieraš anā s. Vī rs ar bē rniem š ajā laikā devā s iekā rtoties istabā . Kad uzgā ju istabā , piedzī voju visspē cī gā ko vilš anos, un mana doma strā dā ja tikai par to, kā mē s visi š eit dzī vosim visu laiku no treš dienas lī dz svē tdienai?
Ak Dievs! Standarta divvietī gā istabiņ a (un mums iedeva standarta, nevis superior istabiņ u) izrā dī jā s ī sts mazs smacī gs (varē tu pat teikt, smirdī gs) skapis, sava veida bū da, kurā saspiesti dzī vot ne tikai cilvē kiem ar bē rniem. , bet arī tiem diviem cilvē kiem, uz kuriem viņ š aprē ķ inā ja: mazs gaitenis 0.5 m reiz 0.5 m - ir vienkā rš i nereā li, ka divi cilvē ki tajā izklī st, neliela telpa, kurā divas gultas, divi krē sli, galds, lielā ks galds ir iestrē guš i, kurā atrodas ledusskapis, naktsskapī tis apaviem un skapis - kupeja.
Izejot uz balkona, saskrē jos ar kaimiņ u istabas iemī tnieku degunu pie deguna, klepojot, kas vē lā k, naktī , mazinā ja mū su istabas klusumu (ti, bez skaņ as izolā cijas). Par vannas istabu neko neteikš u - nav fē na, duš as ž elejas un vienreizē jā s č ī bas (tas viss bija pirmo reizi), un pē c duš as izš ļ akstī š anā s cauri peļ ķ ē m uz grī das, kā aizkars. vannas istabas duš as daļ as atdalī š ana no pā rē jā s, tikai nē , un nepasargā no ū dens š ļ akatā m. Jā piebilst arī , ka istaba, ar kuru viņ i mums paslidinā ja, atradā s tieš i blakus liftiem – skaidri dzirdē jā m, kā viņ i staigā .
Bet tas vē l nav viss - tieš i pie š ī s telpas atradā s konferenč u telpa, nevaru pateikt, vai bija ieplā noti kā di pasā kumi tajā s dienā s, kad bija paredzē ts dzī vot š ajā telpā (pirmo reizi visā mū su uzturē š anā s laikā bija seminā ri uzņ ē muma KRKA), tač u es negribē tu katru dienu dzirdē t studentu klabinā š anu zem savā m durvī m. Vā rdu sakot, mums noslī dē ja paš u “sapuvuš u” (atvainojos par slengu) numuru, varbū t klients neko nepamanī s.
Kamē r baroju mazu bē rnu, vī rs devā s uz reģ istratū ru, ar cerī bu sakā rtot situā ciju un atrisinā t to vismaz sev par labu, tas ir, nomainī t istabu, kuru tikā m uz to, kuru pasū tī jā m un rē ķ inā jā mies, kad mē s ieradā mies š ajā viesnī cā otro reizi. Katerina paskatī jā s datorā un tad ar paš apmierinā tu skatienu teica, ka brī vu istabu nav un nebū s. Vī ra strī di par maziem bē rniem raisī ja vien ī gnu smī nu, saka, ka te č akarē jas visā di cilvē ki, tā s ir tavas problē mas. Vī rs reģ istratū rā pateica, ka mē s nevarē sim palikt viesnī cā . Administrators atbildē ja, ka viesnī ca naudu vispā r neatdos un piedā vā ja nakts laikā izmantot SPA procedū ras par summu 13.5 tū kstoš i rubļ u. (summa par 3 naktis), un no rī ta atbrī vot istabu. Viņ a noteikti tajā vakarā bija rotaļ ī gā noskaņ ojumā .
Tad devos uz reģ istratū ru, lai vē lreiz mē ģ inā tu izskaidrot rezervā cijas situā ciju. Administrā cijas atbilde bija kategoriska – citu skaitļ u nav, punkts. Bet! Mē s jums piezvanī sim vē lā k (? ). Viņ i nesagaidī ja zvanu, vī rs nolē ma gaidī t atbildi blakus administratoriem. Atbilde bija nemainī ga, nē , bet viņ i jau teica, ka vē l ne, gaidiet norā dī jumus lī dz rī tam. Nolē mā m pā rnakš ņ ot, un no rī ta atrisinā t jautā jumu ar priekš niecī bu un negatī vas atbildes gadī jumā doties mā jā s.
Tomē r lī dz rī tam nesanā ca - istabā nestrā dā ja ledusskapis, un tagad man tā bija katastrofa, jo aukstumā uzglabā ju atslaukto mā tes pienu mazajai. Kad prasī ja noregulē t ledusskapi, mums atnesa ventilatoru (? ! ) - laikam ar to pienu nā cā s atdzesē t. Laiks 23.55. Mans vī rs zvana administratorei un paskaidro, ka mums vienkā rš i nav iespē jams dzī vot š ajā istabā - maza, smacī ga, nav pareizi aprī kota.
Un, ak, brī nums! Mums tiek piedā vā ta telpa tā lā k š ajā koridorā (klusā ka, nevis blakus konferenč u telpai), bet tā s paš as kategorijas (standarta). Turklā t viņ i piedā vā ja, sakot: "Mē s tiksim galā ar jū su problē mā m, mē s tā s pieš ķ irsim no rezerves. " Izņ emot kā izsmieklu, es to nevaru nosaukt nekā dā veidā . Protams, pē c visiem pā rbaudī jumiem mē s atteicā mies, vairs negribē jā m nakts vidū pā rvietoties pa viesnī cu, un arī nebija jau noskaņ ojuma.
Nebija nekā das vē lē š anā s palikt vismaz kā du laiku š ajā viesnī cā . Mā jas, mā jas un tikai mā jas. Nolē mā m uzreiz, negaidot rī tu, pamest viesnī cu un vairs turp nebraukt. Izbraucā m pusdivos.
Jā piebilst, ka par 5 stundu apgrū tinā jumu š ajā viesnī cā , numuriņ ā , kas nebija mū su rezervē tā s kategorijas numuriņ ā , kurā nestrā dā ja ledusskapis, no mums atņ ē ma naudu pilnā apmē rā - par visu dienu, un arī piedraudē ja, ka ne. iedot naudu par pā rē jā m, jau apmaksā tā m dienā m (bet, galu galā , iedeva). Veidojot š o situā ciju, administratore Katerina mums pā rmeta, sak, labā k jā domā , kā rezervē t telpas.
Zelta likums: "Klientam vienmē r taisnī ba", viesnī ca tajā vakarā nestrā dā ja, tā pat kā rezervā cijas serviss nedarbojā s normā li. Administratoru - Katerinas un Annas vienaldzī ba izraisa saš utumu, sajū ta, ka naudu par istabu saņ ē muš i, savus pienā kumus izpildī ja, un tad, ja arī zā le neaug, lai viesis vā rā s savā sulā ar saviem lū gumiem. , problē mas un tā tā lā k, tie palī dz parā dī t to, ko sauc par "ar skrā pē jumu", neapmierinā ti ar to, ka viņ i tika traucē ti. Viņ us nemaz neietekmē ja un nesā pinā ja tas, ka viesi ar diviem maziem bē rniem atstā j savu viesnī cu nakts vidū . MŪ SU ADRESI NEGAIDĪ JĀ M ADMINISTRATORI ATKOLĪ Š ANĀ S VĀ RDUS.
Bet ne visi darbinieki ir tik bezsirdī gi. Kalpone pret mums izturē jā s ļ oti laipni. Pieklā jī gs, veikls, ar mums mē ģ inā ja sarunā t ar administratoru par citu istabu. Bū tu labā k, ja viņ a strā dā tu reģ istratū rā ! Starp citu, mū su pirmajā vizī tē patī kami pā rsteidza arī istabene 5. korpusā ar savu iejū tī go attieksmi pret klientiem.
Apmeklē jot š o viesnī cu otrreiz, saņ ē mā m maldinā tas cerī bas, sabojā tu atvaļ inā jumu, negatī vu emociju gū zmu. Viesnī cā nesā kā m saprasties, skandalē t un bļ austī ties, kaut gan vajadzē ja, bet es pabaroju bē rnu un nevaru nervozē t. Tā pē c mē s nolē mā m atstā t savu pā rskatu daž ā dā s vietnē s, kurā s tiek publicē tas atsauksmes par viesnī cā m un pansijā m, tostarp tā m, kas atrodas netā lu no Maskavas, lai brī dinā tu tos, kuri vē las doties uz š o viesnī cu. Jū s varat nesaņ emt to, ko plā nojā t, un neviens nemē ģ inā s jums palī dzē t.


Animā cijas darī jumi ar bē rniem plkst. 12.00 (ā ra spē les), 16.00, 18.00, 20.00 (multfilmas) Pieauguš ajiem ir futbols, š autuve, diskotē ka, š ovs.
Ir medicī nas centrs, kur var saņ emt masā ž u utt. Cenas ir tā das paš as kā Maskavā .
Es biju ū dens centrā . Pirts un karstā baļ ļ a. Tī rs, bet nedaudz smarž o. Nav baseina.
Bē rns tika izī rē ts ar velosipē du un brauca pa ielu.
UN TAGAD PAR Mī nusiem:
1. Centrā lā s ē kas zā le ir gara un š aura ar veciem lā pī tiem ā das dī vā niem. 16.00 ir arī animā cija ar bē rniem - ejā .
2. Klubā "NEO" katru vakaru ir multenes bē rniem, bet tur ir auksti. Es neļ ā vu bē rnam sē dē t.
1. Ē kā Nr. 5 dzirdamī ba 100%. Trū kst skaņ as izolā cijas. Var dzirdē t, kā cilvē ki naktī iekļ uva ē kā , uzkā pa pa kā pnē m, atvē ra istabu utt. Istabas durvis skaļ i aizcirtā s. Tas mani š ausmī gi kaitinā ja. Var dzirdē t, par ko runā augš stā va kaimiņ i, un kā bē rns visu nakti klepojis. Varbū t man nepaveicā s ar telpas atraš anā s vietu (Nr. 5205)? Norā diet. Un tad jums tiek nodroš inā tas bezmiega naktis. (5204. istaba uzlabota bija pē dē jā , varē jā m tikai dzirdē t, kā durvis aizcirtā s, bet pieļ aujami. )
2. Ir 2 tenisa galdi, bet tie ir aizņ emti pamatstundu laikā . Visi bē rni spē lē arī spē ļ u automā tus (30 rubļ u ž etons).
3. Teritorija maza, var staigā t tikai riņ ķ ī .
4. Ir bā rs, bet drū ms un neaprakstā ms. Ļ oti nav omulī gi. Es pat nevē los iet otrreiz. Vī rs devā s uz turieni pē c alus. Ir arī biljarda galdi.
5. Nav baseina. Mazs kupols.
6. Neaizmirsti paņ emt lī dzi ziepes, š ampū nu un duš as ž eleju. Numuri ir aprī koti daž ā di. Vienā istabā bija tikai rokas dozators, bet otrā bija 2 mazas ziepes un 2 ļ oti, ļ oti mazi š ampū ni. Ir 2 vannas dvieļ i, 2 pē dā m, 2 sejai.
P. S. : Vī ram nepatika (nav ko darī t). Bē rnam patika - daudz bē rnu. Viņ i visi viens otru iepazina animā cijā . Vecmā miņ ai patika (dekorā ciju maiņ a, visu dienu ā rā un nevajag gatavot).
Domā ju, ka viesnī ca ir piemē rota vecmā miņ ā m ar mazbē rniem un jaunā m mā miņ ā m ar bē rniem (neaizmirstiet par skaņ as izolā ciju).
Pirms 3 gadiem biju "Heliopark Country" Verbiļ kos. Tā pē c es nolē mu izmē ģ inā t š o viesnī cu. Valsts Verbilkos bija labā ka. Man par viņ u ir pozitī vi iespaidi.