Safian 2*– Atsauksmes

1
Novērtējums 1.010
pamatā
1 atsaukt
Šī viesnīca atrodas Kazaņā, 15 minūšu pastaigas attālumā no Tukaya laukuma. Daudzas kafejnīcas un restorāni atrodas piecu minūšu pastaigas attālumā.Vairāk →
аватар IrinaPeredel
 •  apceļots 8 gadiem atpakaļ
Novērtējums 1.0
Nedē ļ u iepriekš es rezervē ju istabu š ajā viesnī cā uz 4 naktī m caur Booking. ru un ī paš os pieprasī jumos norā dī ju, ka mē s reģ istrē jamies naktī pē c ieraš anā s no Maskavas. Atnā ca rezervā cijas apstiprinā jums (vietnē arī bija norā dī ts, ka viesnī cā ir diennakts reģ istratū ra). … Tomēr ▾ Nedē ļ u iepriekš es rezervē ju istabu š ajā viesnī cā uz 4 naktī m caur Booking. ru un ī paš os pieprasī jumos norā dī ju, ka mē s reģ istrē jamies naktī pē c ieraš anā s no Maskavas. Atnā ca rezervā cijas apstiprinā jums (vietnē arī bija norā dī ts, ka viesnī cā ir diennakts reģ istratū ra).
Naktī.1-30 reģ istratū rā meitene teica, ka viesnī cā nav vietas un visus jautā jumus varam uzdot viņ u direktoram nā kamajā rī tā , jo. vai viņ a tagad guļ ?
Mū su neizpratnē , it kā mums bū tu apstiprinā ta rezervā cija caur starptautisku vietni ar stabilu reputā ciju, mums varē tu atteikt reģ istrē š anos, meitene nolē ma sniegt sī kā kus paskaidrojumus, mū su dialogs ir sniegts zemā k (viņ a ir viesnī cas darbiniece, es esmu viesis):
Viņ a: Starp citu, mē s tev š odien sazvanī jā mies par š o.
Es: Man neviens nezvanī ja.
Viņ a: Es tev teicu, ka mē s tev piezvanī jā m.
Es: Man neviens nezvanī ja.
Viņ a: Nu jā , es zvanī ju, bet tu necē li klausuli.
Es: Kad tu man piezvanī ji?
Viņ a: Š odien pulksten 22:00 (un apstiprinā tajai reģ istrā cijai bija jā notiek pē c 3.5 stundā m? )
Es: Man š odien nav neatbildē tu zvanu. Parā diet tā lruņ a numuru, uz kuru zvanī jā t.
Viņ a man parā da kladē ar roku rakstī tu tā lruņ a numuru, kas atš ķ iras no manē jā par vienu ciparu.
Es: Š is nav mans telefona numurs - tev ir viena cipara kļ ū da.
Viņ a: Ā , tas nozī mē , ka vietnē booking. com ievadī jā t nepareizu tā lruņ a numuru.
Es: Mans tā lruņ a numurs ir pareizi norā dī ts vietnē daudzus gadus kopš manas reģ istrā cijas, un mē s varam to pā rbaudī t tū lī t.
Viņ a: Tam nav nozī mes. Tā pē c mū su direktors nosū tī ja jums vē stuli pa pastu par jū su rezervā cijas atcelš anu.
Es: Es nesaņ ē mu tā du vē stuli pa pastu. Un kā ds ir iemesls manas rezervā cijas atcelš anai? Tū lī t pā rbaudī sim rezervā ciju vietnē .
Viņ a: Viņ i noteikti jums nosū tī ja vē stuli, bet es nezinu, kā pē c rezervā cija tika atcelta, bet jū su istabā dzī vo citi cilvē ki - nā ciet rī t no rī ta? .
Pā rbaudu vietni - rezervā cija ir aktī va, pā rbaudu pastu vē lreiz - nav vē stuļ u par rezervā cijas atcelš anu.
Es: Rezervā cija ir aktī va, vē stules nav. Lī dz rī tdienas rī tam vajag kaut kur pā rnakš ņ ot (tikmē r jau 01-45). Piezvanī sim jū su direktoram.
Viņ a (ar neviltotu pā rsteigumu - kā es to vispā r varē ju ieteikt): Kas tu esi ! ! ! Tagad ir nakts, viņ a guļ . Nā ciet rī t pulksten 8:00 un parunā jiet ar viņ u.
Es (vairs nespē ju saglabā t mieru, nedaudz paaugstinā ts tonis): Mē s arī gribam gulē t. Ja nevarat patstā vī gi atrisinā t problē mu ar mū su izmitinā š anu, zvanī sim jū su direktoram.
Viņ a: Es nevienam nezvanī š u. Ej prom. Nā c rī t no rī ta.
Es (jau manā mi satraukts): Paņ emsim ž ē labu grā matu.
Viņ a: Es nedarī š u.
Es (apsē ž os uz dī vā na pie reģ istratū ras): Jums ir pienā kums pē c klienta pieprasī juma nodroš inā t sū dzī bu grā matiņ u. Gaidu grā matu.
Viņ a (sā k nervozi skraidī t pa leti): Es nevaru viņ u atrast. Ja tu tagad neaizbrauksi, izsaukš u apsardzi.
Es: Zvaniet, un pagaidā m mē s piezvanī sim rezervā cijas atbalsta dienestam un gaidī sim, kamē r jū s atradī siet sū dzī bu grā matu.
Kamē r viņ a skrien, mans vī rs uz statī va pie sienas atrod sū dzī bu grā matu un pasniedz man. Grā matā ir trī s vai č etri ieraksti ar ī su klientu pateicī bu, nenorā dot š o cilvē ku personas datus (norā dī ti tikai vā rdi).
Tā lā k es sī ki aprakstu situā ciju sū dzī bu grā matā , un meitene no reģ istratū ras apsē ž as uz dī vā na man pavisam tuvu un atkal sā k man draudē t ar apsardzes zvanu un smejas: Ha-ha-ha, kopš tu esat tik gudrs, zvaniet savam rezervē jumam, viņ š jums palī dzē s.
Un visbeidzot mē s nonā kam pie š ī s fantasmagoriskā s situā cijas apoteozes. Pē c tam, kad tika uzrakstī ta sū dzī ba, un meitene saprata, ka sā kā m meklē t citu viesnī cu un tagad beidzot dosimies prom, viņ a nolemj teikt runu:
Ja jū s bū tu normā li cilvē ki un nebļ autu š eit, nebā ztu mani, un es neesmu jū su kalpone, tad es jums pateiktu, kur ir tuvā kā viesnī ca no mums, un jū s varē tu iet gulē t tagad un rī t lī dz plkst. 8-00 nā c pie mū su direktora un visu nokā rto. Kad uzzinā jā t, ka vietu nav, vajadzē ja tikai pajautā t, kas jums tagad jā dara, un es jums parā dī š u, kur ir citas viesnī cas netā lu no mums.
Es (vairs nespē ju savaldī ties, izplū du Homē ra smieklos) un saprotu, ka ir bezjē dzī gi š im jaunajam radī jumam skaidrot, kā jū tas pievilts cilvē ks, kad pulksten 2 naktī sveš ā pilsē tā viņ am tiek liegta reģ istrē š anā s apstiprinā tā rezervā cijā bez skaidrojums, par servisa jē dzienu un izpratni, kas ir klients, par to, ka uzrunā t Tevi visā pasaulē , izņ emot mū su valsti, ir ierasta prakse, kas nebū t neliecina par necieņ as izpausmi, ka ierados savā savu biznesu un es nenā kš u rī t no rī ta uz sarunu ar tā direktoru un tā tā lā k, un tā tā lā k.
Pā rsteidzoš i, darbinieki, kuri atvainojā s, palī dzē ja mums meklē t viesnī cu un kompensē ja dzī ves dā rdzī bas starpī bu, š ajā situā cijā strā dā ja pā rsteidzoš i labi un ā tri. Un vietnē viesnī cas aprakstā nā kamajā dienā bija frā ze - reģ istrē š anā s lī dz 20-00.
Bet š ī s viesnī cas direktore man nekad nezvanī ja un neatrakstī ja (visu kontaktinformā ciju atkal atstā jā m reģ istratū rā ) un joprojā m neesmu saņ ē mis atbildi uz savu sū dzī bu sū dzī bu grā matā , lai gan ir pagā jis gandrī z mē nesis (sū dzī ba tika uzrakstī ts naktī no 2017. gada 3. uz 04. augustu ar manu pasta adresi un tā lruņ a numuru).
NECIEŅ A PRET KLIENTIEM, NEPIEMĒ ROTA VADĪ BA UN PERSONĀ LS - TĀ DS IR MANS IESPAIDS PAR Š O VIESNĪ CU.


Vēl nav jautājumu
Uzdod jautājumu par viesnīcu
sazinieties ar ekspertiem un saņemiet atbildes
tuvāko stundu laikā.
VIESNĪCU EKSPERTI
Līdzīgas viesnīcas
Atrakcijas
Kul Sharif mošeja
Novērtējums 9.0
Krievija, Kazaņa
Arhitektūra, Reliģija, Stats
Tatāru Valsts leļļu teātris "Ekiyat"
Novērtējums 9.0
Krievija, Kazaņa
Arhitektūra, Teātri un mūzika
Zemnieku pils
Novērtējums 5.0
Krievija, Kazaņa
Arhitektūra

Отель расположен в Казани, в 15 минутах ходьбы от площади Тукая. В пяти минутах ходьбы находятся многочисленные кафе и рестораны.

Atrašanās vieta 3 км от Казанского кремля. 1,8 км от центрального ж/д вокзала Казани. 40 минут езды от международного аэропорта Казани.
Viesnīcā

Круглосуточная стойка регистрации, факс/ксерокопирование, доставка еды и напитков в номер.

  • bezmaksas wi-fi
Izklaide un sports
Adrese ул. Сафьян, 6, Казань, Респ. Татарстан, Россия, 420021
Tālruņi: +7 843 293-34-34
FAQ