
• apceļots 8 gadiem atpakaļ
Nedē ļ u iepriekš es rezervē ju istabu š ajā viesnī cā uz 4 naktī m caur Booking. ru un ī paš os pieprasī jumos norā dī ju, ka mē s reģ istrē jamies naktī pē c ieraš anā s no Maskavas. Atnā ca rezervā cijas apstiprinā jums (vietnē arī bija norā dī ts, ka viesnī cā ir diennakts reģ istratū ra).
… Tomēr ▾
Nedē ļ u iepriekš es rezervē ju istabu š ajā viesnī cā uz 4 naktī m caur Booking. ru un ī paš os pieprasī jumos norā dī ju, ka mē s reģ istrē jamies naktī pē c ieraš anā s no Maskavas. Atnā ca rezervā cijas apstiprinā jums (vietnē arī bija norā dī ts, ka viesnī cā ir diennakts reģ istratū ra).
Naktī.1-30 reģ istratū rā meitene teica, ka viesnī cā nav vietas un visus jautā jumus varam uzdot viņ u direktoram nā kamajā rī tā , jo. vai viņ a tagad guļ ?
Mū su neizpratnē , it kā mums bū tu apstiprinā ta rezervā cija caur starptautisku vietni ar stabilu reputā ciju, mums varē tu atteikt reģ istrē š anos, meitene nolē ma sniegt sī kā kus paskaidrojumus, mū su dialogs ir sniegts zemā k (viņ a ir viesnī cas darbiniece, es esmu viesis):
Viņ a: Starp citu, mē s tev š odien sazvanī jā mies par š o.
Es: Man neviens nezvanī ja.
Viņ a: Es tev teicu, ka mē s tev piezvanī jā m.
Es: Man neviens nezvanī ja.
Viņ a: Nu jā , es zvanī ju, bet tu necē li klausuli.
Es: Kad tu man piezvanī ji?
Viņ a: Š odien pulksten 22:00 (un apstiprinā tajai reģ istrā cijai bija jā notiek pē c 3.5 stundā m? )
Es: Man š odien nav neatbildē tu zvanu. Parā diet tā lruņ a numuru, uz kuru zvanī jā t.
Viņ a man parā da kladē ar roku rakstī tu tā lruņ a numuru, kas atš ķ iras no manē jā par vienu ciparu.
Es: Š is nav mans telefona numurs - tev ir viena cipara kļ ū da.
Viņ a: Ā , tas nozī mē , ka vietnē booking. com ievadī jā t nepareizu tā lruņ a numuru.
Es: Mans tā lruņ a numurs ir pareizi norā dī ts vietnē daudzus gadus kopš manas reģ istrā cijas, un mē s varam to pā rbaudī t tū lī t.
Viņ a: Tam nav nozī mes. Tā pē c mū su direktors nosū tī ja jums vē stuli pa pastu par jū su rezervā cijas atcelš anu.
Es: Es nesaņ ē mu tā du vē stuli pa pastu. Un kā ds ir iemesls manas rezervā cijas atcelš anai? Tū lī t pā rbaudī sim rezervā ciju vietnē .
Viņ a: Viņ i noteikti jums nosū tī ja vē stuli, bet es nezinu, kā pē c rezervā cija tika atcelta, bet jū su istabā dzī vo citi cilvē ki - nā ciet rī t no rī ta? .
Pā rbaudu vietni - rezervā cija ir aktī va, pā rbaudu pastu vē lreiz - nav vē stuļ u par rezervā cijas atcelš anu.
Es: Rezervā cija ir aktī va, vē stules nav. Lī dz rī tdienas rī tam vajag kaut kur pā rnakš ņ ot (tikmē r jau 01-45). Piezvanī sim jū su direktoram.
Viņ a (ar neviltotu pā rsteigumu - kā es to vispā r varē ju ieteikt): Kas tu esi ! ! ! Tagad ir nakts, viņ a guļ . Nā ciet rī t pulksten 8:00 un parunā jiet ar viņ u.
Es (vairs nespē ju saglabā t mieru, nedaudz paaugstinā ts tonis): Mē s arī gribam gulē t. Ja nevarat patstā vī gi atrisinā t problē mu ar mū su izmitinā š anu, zvanī sim jū su direktoram.
Viņ a: Es nevienam nezvanī š u. Ej prom. Nā c rī t no rī ta.
Es (jau manā mi satraukts): Paņ emsim ž ē labu grā matu.
Viņ a: Es nedarī š u.
Es (apsē ž os uz dī vā na pie reģ istratū ras): Jums ir pienā kums pē c klienta pieprasī juma nodroš inā t sū dzī bu grā matiņ u. Gaidu grā matu.
Viņ a (sā k nervozi skraidī t pa leti): Es nevaru viņ u atrast. Ja tu tagad neaizbrauksi, izsaukš u apsardzi.
Es: Zvaniet, un pagaidā m mē s piezvanī sim rezervā cijas atbalsta dienestam un gaidī sim, kamē r jū s atradī siet sū dzī bu grā matu.
Kamē r viņ a skrien, mans vī rs uz statī va pie sienas atrod sū dzī bu grā matu un pasniedz man. Grā matā ir trī s vai č etri ieraksti ar ī su klientu pateicī bu, nenorā dot š o cilvē ku personas datus (norā dī ti tikai vā rdi).
Tā lā k es sī ki aprakstu situā ciju sū dzī bu grā matā , un meitene no reģ istratū ras apsē ž as uz dī vā na man pavisam tuvu un atkal sā k man draudē t ar apsardzes zvanu un smejas: Ha-ha-ha, kopš tu esat tik gudrs, zvaniet savam rezervē jumam, viņ š jums palī dzē s.
Un visbeidzot mē s nonā kam pie š ī s fantasmagoriskā s situā cijas apoteozes. Pē c tam, kad tika uzrakstī ta sū dzī ba, un meitene saprata, ka sā kā m meklē t citu viesnī cu un tagad beidzot dosimies prom, viņ a nolemj teikt runu:
Ja jū s bū tu normā li cilvē ki un nebļ autu š eit, nebā ztu mani, un es neesmu jū su kalpone, tad es jums pateiktu, kur ir tuvā kā viesnī ca no mums, un jū s varē tu iet gulē t tagad un rī t lī dz plkst. 8-00 nā c pie mū su direktora un visu nokā rto. Kad uzzinā jā t, ka vietu nav, vajadzē ja tikai pajautā t, kas jums tagad jā dara, un es jums parā dī š u, kur ir citas viesnī cas netā lu no mums.
Es (vairs nespē ju savaldī ties, izplū du Homē ra smieklos) un saprotu, ka ir bezjē dzī gi š im jaunajam radī jumam skaidrot, kā jū tas pievilts cilvē ks, kad pulksten 2 naktī sveš ā pilsē tā viņ am tiek liegta reģ istrē š anā s apstiprinā tā rezervā cijā bez skaidrojums, par servisa jē dzienu un izpratni, kas ir klients, par to, ka uzrunā t Tevi visā pasaulē , izņ emot mū su valsti, ir ierasta prakse, kas nebū t neliecina par necieņ as izpausmi, ka ierados savā savu biznesu un es nenā kš u rī t no rī ta uz sarunu ar tā direktoru un tā tā lā k, un tā tā lā k.
Pā rsteidzoš i, darbinieki, kuri atvainojā s, palī dzē ja mums meklē t viesnī cu un kompensē ja dzī ves dā rdzī bas starpī bu, š ajā situā cijā strā dā ja pā rsteidzoš i labi un ā tri. Un vietnē viesnī cas aprakstā nā kamajā dienā bija frā ze - reģ istrē š anā s lī dz 20-00.
Bet š ī s viesnī cas direktore man nekad nezvanī ja un neatrakstī ja (visu kontaktinformā ciju atkal atstā jā m reģ istratū rā ) un joprojā m neesmu saņ ē mis atbildi uz savu sū dzī bu sū dzī bu grā matā , lai gan ir pagā jis gandrī z mē nesis (sū dzī ba tika uzrakstī ts naktī no 2017. gada 3. uz 04. augustu ar manu pasta adresi un tā lruņ a numuru).
NECIEŅ A PRET KLIENTIEM, NEPIEMĒ ROTA VADĪ BA UN PERSONĀ LS - TĀ DS IR MANS IESPAIDS PAR Š O VIESNĪ CU.
Naktī.1-30 reģ istratū rā meitene teica, ka viesnī cā nav vietas un visus jautā jumus varam uzdot viņ u direktoram nā kamajā rī tā , jo. vai viņ a tagad guļ ?
Mū su neizpratnē , it kā mums bū tu apstiprinā ta rezervā cija caur starptautisku vietni ar stabilu reputā ciju, mums varē tu atteikt reģ istrē š anos, meitene nolē ma sniegt sī kā kus paskaidrojumus, mū su dialogs ir sniegts zemā k (viņ a ir viesnī cas darbiniece, es esmu viesis):
Viņ a: Starp citu, mē s tev š odien sazvanī jā mies par š o.
Es: Man neviens nezvanī ja.
Viņ a: Es tev teicu, ka mē s tev piezvanī jā m.
Es: Man neviens nezvanī ja.
Viņ a: Nu jā , es zvanī ju, bet tu necē li klausuli.
Es: Kad tu man piezvanī ji?
Viņ a: Š odien pulksten 22:00 (un apstiprinā tajai reģ istrā cijai bija jā notiek pē c 3.5 stundā m? )
Es: Man š odien nav neatbildē tu zvanu. Parā diet tā lruņ a numuru, uz kuru zvanī jā t.
Viņ a man parā da kladē ar roku rakstī tu tā lruņ a numuru, kas atš ķ iras no manē jā par vienu ciparu.
Es: Š is nav mans telefona numurs - tev ir viena cipara kļ ū da.
Viņ a: Ā , tas nozī mē , ka vietnē booking. com ievadī jā t nepareizu tā lruņ a numuru.
Es: Mans tā lruņ a numurs ir pareizi norā dī ts vietnē daudzus gadus kopš manas reģ istrā cijas, un mē s varam to pā rbaudī t tū lī t.
Viņ a: Tam nav nozī mes. Tā pē c mū su direktors nosū tī ja jums vē stuli pa pastu par jū su rezervā cijas atcelš anu.
Es: Es nesaņ ē mu tā du vē stuli pa pastu. Un kā ds ir iemesls manas rezervā cijas atcelš anai? Tū lī t pā rbaudī sim rezervā ciju vietnē .
Viņ a: Viņ i noteikti jums nosū tī ja vē stuli, bet es nezinu, kā pē c rezervā cija tika atcelta, bet jū su istabā dzī vo citi cilvē ki - nā ciet rī t no rī ta? .
Pā rbaudu vietni - rezervā cija ir aktī va, pā rbaudu pastu vē lreiz - nav vē stuļ u par rezervā cijas atcelš anu.
Es: Rezervā cija ir aktī va, vē stules nav. Lī dz rī tdienas rī tam vajag kaut kur pā rnakš ņ ot (tikmē r jau 01-45). Piezvanī sim jū su direktoram.
Viņ a (ar neviltotu pā rsteigumu - kā es to vispā r varē ju ieteikt): Kas tu esi ! ! ! Tagad ir nakts, viņ a guļ . Nā ciet rī t pulksten 8:00 un parunā jiet ar viņ u.
Es (vairs nespē ju saglabā t mieru, nedaudz paaugstinā ts tonis): Mē s arī gribam gulē t. Ja nevarat patstā vī gi atrisinā t problē mu ar mū su izmitinā š anu, zvanī sim jū su direktoram.
Viņ a: Es nevienam nezvanī š u. Ej prom. Nā c rī t no rī ta.
Es (jau manā mi satraukts): Paņ emsim ž ē labu grā matu.
Viņ a: Es nedarī š u.
Es (apsē ž os uz dī vā na pie reģ istratū ras): Jums ir pienā kums pē c klienta pieprasī juma nodroš inā t sū dzī bu grā matiņ u. Gaidu grā matu.
Viņ a (sā k nervozi skraidī t pa leti): Es nevaru viņ u atrast. Ja tu tagad neaizbrauksi, izsaukš u apsardzi.
Es: Zvaniet, un pagaidā m mē s piezvanī sim rezervā cijas atbalsta dienestam un gaidī sim, kamē r jū s atradī siet sū dzī bu grā matu.
Kamē r viņ a skrien, mans vī rs uz statī va pie sienas atrod sū dzī bu grā matu un pasniedz man. Grā matā ir trī s vai č etri ieraksti ar ī su klientu pateicī bu, nenorā dot š o cilvē ku personas datus (norā dī ti tikai vā rdi).
Tā lā k es sī ki aprakstu situā ciju sū dzī bu grā matā , un meitene no reģ istratū ras apsē ž as uz dī vā na man pavisam tuvu un atkal sā k man draudē t ar apsardzes zvanu un smejas: Ha-ha-ha, kopš tu esat tik gudrs, zvaniet savam rezervē jumam, viņ š jums palī dzē s.
Un visbeidzot mē s nonā kam pie š ī s fantasmagoriskā s situā cijas apoteozes. Pē c tam, kad tika uzrakstī ta sū dzī ba, un meitene saprata, ka sā kā m meklē t citu viesnī cu un tagad beidzot dosimies prom, viņ a nolemj teikt runu:
Ja jū s bū tu normā li cilvē ki un nebļ autu š eit, nebā ztu mani, un es neesmu jū su kalpone, tad es jums pateiktu, kur ir tuvā kā viesnī ca no mums, un jū s varē tu iet gulē t tagad un rī t lī dz plkst. 8-00 nā c pie mū su direktora un visu nokā rto. Kad uzzinā jā t, ka vietu nav, vajadzē ja tikai pajautā t, kas jums tagad jā dara, un es jums parā dī š u, kur ir citas viesnī cas netā lu no mums.
Es (vairs nespē ju savaldī ties, izplū du Homē ra smieklos) un saprotu, ka ir bezjē dzī gi š im jaunajam radī jumam skaidrot, kā jū tas pievilts cilvē ks, kad pulksten 2 naktī sveš ā pilsē tā viņ am tiek liegta reģ istrē š anā s apstiprinā tā rezervā cijā bez skaidrojums, par servisa jē dzienu un izpratni, kas ir klients, par to, ka uzrunā t Tevi visā pasaulē , izņ emot mū su valsti, ir ierasta prakse, kas nebū t neliecina par necieņ as izpausmi, ka ierados savā savu biznesu un es nenā kš u rī t no rī ta uz sarunu ar tā direktoru un tā tā lā k, un tā tā lā k.
Pā rsteidzoš i, darbinieki, kuri atvainojā s, palī dzē ja mums meklē t viesnī cu un kompensē ja dzī ves dā rdzī bas starpī bu, š ajā situā cijā strā dā ja pā rsteidzoš i labi un ā tri. Un vietnē viesnī cas aprakstā nā kamajā dienā bija frā ze - reģ istrē š anā s lī dz 20-00.
Bet š ī s viesnī cas direktore man nekad nezvanī ja un neatrakstī ja (visu kontaktinformā ciju atkal atstā jā m reģ istratū rā ) un joprojā m neesmu saņ ē mis atbildi uz savu sū dzī bu sū dzī bu grā matā , lai gan ir pagā jis gandrī z mē nesis (sū dzī ba tika uzrakstī ts naktī no 2017. gada 3. uz 04. augustu ar manu pasta adresi un tā lruņ a numuru).
NECIEŅ A PRET KLIENTIEM, NEPIEMĒ ROTA VADĪ BA UN PERSONĀ LS - TĀ DS IR MANS IESPAIDS PAR Š O VIESNĪ CU.
Patīk
Tev patīk
• 2
Rādīt citus komentārus …
