Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Jauks personāls, bet vadība neatrisina problēmas pat pēc rakstiskas sūdzības

Rakstīts: 6 februāris 2021
Ceļošanas laiks: 1 — 4 janvārī 2021
Kam autore iesaka viesnīcu?: Biznesa braucieniem; Ģimenēm ar bērniem
Viesnīcas vērtējums:
7.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 9.0
apkalpošana: 9.0
Tīrība: 10.0
Uzturs: 5.0
Infrastruktūra: 8.0
Mē s ar ģ imeni pavadī jā m vairā kas dienas viesnī cā - no 1. lī dz 2021. gada 4. janvā rim, suite istabiņ a 307. Naktī uz 3. vakaru viesi virs mums dziedā ja, bļ ā va, č ī kstē ja lī dz 5 no rī ta. Visi mani zvani un lū gumi nomierinā t viesus ne pie kā nenoveda. Rezultā tā viņ i negulē ja lielā ko nakts daļ u.
No rī ta uzrakstī ju pretenziju, kurā prasu atmaksā t naudu par š o negulē to nakti. Meitenes reģ istratū rā sazinā jā s ar viesnī cas vadī tā ju Groo Anfisa Aleksandrovnu, tač u viņ a neuzskatī ja par vajadzī gu situā ciju kaut kā atrisinā t. Personā ls ir lielisks, vadī ba ne. Es neiesaku viesnī cai - ja bū tu tī kls, š ā das problē mas atrisinā tos vienkā rš i - vai nu izsaucot policiju, lai nomierinā tu viesus, vai arī kompensē jot viņ u dē ļ cietuš ajiem, bez miega lī dz 5 no rī ta.
Atstā ju viņ iem oficiā lu sū dzī bu, ierakstu sū dzī bu grā matiņ ā - nekā .

Daria
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
аватар