Mūsu ceļojuma uz Monblānu vēsture

17 Jūnijs 2012 Ceļošanas laiks: no 09 Jūnijs 2012 ieslēgts 11 Jūnijs 2012
Reputācija: +89.5
Pievienot kā draugu
Uzrakstīt vēstuli

Monblā nu neiedeva.

Pirmkā rt, es esmu fatā lists.

Kā ds teiks: "Nu, katram ir savi tarakā ni galvā . "

Kā ds teiks: "Mē s slikti gatavojā mies" (neteiksim, bet visiem ir skaidrs, kurš ).

Mani tarakā ni man saka: "Tu nevari kā pt, nemocī t. . . " Bet spī tī gā daba mocī ja tieš i to. . . visnelabprā tā k. Un paturiet prā tā , nevis no ļ aunuma, bet gan no dvē seles dabiskā plaš uma!

Tautas zī me: Jo plaš ā ka dvē sele, jo sliktā ks priesteris.

10.06. 2012.

Mē s cē lā mies 7-00, nomazgā jā mies, salikā m ē dienu mugursomā , atbildē jā m uz telefonu, pabrokastojā m, saģ ē rbā mies/uzvilkā m kurpes.

Lidojums ir normā ls.

8-15 izkā pā m, iekā pā m 14 mikroautobusā un tieš i 8-59 bijā m piepilsē tas stacijā pie 1. kases. Olgai tika lū gts ieņ emt vietu automaš ī nā , biļ etes tika nopirktas bez rindas kasē pagrabā . 9-11 minū tē s iekā pā m vilcienā . Lidojums ir normā ls.


Braucam, pa ceļ am nemitī gi gatavojā mies braucienam: pā rrunā jā m stratē ģ iju, taktiku, ū dens avotu pieejamī bu, evakuā cijas/pieejas ceļ us, pienā kumu sadali grupā , marš rutu, avā rijas situā cijas, psiholoģ isko klimatu, sā kotnē jo apmā cī ba, pirmā s palī dzī bas sniegš anas tehnika, neatliekamā s palī dzī bas numuri, orientē š anā s uz vietā m, saskaņ ota ē dienkarte un uzkodu sadale pa dienu, š ķ ē rš ļ u pā rvarē š ana, grupu un individuā lais ekipē jums (to trū kumi un priekš rocī bas), pieturu un nakš ņ oš anas organizē š ana, aklimatizā cija, marš ruta taktika, piespē le daž ā ds reljefs, apdroš inā š anas metodes.

Tā trī s stundas paskrē ja nemanot, izbraucā m 12-46 Zlatoustā . Stacijā nopirkā m papildus ū deni bez gā zes.

Mē s devā mies cauri pilsē tai lī dz dambim.

Paš ā takas sā kumā bija liela karte ar visiem ceļ iem, rū pī gi izpē tī jā m, un devā mies.

Bagā tī gais skā bekļ a pieplū dums š o rindu autoram izraisī ja amnē ziju un vā jprā tu, visas iepriekš ē jā s sarunas zaudē ja loģ iku un spē ku. Karte un kompass tika ignorē ti kā bezjē dzī gi pā rnē sā ti priekš meti. Izrauju pē dē jos matus uz galvas un uzkaisu pelnus uz galvas, pieļ auju, ka mana kļ ū da gandrī z kļ uva liktenī ga.

Augš ē jais ceļ š bija visskaistā kais, un mē s devā mies pa to.

Turklā t tuvā kais kreisais ceļ š tika iezī mē ts tikai pē c 0.5 km. Saskaņ ā ar iekš ē jo GPS viņ a devā s uz ziemeļ iem. Pirmā s brī dinā juma zī mes parā dī jā s, kad taka vienmē rī gi pagriezā s uz austrumiem. Kā du laiku pa to gā jā m, lī dz mā tī te GPS visu ņ ē ma savā s rokā s: (situā cija, kompass un karte) vispirms devā mies ziemeļ austrumu virzienā , bet pē c brī ž a ceļ š pagriezā s uz dienvidiem, tad pa kreisi nā ca upe. ceļ u.

Nolē mā m atgriezties, bet neatradā m vietu, kur iegā jā m š ajā taciņ ā . Kā du laiku ejot pa š o taku, nonā cā m pie elektrī bas lī nijas. Pē c Indiana Dž ounsa spē lē š anas tika pieņ emts lē mums atstā t nepazī stamo apgabalu pa 247 ° azimutu, izmantojot taku, tā neizturē ja un 140 minū tes devā s tieš i uz sā kuma punktu.

Apmā cī ba pagā ja labi. Lidojumā tika veiktas 2 akrobā tikas: mucas ripinā š ana un slaids.


Dubultā divi pagā ja regulā ri. Ceļ a vidū sastaptie pieradinā tie pieradinā tie priecī gi ziņ oja: priekš ā bū s 3 straumes, pē dē jais akmens. Apstiprinot savus vā rdus, viņ i pā rliecinoš i iebā za GPS sejā un ziņ oja par ī paš u ciparu kopu. Kas gan mū su acī s nevarē ja viņ us pacelt, es domā ju: kā pē c valstī ir tik maz pieminekļ u tik drosmī giem un progresī viem cilvē kiem? ! Tajā paš ā laikā divriteņ u karbona zirgu piekritē ji ziņ oja, ka nebraucam uz Monblā nu, bet gan uz mazā s Taganay treš o akmeņ aino dzegas, bet Monblā na, š ī ir vieta, kur bijā m pē dē jā braucienā .

Iespaidoti no redzē tā un dzirdē tā , pateicā s elektronikas un oglekļ a bruņ iniekiem, laimī gi turpinā jā m ceļ u. Pā rliecinoš i izgā juš i garā m trī s straumē m: pirmais bija akmens, devā mies pretī piedzī vojumiem. Pē c vē l 2 km iekš ē jais GPS sā ka nedaudz š aubī ties par augsto tehnoloģ iju. Katram gadī jumam pie pē dē jā s mazā s straumes viņ i tur stā voš ajai grupai jautā ja: "Vai ir tā lu lī dz akmens strautam? "

Viņ i atbildē ja, ka vairs nav ū dens, š ī ir pē dē jā straume. Velosipē distu pieminekļ a dizains piedzī vojis nelielas izmaiņ as: GPS esmu nometis no stū res kā kulta priekš metu. Atgriezā mies apmē ram 87 metrus atpakaļ , un tad reljefs piespieda autoru izberzt taciņ as augš pusē esoš os krū mus: tā tika atklā ta visai pieņ emama dziļ a straume, kas ienira pazemē takas priekš ā .

Pieņ emš u vē rī go tū ristu rū pī gi tieš i mums izgatavoto mū su neuzmanī go grupu pilnā sastā vā , droš i garā m.

Pē c tam nogā ze tika pā rbaudī ta nometnei, un drī z tika atrasts piemē rots izcirtums.

Bijā m nedaudz noguruš i, tā pē c pē c nometnes iekā rtoš anas un vakariņ ā m tika nolemts kā rtī gi izgulē ties. Naktī bija diezgan silts, tā pē c lī dz rī tam nevienu nezaudē jā m.

11.06. 2012

Savā cuš i uzbrukuma mugursomu, viņ i ar apetī ti ē da brokastis. Sapulcē jā s un pā rcē lā s uz virsotnes "uzbrukumu". Pirms daž iem gadiem mē s ar Lē nu paslī dā m garā m pagriezienam uz Monblā nu, tā pē c uzkā pā m vē l vienā Taganay vidus virsotnē .

Tradī cija netika lauzta arī š oreiz. Par spī ti lielajā m zī mē m (A3 plakā ts un kokam pienaglota zila plastmasas plā ksne), tā s arī š oreiz izslī dē ja cauri. Š ī pagrieziena raksturs aizmigloja visu trī s grupas dalī bnieku acis.


Muguras smadzenes juta problē mas. Mums par prieku turpat aiz stū ra stā vē ja neliela grupa. Tā nu bijā m pā rliecinā ti par savu kļ ū du un strauji pagriež oties uz ziemeļ iem, sā kā m kā pt kalnā . Izkā pjot no zaļ uma, sapratā m, ka š is atkal ir Taganajas vidus. Mē s uzkā pā m. Š o skatu nebija iespē jams palaist garā m. Diemž ē l š odien pusi debesis klā ja zemi, plosī ti mā koņ i. Kaut kur Rietumos lija stiprs lietus. Atbildes mā konis ir pa pusei aizvē rts, Kruglitsa ir pilnī bā aizvē rts, Far Taganay ir cieš i noslē gts, Itsyl kā pludiņ š pa viļ ņ iem, tad iznirst, tad atkal pazū d. Pati daba, svinī gi majestā tiska, atvē ra savu seju pret debesu elementiem.

Apbrī nojuš i apkā rtni, nolē mā m par katru cenu uzkā pt Monblā nā . Azimutā nokā pā m no Taganay vidus virsotnes, izgā jā m cauri mež am, uzkā pā m Monblā nā , kļ ū da 10 m No Monblā na redzē jā m Miass un Zlatoust sā kumu.

Milzī gs melns mā konis ieskrē ja Otkliknajā un než ē lī gi to aplaistī ja; tagad tas pagriezā s un devā s uz mums. Mā konī ar pā rtraukumiem mirgoja zibens. Man bija jā kā pj lejā .

Tikko nokā pa lī dz zolei, aizlidoja pirmā s lielā s lietus lā ses. Pirmajiem pilieniem nekas nesekoja! ? Mā konis pē kš ņ i apgriezā s un devā s laistī t Krizostomu.

Uz taku paņ ē mā m azimutu 255°.

Mazliet apjucis no bū tī bas, gribē ju pastā stī t par atslē gu. Oficiā li š ajā vietā ū dens nav, bet kā dreiz š ajā teritorijā bijusi pils, un pie pils ir neliels avots ar ū deni. Sen nekā nav bijis, un atslē ga aizaugusi mež a dzī lē s. To atrast ir gandrī z neiespē jami. Bet tas nav iespē jams ar nolū ku. Un nejauš i mē s devā mies tieš i uz to! Es nekad nenogurstu brī nī ties par Providence. Š eit tas ir - atslē ga!

Tad Providence vē lreiz noslaucī ja mū su degunu: mē s devā mies uz taku, kuru bijā m palaiduš i garā m. Pie pagrieziena ieraudzī jā m plakā tu, š ķ ī vi un grebtu krustu! Kur bija mū su acis agrā k?

Pa ceļ am pavē rā s skats uz Taganay vidus klinš ainajā m grē dā m. Bet š odien galvenā programmas daļ a ir pabeigta, bet nebija vē lē š anā s atdalī ties. Mē s atgriezā mies nometnē . Atpū ties, paē dis vakariņ as.

12.06. 2012

Pē dē jā diena. Pē c brokastī m gatavojā mies ceļ am. Lī dz dī ķ im uz Tesmas nobraucā m 1.5 stundā (tas nozī mē trenē ties! ) Uz dī ķ a sauļ ojā mies, nomazgā jā m apavus, pā rģ ē rbā mies tī rā s drē bē s. Nepalaidu garā m iespē ju nopeldē ties Tesmā . Lī dz brī dim, kad ieradā mies stacijā , vilciens kavē jā s par stundu, tā pē c paspē jā m izlasī t grā matu. Viņ i atgriezā s noguruš i, bet laimī gi.

Secinā jumi:

1) Jū s nevarat atpū sties.

2) Naviģ ē t, orientē ties un orientē ties!

3) Sagatavojies fiziski.


4) Likvidē jiet "nemī lē tus" darbus: (Ļ enai jā iemā cā s iekurt uguni jebkurā situā cijā , un man jā piespiež as sakravā t mugursomas).

5) Aprī kot bez diž oš anā s: (daž i neņ em zā bakus vieglā pā rgā jienā un pē c tam ar lielu prieku lien peļ ķ ē s)

6) Sejas tehnoloģ iskajam progresam (pē rciet un apgū stiet GPS)

7) Nevar pierakstī t mazus secinā jumus!

Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
Lai stāstam pievienotu vai noņemtu fotoattēlus, dodieties uz šī stāsta albums
Līdzīgi stāsti
iemiesojums