Pavasara raftinga dienasgrāmata

Kā tas viss sā kā s, es pats precī zi neatceros, jo attā linoties no tik brī niš ķ ī ga notikuma, lieta iegū st arvien jaunas detaļ as un faktus, un arvien mazā k atbilst realitā tei. Lai galī gi nepalaistu garā m to pavedienu, kas saista ikdienas realitā ti, steidzos iepazī stinā t ar savu reportā ž u skarbajiem Urā lu tū ristiem. Ja č eļ abinskas vī ri maskavieš iem likā s tik skarbi, tad cik skarbi ir Urā lu tū risti, bail domā t! (Ja tā di odi un ē rces ir jau maijā , tad kā di tie bū s septembrī ? ) Nolemjot iegū t pieredzi par ū deni, ar auditora skrupulozitā ti internetā izpē tī jā m sakausē jumu. No interneta nā ca klusums. Visi biroji tika slē gti. Kā man paskaidroja pazī stams tū rists, visi ū denssportisti tagad izbauda lielo ū deni pavasara plostoš anā un sacensī bā s. Tā diem karū siem un tē jkannā m kā mē s, pieprasī jums nokrities lī dz puspensam kilogramā . Š eit iejaucā s nejauš ī ba, lai gan nekas nekad nav nejauš s. Urā lu takas brauc uz plostoš anu, uz Jurjuzanu! ! ! Tieš i tā ir upe, grupa un laiks – 100% sakritī ba. Norakstī jā m, sazvanī jā mies, vienojā mies, ka mū s savā c pa ceļ am uz Miasu. Pē c brī ž a zvana Leš a un saka, ka mē s bū sim trī s noklī duš ie. Diezgan skaistums: vilciens pienā k 24-00, uzņ em 2-30, laika pavadī š ana sarunu kompā nijā ir divtik patī kama. Viss notiek gludi un gludi - tā jau ir zī me! Sakrā mē jā m mugursomas, sakravā jā m somas, nodevā m bē rniem mā jas darbus. (Piepildī jā s bē rnī bas sapnis: visu nedē ļ u mū s mocī ja ar jautā jumu: “Kad tu brauksi? ”) Piepilsē tas stacija sagaidī ja mū s ar Ļ enu, viņ a bija plkst. biļ eš u kasē priekš ā un pamā ja mums ar roku. Viņ as aicinā jumam uzreiz atbildē jā m ar gā jienu pie kasieres, atstā jot gaidī š anas sarakstus dusmā s griež ot zobus. Viņ ai, tā pat kā mums, neprā tī gi gribē jā s izkļ ū t no akmens maisa dabā . Braucā m tukš ā vilcienā , pļ ā pā jā m, visi jau lidoja tū ristu spā rnos. Miass stacija sagaidī ja kā vienmē r draudzī gi, uzkā pa otrajā stā vā , pā rbī dī ja soliņ us, novilka apavus, izstiepa kā jas. Nekas neparedzē ja nepatikš anas.
Otrajā stā vā bez mums atradā s divi skarbi Urā lu studenti, kuri nokavē ja vilcienu uz Č eļ abinsku. Viņ i dzē ra alu un starp neķ ī trī bā m ar grū tī bā m, bet tomē r uzplaiksnī ja ieganstus, ar kuriem tika uzminē ta sarunas bū tī ba. Otrs students runā ja tajā paš ā dī vainajā valodā . Savā di, ka viņ i viens otru saprata bez ieganstiem. Mū s nepā rsteidza retorikas dotī bas, dzē ruš i alu un kū tri strī dē jā s ar policistiem, atstā jot pē dē jos spē kus, viņ i pilnī bā zaudē ja samaņ u. Par jauno zinā tnieku klā tbū tni liecinā ja vien sulī gā krā kš ana zā les otrā galā . 2-20 nolē mā m veikt izlū koš anas zvanu. Pasha atbildē ja, ka jau tuvojas - 5 km lī dz Miasai. Otrajā stā vā ir lieliska skatu platforma, mē s stā vam medī bu suņ a pozā , uzminot autobusa siluetu. Autobuss neatbrauca pē c 30.40, 50 minū tē m. Man bija jā veic papildu zvans. Bija atbilde "Esam tuvu, bet "kaut kas" notika! "
Tagad, dā rgais lasī tā j, iedomā jieties meiteņ u stā vokli. Norakstī ts tikai internetā . Viņ i ī sti nevienu nepazina. Kamē r apspriedā m š os notikumus, mums sprinta ā trumā pa kā pnē m pienā ca klā t trī s cilvē ku grupa: Paš a, ar izspū ruš u frizū ru, š ortos un slaidos (tas ir naktī ), klibo Aleksejs, steidzoties visiem pa priekš u, un Saš a. Novikovs, apaudzis ar divu nedē ļ u rugā jiem, ar pā rsietu galvu, milzī gs plū sma un asins traipi caur pā rsē jiem. Visiem trim acī s bija dī vains mirdzums. Meitenes kā du brī di padomā ja un iekrita stuporā . Skolē ni pē c tam š ķ ita jauki.
Viss noskaidrojā s diezgan ā tri: ā trumvaļ ņ i apmeta autobusu tā , ka aizmugurē esoš ie cilvē ki guva daudz sasitumu, ietriecoties griestos. Saš ai vienkā rš i nepaveicā s: viņ am virsū bija tukš s ugunsdzē š amā aparā ta stiprinā jums ar divā m asā m ķ epā m un divā m sā nslī dē m. Viņ š sē dē ja uz paš as malas, miegainī bas inerce viņ u atspieda un vilka pa š ī m slidē m. Tad bija sitiens pa griestiem un tā da spē ka margas, ka nolū za zobi, neizturē ja.
Ikviens zina par Alekseja sirsnī bu, viņ a nelokā mī bu, viņ a piemē ru. Bet tajā laikā mē s to nezinā jā m.
Izsaku cieņ u Saš as drosmei. Nekad neesmu dzirdē jis no viņ a nevienu sū dzī bu. Tas ir vī rietis ar lielo burtu.
Par pashu viss jau pateikts. Ar tā diem vī riem inteliģ encē !
Pamodinā juš i feldš eri stacijā , arī viņ u samulsinā jā m. Parakstī ts par savu neprofesionalitā ti, viņ a ieteica mums doties uz neatliekamā s palī dzī bas numuru. Leš a un Saš a aizbrauca ar taksometru, kur Saš a tika pā rbaudī ta rentgenā . Par laimi, plaisu vai lū zumu nebija. 5:00 brauciens turpinā jā s. No š ī brī ž a sā kā s mū su bē rnī bas piedzī vojumi.
Es jau braucu pie Saš as. Priekš ā bija autobuss aiz gazeles. Es nezinu, kā da iemesla dē ļ , bet Zyuratkul degvielas uzpildes stacijā es paskatī jos apkā rt. Gazele turē jā s kā pielī mē ta. M 5 š ajā s vietā s tiek saukts par "nā ves ceļ u". Kravas automaš ī nas un ā rzemju automaš ī nas, katrs savā veidā , dara visu iespē jamo, lai vā rds paliktu pielipis. Un š auri pagriezieni, ierobež ota redzamī ba un ceļ a apstā kļ i viņ iem palī dz. 50 metrus izlaiž am pagriezienu uz Pervuku. Lai daž ā dotu marš rutu, nolē mā m atgriezties lī dz pagriezienam atpakaļ . Sava veida futbola triks, kad spē lē tā ji ar papē ž iem ripina bumbu tī klā . Tā du skatienu vietē jā nepieredzē juš ā publika vē l nav piedzī vojusi. Putni pā rsteigti apklusa, un alnis izgā ja izcirtumā vē rot š o prieku. Pilnī gā klusumā mē s atkā pā mies pa federā lo š oseju. Un tikai kravas automaš ī nu vadī tā ju apaļ ā s acis, izvairoties no viņ iem tuvojoš ā autobusa no aizmugures, pā rkā pa apkā rtē jā s pasaules harmoniju.
Savā di, ka Gazele nebija redzama. Arī savienojumi. Bija vē l viena skice: vai nu gazeles š oferis brauca pa apakš ē jo ceļ u, vai arī piecē lā s. Nolē mā m pagaidī t. Pē c aptuveni 25 minū tē m garā mbraucoš as vieglā s automaš ī nas vadī tā js apstā jā s un jautā ja.
B- "Tā ir tava gazele? "
Mē s teicā m
M-"Mū sē jie! "
B- "Neuztraucies, viņ a nav tā lu. 15 km viņ a apgā zā s grā vī ! "
M- "Netulkojams studentu idiomā tiskais apgrozī jums"
Tajā brī dī visi nebija noskaņ oti jokiem. Visvairā k baidī jā s par š oferi.
Ja tu, dā rgais lasī tā j, š obrī d domā , ka mums nemaz nevajadzē ja iet. Ka viss bija pret mums, gribē ju lū gt neizdarī t pā rsteidzī gus secinā jumus. Un esiet nedaudz pacietī bas, lai izlasī tu manu stā stu lī dz galam. Jo piedzī vojumi apstā jā s tieš i to attī stī bas vidū . Un es ar savu vā jo darbī bas vā rdu mē ģ inā š u izskaidrot savu viedokli. Nenoniecini, dā rgais lasī tā j, izlasī t vē l daž us simtus burtu ar "ā ķ i".
Saspringumā braucā m atpakaļ . Tač u redzē tais lika brī nī ties visiem. Gazele stā vē ja meliorā cijas straumē kā dus 10 metrus ceļ a kreisajā pusē ? ! Gazele tika aprakta lī dz pā rsegam ar priekš ē jiem riteņ iem mī kstā mā lā (priekš ē jā s atsperes bija salauztas).
No riesta lī dz gazelei nebija nekā du pē du?!! !
Š oferis bija bez sasitumiem un skrambā m? !
Aizmiga pie stū res, pamostoties jau bija vietā .
Beidzot saņ emta atbilde uz Katerinas retorisko jautā jumu no "Pē rkona negaisa".
"Kā pē c cilvē ki nelido kā putni? "
Ja tu, Katja, dzī votu tagad. Nav kur lidot! Lidmaš ī nas, helikopteri, raķ etes, baloni, tvaika lidmaš ī nas un gazeles piepildī ja visu vietu. Un visiem, izņ emot cilvē kus, ir tiesī bas. Jū s lidojat neuzmanī gi, un mā konī slē pjas ceļ u policists - viņ š pā rdod svī trainu nū ju. "Ko mē s pā rkā pjam? ! " Viņ š pats jau veikalā bija prā tī gi izdomā jis, ar ko š odien sevi iepriecinā s.
Uz gazeles reanimā ciju nebija cerī bu.
Pasha pavē lē ja. Visi stā vē ja ķ ē dē , un lietas pa gaisu tika pā rnestas uz neveiksmī gajiem aizmugurē jiem sē dekļ iem un autobusu ejā m. Cilvē ki sekoja. Kā vienai komandai, kam bija tikai 2 acis pie mugursomu un ķ ermeņ a kopī gā pinuma malā m, iekrauš ana autobusā noritē ja veiksmī gi. (Vē lā k sapratu – tas ir visvairā k pā rbaudī tais pā rvietoš anā s veids). Piekrauts un grabē dams ar atsperē m, viņ š ievilka pē dē jo impulsu Tjuļ ukam. No riteņ u apakš as virpuļ oja putekļ i, ā trums taisnos posmos pā rsniedza 20 km/h. Lai nomierinā tu saspringto braucē ju, ceļ a garums lī dz galamē rķ im tika mā kslī gi samazinā ts par pā ris ā ķ iem. Š oferis ik pa laikam atcerē jā s, ka beigas jā bū t. Tač u mū su pā rliecinoš o atbilž u nomierinā ts, viņ š izvairī jā s no bedrē m un izciļ ņ iem un lidoja uz priekš u. Tad viņ š pā rstā ja jautā t, kad Tjuļ uks acī mredzot saprata. Bijā m gatavi sniegt viņ am arī pareizo atbildi.
Diemž ē l mū su ē rtais ceļ š beidzā s - Tyulyuk. Augš upielā de bija veiksmī ga. Tā lumā stā vē ja maiņ a, kurai vajadzē ja mū s uzņ emt lī dz Aleksandrovkai. Sagatavojusi drosmī gu sagū stī š anas plā nu, sabotā ž as grupa virzī jā s uz austrumiem. Nepiesprā dzē jies maiņ as vadī tā js (viņ i kavē jā s tikai 5 stundas) pazuda nezinā mā virzienā . Mums nebija laika viņ u nomedī t un noķ ert. Par laimi, Pasha atcerē jā s, ka ir pienā cis laiks ķ erties pie ā ra spē lē m un trenē ties. Spē le tika veidota pē c G. Malahova principa - nosmē rē t ar sū diem un piedzimt no jauna. Malahovs, smē rē jot sev sū dus ar pirkstu, nezinā ja, ka ir mazā k energoietilpī gas un kolektī vas inovatī vas idejas. Starp citā m iespē jā m Pasha izvē lē jā s automaš ī nu GAZ-53, kas tikko atgriezā s no kū tsmē slu pā rvadā š anas. Lai automatizē tu smē rē š anas procesu, sajaucot ar mantā m, jau izstrā dā tajā veidā tika uzsā kta pā rvietoš anā s ar divā m acī m pa grupas malā m. Mē s mē ģ inā jā m dziedā t dziesmas, kamē r lietas bedrē s automā tiski sajaucā s ar mums un labi zinā mu produktu. Š o rindu autors karā jā s sā nos vā veres pozā - rokas un kā jas atradā s sā nos, un priesteris mē ģ inā ja izvairī ties no cirvjiem, bļ odiņ ā m un motorzā ģ iem, kurus autors apdomī gi bija nolicis zem viņ a. Viņ š neapš aubā mi bija pazī stams ar daž iem jogas elementiem. Praksei tika izvē lē ti 20 kilometri. Kad visa grupa nonā ca vajadzī gajā stā voklī , ceļ š beidzā s.
Uz stā peļ a mū s sadalī ja komandā s, iecē lā m kapteiņ us. Mums bija Volodja, pacients, kluss, jū ras vilks. Pē c izskata briesmī gs, bet dvē selē - krekls. Sā cis montē t kuģ us. Mē s lauzā m pusdienas, bū vē jā m kuģ us, laidā m tos ū denī .
Neskatoties uz instruktā ž u, pē c nolaiš anā s mē s atradā mies zem ķ emmes. "Visi nokā piet! " Ķ emme apž ē loja un izlaida mū s cauri. Grafiks bija saspringts, atdevu visu, ko varē ju, palika tikai sliktā k. Bet 22-30 pirmais pā rbrauciens bija pabeigts, uz gravas iekā rtojā m nometni. Un lū k, pirmo reizi ceļ ojuma laikā mums paveicā s - virtuves dež uranti ! ! ! Paldies, ka palī dzē jā t mums. Motorzā ģ is 26 cilvē kiem ir ļ oti nepiecieš ama lieta! Ugunskura aprī kojums ir pā rdomā ts. Man pietika spē ka vienkā rš i pabarot un mazgā t katlus, zaudē ju samaņ u - pamodos - rī ts!
No rī ta sadalī jā mies grupā s un devā mies uz Elakhtas upes ū denskritumiem. Kamē r te neviena nebija, upe tika nobī dī ta malā par 1.5 km. Leš a atrada upi, atgrieza to atpakaļ , tač u kampaņ a azimutā prasī ja laiku un pū les. No divā m iespē jā m nolē mā m atjaunot otro, tā pē c devā mies augš ā pa upi, nopeldē jā mies jau trī s reizes. (Nodibinā jā m saikni ar Naiadiem, Undī nē m).
Mē s fotografē jā mies. Noķ ē ra daudz ē rč u.
"Mums ir jā atlaiž ē rce - viņ š liks citiem, lai mū s neaiztiek. " Naivi - viņ š visā m ē rcē m teica, ka ir tā da laipna grupa. Lī dzi tika paņ emtas visu radinieku ē rces lī dz 7. ceļ am. Ja nebū tu cilvē ku prasmī gā s darbī bas, kas uz uguns ceptu izsalkuš us kukaiņ us, mums bū tu nā cies peldē t pa ē rč u upē m.
Ap 18-00 devā mies lejā uz nometni un sā kā m gatavot malku.
Meitenes izgatavoja kontroljoslu, puiš i nodarbojā s ar malku.
Atnā ca otrā grupa, viņ i izdarī ja to, kas bija plā nots - ū denskritumi, Cross.
Salamandras - es esmu mans! Nav pā rdzī vojumu, nav baiļ u, ir neziņ a, ka kā ju fizika atļ aus. Apmā cī ba neko nedeva. (Fiziski nevaru pā rlē kt pā ri ugunskura profilam tuvumā . Kā jas pē c pā rgā jiena pildī tas ar kokvilnu) Pievē rsos bū tī bai. Izlē kt cauri uguns sienai. Salamandras ar mani, palī dzot, spiež ot no apakš as. Uff! Piefiksē ts punkts. Es domā ju š eit iekļ aut arī Silfus.
Pasā ž as apmā cī ba. Lū k, tā ir atslē ga sabiedrotajiem – rū ķ iem!
Saprotams! Divi elementi. Piefiksē ts punkts.
Visa enerģ ija ir beigusies, laiks pā rtraukt saikni starp centriem – miegs.
No rī ta cē lā mies uz airiem - plā ns -30km un pirts.
Ceļ š cauri ū denim jau kļ uvis redzams, bet pieredzes vē l nav.
Viņ i visu darī ja bez sasprindzinā juma, sildī ja vannu, svī da, peldē jā s. Ķ ermenī ir vā jums, ir spē ka pieplū dums. Cilvē ki sarī koja uguņ oš anu.
Vai arī Parmeson baleta pē dē jā daļ a.
Š odien jā brauc 10 km un uz Miasu.
Neticami, bet š odien kū kas, dzirksti: Lilijai ir dzimš anas diena. Dā vana no kluba, apsveicu smiekli. Viegli ceļ i jums, labs laiks, patiesi draugi!
Atbrauca, pulcē jā s 15:00. Autobusa nav. Zvanam, gazele salū za turpat, kur pirmā !
Tagad esmu gatavs izskaidrot notikuš o (ceru, ka lasī tā js gaidī ja):
Negadī jumu nav. Kad tū ristu klubs tikai attī stī jā s, viss bija labvē lī gi. Bet attī stī ba nav apstā jusies, tagad, lai attī stī tos, jā pā rvar nopietnā ki uzdevumi. Tie tiks izstā dī ti neatkarī gi no vē lmes. Tieš i tā pē c, ka tas joprojā m ir dzī vs. Ja paskatā s uz to no citas realitā tes: "Viss, kas mū s nenogalina, padara mū s stiprā kus! " Domā ju, ka ne pē dē jo lomu veiksmī gajā noslē gumā spē lē ja tā dalī bnieku enerģ ija un griba. Redzē ju komandu, kurā visi ir neaizvietojami. Tas noteikti mainā s, bet tā ir attī stī ba. Saraksta dalī bnieki?
Ko tā lā k?
Klubs apvienosies spē cī gā k!
Tikai tagad es sapratu Elī nas stā sta dziļ ā ku jē gu. Stā sts par to, kā kā du dienu tē vs stacijā nobiedē jis savu dē lu ar tū ristu grupu.
Par ū densstrā dniekiem: "Skaties, dē liņ , ja nemā cē si, kļ ū si tā ds pats! " Jā , zē n, sviedri - tu kļ ū si!
Ja esat cienī ts lasī tā js, jū s uzskatī sit, ka es rakstu un izteicos analfabē ti. Esiet laipns, neņ emiet to par darbu - izlabojiet mani! Ja tu, lasī tā j, uzskati, ka man vienkā rš i ir attī stī ta iztē le, dodies pā rgā jienā pa Urā lu takā m pats. Un ja tev, lasī tā j, š ķ iet, ka tā nevar izteikties, tad maldies! Galvenais nav vā rdos, bet patiesī bā .