Un atkal kārtējais ceļojums uz Sahalīnu! Krilona rags.

Sveiki, dā rgie lasī tā ji! )) Mē s ar vī ru bijā m Sahalī nā.2015. gada augustā , 154218.html" target="_blank">http://www.turpravda.com/ru/Sahalin/blog-154218.html
Š ogad ziemā , sē ž ot pie televizora un nostalģ iju pē c tā atvaļ inā juma, vī rs ieminē jā s, bet vai jā iet vē lreiz? ))) Mē s esam vieglprā tī gi cilvē ki, tā pē c š ī frā ze bū tī bā kļ uva par lē mumu. . Rakstu Ž eņ ai par mū su plā niem un jautā ju, ko var organizē t. Viņ š atbildē ja, ka pirmais brauciens pē c ziemas ir reā ls tikai maija sā kumā , ja atkal gribam ekstrē mos sporta veidus) Ziemā tikai makš ķ erē š ana, sniega motocikli. Ar auto ī paš i nav jā brauc, jo sniega kupenas ir 2-4 metrus ā rpus pilsē tas. Ž eņ a ieteica mums doties uz Cape Crillon. Viņ iem ir tradī cija Sahalī nā doties uz turieni maija brī vdienā s. Viņ š solī ja, ka bū s interesanti. Esot jau labi pazī stams ar mū su ceļ vedi, nebija nekā du š aubu pat visslē ptā kajos apziņ as nostū ros))
Un te mē s esam uz salas, č au! No pirmā acu uzmetiena daba vē l nav pamodusies no ziemas miega. Ž eņ a mū s sagaidī ja un aizveda uz viesnī cu. Vakarā mē s č etri devā mies uz suš i! )))
Izbraucā m 6. maijā . Mū su automaš ī na lī dz tam laikam jau bija daudz mainī jusies)
Pats virziens nedaudz atgā dina mū su braucienu uz Kruzenshtern kalnu, tajā ceļ a daļ ā ejam gar jū ras krastu. Bet pat rietumu krasts ir diezgan atš ķ irī gs no austrumu krasta. Pilnī gi cita veģ etā cija, laikapstā kļ i. Rietumos š eit ir siltā ks. Pa ceļ am ar entuziasmu pā rvarē jā m dziļ os upju fortus. Mē s braucā m Ž eņ as biedru kolonnā un ne no kā nebaidī jā mies))
Tiesa, Ž eņ a par to pasmē jā s, sakot, ka metru garš fords ir sekls. Oho. Es iedomā jos, ka viņ iem "dziļ i". Lai gan nē , nevaru iedomā ties)) Bet man mati cē lā s stā vus no stā stiem, kā jā brauc dziļ i vē jstikla vidū un.........augstā k !!! ! !
Bez piepū les nogā ja ap 30 km gar piekrasti un fordiem un nonā ca Kuzņ ecova ragā .
Š eit ir neliela ekskursija. bā ze. apstā jā s, lai tradicionā li apmeklē tu š eit dzī vojoš o lā ci Leš u. Jā , š ī ir Sahalī na, mazulī t)))))
Mē s viņ u pabarojā m tā lā k, pa ceļ am. Starp citu, tur redzē jā m arī savvaļ as zirgus, milzī gu ganā mpulku. Tie ir savvaļ as.
Priekš ā ir "iespē ja".
Pa ceļ am uz pā reju sarunā s pa radio mū su kolonnas š oferi biež i runā ja par š o vietu. Mums kļ uva skaidrs, ka š ī nemaz nav viegla vieta)). Tā garums ir pieklā jī gs, kilometri 15. Kopumā , pē c Ž enjas teiktā , mums ļ oti paveicā s. Skatoties uz ceļ u, man nebija ne jausmas, kas tad ir "neveiksme")).
Trase vietā m bija lī dz jostasvietai, jo pa š o ceļ u brauc militā rā s maš ī nas un daž kā rt arī tanki. Mū su veiksme bija tā , ka sarež ģ ī tā kos kilometrus izdevā s pieveikt, pirms sā kā s lietus, kas mū s panā ca jau nometnē jū ras krastā . Tā tad, visticamā k, mums nā ktos biež i "rā pot pa vinč u". Mums redzē tais š ķ ita kā alva, bet cik viegli, reizē m bez piepū les mē s to pā rvarē jā m uz mū su Monstera, tas š ķ ita neticami.
Nokā rtoja piespē li. Pie ū denskritumiem neapstā jā mies, atstā jā m to vē lā kam laikam un devā mies taisnā ceļ ā uz nometnes vietu. Vietai ir interesanta vē sture. Japā ņ u pakļ autī bā bija ciems ar nosaukumu Siranuš i. Mū s pavadī ja lī dz kalnam un parā dī ja Japā nas nocietinā jumu un ē ku paliekas. Mani iespaidoja Japā nas elektrostacijas paliekas, pati ē ka jau brū k, bet caurule kā jauna.
Tad sā ka stipri lī t, un mē s devā mies vakariņ ot teltī .
Nā kamajā dienā mē s devā mies uz paš u Cape Crillon. Tas ir viegli sasniedzams no nometnes, lai gan ir jā pā rvar jū ras spiediens, vē lams bē guma laikā , lai nesaslapinā tu automaš ī nas ar jū ras ū deni.
Mē s pavadī jā m divas stundas zemesraga apgabalā . Ir ko redzē t, veci nocietinā jumi, daudzi joprojā m japā ņ i. Piekrastes ieroč u paliekas.
Vienā pat ir hieroglifi. Uz paš a raga atrodas militā rā vienī ba un bā ka, arī darbojas, arī japā ņ u. Noš ķ irtī bas dē ļ robež sargu dienests š eit ir ā rkā rtī gi skarbs. Patiesī bā tos no civilizā cijas nogriež jū ra un bezceļ i. Tač u galvenā s grū tī bas rada klimats un piekrastes laikapstā kļ u ietekme. Uz Crillon ir arī ļ oti interesanta atrakcija, tā sauktā "gadsimta zī me". 19. gadsimta beigā s tas tika izdobts klintī , lai uzraudzī tu jū ras lī meni.
Vakarā puiš i atnesa tikko noķ ertu krabi! Cik garš ī gs cienasts!!! ! ! Jū s nevarat atrast š o veikalā , pat ja jū s pē rkat dzī vu. Gaļ u pagatavo tieš i jū ras ū denī .
Un tā , ceturtajā dienā mē s dodamies atpakaļ . Absolū ti negribē jā s iet prom! Bet vajag. Atceļ ā piestā jā m pie Š estomas upes ū denskritumiem, acu svē tkiem. Nav lielā kais ū denskritums, bet ļ oti skaists.
Atceļ ā caurlaide tika nedaudz "mī cī ta", un mē s pat pā ris reizes izmantojā m vinč u. Bet kopumā tikā m garā m vē l ā trā k, jo grū tā kā s vietas izž uva.
Bardi pā ri upē m kļ uva mazā k atbrī voti)).
Vakarā devā mies atvadī ties no mā jī ga restorā na "gadalaiki".
Un te mē s esam mā jā s! ) Turpinā jums.... Nā kamgad noteikti atgriezī simies, mums vē l ir daudz ko redzē t no drauga vā rdiem! )). Starp citu, kontaktus tiem, kas vē las sekot mū su ceļ am, rakstī ju pirmajā stā stā . .