Wizzair lidojumu atcelšanas vēsture

25 Janvāri 2018 Ceļošanas laiks: no 18 Decembris 2017 ieslēgts 19 Decembris 2017
Reputācija: +6570.5
Pievienot kā draugu
Uzrakstīt vēstuli

Wizzair lidojuma atcelš ana


Š is ceļ ojums tika iecerē ts kā neliela nedē ļ as nogale ar Jaungada gadatirgiem un garš ī giem starptautiskajiem pasā kumiem. trauki. Bet mū su mī ļ ā kais vizeur prata pā rsteigt ceļ otā jus. Kijevu pā rņ ē ma putenis, un tajā paš ā laikā mū su iespē jas aizlidot laikā . Ja Borispiļ ā kaut kā darbs vē l ritē ja, tad Ž uļ janā viss bija ļ oti slikti. Daž os gadī jumos lidojumi tika vienkā rš i novirzī ti uz Borispiļ u. Tač u ar mū su lidojumu radā s nopietnā ka problē ma. Lidmaš ī na atradā s Ž uļ aņ os un nevarē ja aizlidot pie mums uz Poznaņ u. Mē s jau sē dē jā m tranzī ta zonā un bezrū pī gi gaidī jā m lidojumu. Sā kumā saņ ē mā m SMS par divu stundu kavē š anos, tobrī d mums tā vē l likā s problē ma. Ar planš etdatora uzlā di var nepietikt, lai divas stundas skatī tos mū su iecienī tā ko seriā lu Dirk Gently's Holistiskā detektī vu aģ entū ra. Man blakus sē dē ja sieviete un ar vienu aci ar smaidu skatī jā s uz mū su seriā lu. Kad dispeč ere sā ka runā t garu runu poļ u valodā , es noķ ē ru divus vā rdus vienā teikumā . Diemž ē l tā bija “Kijeva” un “bagā ž a”. Š ie divi vā rdi tranzī ta zonā neko labu neliecina. Es pa pusei pa jokam teicu Daš ai, ka š ķ iet, ka neviens vairs nekur nelido. Smaids no sievietes sejas pazuda. Š eit diktors turpinā ja angļ u valodā . "Dā rgie pasaž ieri, reiss uz Kijevu ir atcelts, jums jā ierodas bagā ž as nodalī jumā un jā paņ em bagā ž a. . . " Bija daudz teksta, bet, kā jau teicu, runā t par bagā ž u tranzī ta zonā ir tik jauns )

Robež nieks mums ī si paskaidroja tā lā ko mū su tiesī bu sarakstu attiecī bā uz lidostu. Tad viss bija š ā di.

1.  posms. Zī mogu anulē š ana pasē s. Un alkohola un cigareš u atgrieš ana beznodokļ u veikalos, tiem, kas to iegā dā jā s.

2. posms. Autobuss visus ved uz izbraukš anas zonu, lai saņ emtu bagā ž u un tiktos ar Wizz pā rstā vi.

Rinda pie pā rstā vja bija ne tikai no mū su lidmaš ī nas, bet arī no citā m Polijas pilsē tā m, no kurā m ieradā s pasaž ieri ar cerī bu uzķ erties uz mū su reisu sava lidojuma atcelš anas dē ļ . Rinda bija garā ka nekā Luvrā .

Ap mums drū zmē jā s daž i cilvē ki. Daudzi ā tri saprata, ka mē s ar Daš u par pasaž ieru tiesī bā m zinā m daudz vairā k nekā par lidostas robež kontroli. Ā tri nolasī ju ī su lekciju klausī tā ju pū lim par to, kā š ā dā situā cijā rī koties pareizi un nepalikt mī nusā .

Ir vē rts atzī mē t, ka Wizz pā rstā vis lidostā uzrā dī ja ā rkā rtī gu kompetenci un efektivitā ti problē mu risinā š anā . Un katru atbildi pavadī ja sirsnī gs smaids. Visiem pasaž ieriem tika izsniegta lapa ar Wizz pienā kumu sarakstu pasaž ieriem. Kam un par ko bū tu jā maksā , kā da kompensā cija. Tā da pati vē stule visiem tika nosū tī ta pa e-pastu. Un saņ ē mu SMS par lidojuma atcelš anu un lū gumu pā rbaudī t pastu.

3.  darbī ba. Sazinieties ar pā rstā vi. Patiesī bā nebija jē gas stā vē t rindā , jo tuvā kais pieejamais Wizz reiss no Polijas bū tu pē c č etrā m dienā m. Uzņ ē mumam nav partneru, tos nevar laist cita uzņ ē muma lidojumā . Jums vai nu jā paliek Poznaņ ā uz Wizz rē ķ ina lī dz č etrā m dienā m, vai arī jā mē ģ ina tur nokļ ū t paš am un pē c tam jā nosū ta izdevumu č eku kopijas kompensā cijai.


Č etras dienas gaidī t mums nederē ja, jo darbs gaida. Pā rstā vis kā rtē jo reizi mū s pā rliecinā ja, ka uzņ ē mums mums kompensē izmaksas. Pa to laiku nosū tī sim uz mū su rē ķ ina ar taksi uz labu ķ ē des viesnī cu ar ē dinā š anu. Ikvienam tika izdalī ti ī paš i taloni, kas stā vvietā jā nodod taksistam, un viņ š bez maksas tiks pie kā rotā s viesnī cas.

Bija nepiecieš ams pē c iespē jas ā trā k ā tri lidot uz Kijevu. Ko mē s darī jā m:

Prā ta vē tra. Es, Daš a un Skype mana mamma un tē tis piecu minū š u laikā noteicā m tā lā ko rī cī bu.

Sauszemes transports vairs nav pieejams Kijevā ilgstoš ā s robež as š ķ ē rsoš anas un snigš anas dē ļ .

Tā dē jā di Bla-bla-maš ī na, autobusi un vilcieni tika izmesti atpakaļ . Nolē mā m, ka brauksim ar lidmaš ī nu, jo ī paš i tā pē c, ka pastā v iespē ja, ka uzņ ē mums kompensē s izmaksas.

Tagad svarī gs punkts ir naudas pieejamī ba kontā . Mums paveicā s, ka mums pietika naudas. Bet, ja ar to nepietiktu, jums bū tu steidzami jā atver kredī tlī nija tieš saistē . Š is ir viens no retajiem gadī jumiem, kad kredī tam ir jē ga.

Kā atrast biļ etes. Mums ļ oti palī dzē ja vietne Kiwi. com, kas spē ja aprē ķ inā t visu veidu lidojumus dienas laikā no Polijas uz Kijevu ar pā rsē š anos ne vairā k kā vienu. Tajā paš ā laikā mamma un tē tis Skype ierakstī ja iespē jamos savienojumus Polijā . Noteikuš i sev labā ko marš rutu, sadalī jā mies trī s komandā s.

  • Daš a apstrā dā ja LOT biļ etes un Wizz viesnī cu
  • Mamma un tē tis atjaunoja mū su jū dž u karš u numurus
  • Man bija kredī tkarš u limiti un UIA lidojums
  • Ar komandas pū lē m pā rvarē jā m marš ruta pā rstrukturē š anu un tagad mū su brauciens ir pagarinā ts par vienu dienu. Rī t no rī ta lidojam uz Varš avu, bet pē cpusdienā no turienes uz Kijevu. Tagad jū s varat braukt ar taksometru, reģ istrē ties viesnī cā un ieturē t brokastis uz Wizz rē ķ ina. Ar š o problē mu vispā r nebija. No rī ta mums atlidoja lidmaš ī na ar propelleriem.

    Bija biedē još i lidot, š ā das lidmaš ī nas ī paš i nerada uzticamī bas sajū tu. Godī gi sakot, es domā ju, ka LOT ir labā kas lidmaš ī nas. Varš avā mums bija 4 stundas, lai pastaigā tos pa pilsē tu. Ar to tieš i pietika, lai atstā tu iespaidu un klaiņ otu pa vecpilsē tas ieliņ ā m un apē stu nacionā los pelmeņ us lī dz galam. Tagad mē ģ iniet lidot ar otro numuru!


    Varš avas lidostā jau bija pazī stamas noguruš as sejas. Piemē ram, puisis, kurš jau treš ajā mē ģ inā jumā izlidot no Polijas. Bet š odienas lidojums uz Borispoli, visam vajadzē tu izdoties. “Cienī jamie pasaž ieri, lidojums uz Kijevu…” ATKAL Š Ā DI? Mū su lidmaš ī na nevar pacelties no Kijevas. AAA, dod man sienu, pie kuras klauvē t ar galvu! Viņ i visiem nosū tī ja SMS, ka lidmaš ī na kavē jas par stundu. Tad vē l pusotru. UIA pā rstā vji izsniedza č ekus ē dienam un dzē rieniem. Bezcerī bas un bezcerī bas sajū ta vienkā rš i iznī cinā ta no iekš puses. Stundas pagā ja, mē s visi gaidī jā m un gaidī jā m. Flyradars rā dī ja, ka mū su lidmaš ī na joprojā m atrodas Kijevā . Bija sajū ta, ka esam nonā kuš i filmā "Terminā ls". Pa to laiku kolē ģ i man caur Skype atsū tī ja, ko viņ iem pirkt dutikā ) Kā dā brī dī lidmaš ī na tomē r pā rvarē ja sliktos laikapstā kļ us un ielidoja mums. Kad visus sā ka palaist uz klā ja, situā cija ievē rojami atvieglojā s. Uz Kijevu aizlidojā m bez ī paš iem piedzī vojumiem. Un pat lī dz pusnaktij bija mā jā s. Grū ti bija noticē t tā dai greznī bai kā gulē š ana pirms darba. Bet mums bija daudz laika! Tagad pievē rsī simies kompensā cijā m.

    Tē rzē jiet ar Wizz

    Uzrakstī ja vē stuli Wizz, paskaidrojot, ka viņ u pā rstā vis nevar mū s pā rcelt uz citu reisu un teica, lai uzrā da č ekus par pā rtikas izdevumiem un jaunā m biļ etē m no citā m aviokompā nijā m. Ja ī si raksturo komunikā ciju ar tehnisko atbalstu, tad atbildi var interpretē t apmē ram š ā di: “Tā s ir tavas problē mas, mē s tev atmaksā sim tikai naudu par nepacelš anos atpakaļ lidojumā – 1017 UAH diviem, vai arī mē s var iekasē t 120% no š ī s summas no Wizz konta. Par visiem saviem paskaidrojumiem, ka Wizz solī ja kompensē t lidostā , saņ ē mu gandrī z iepriekš ē jā s atbildes copy-paste. Noskaidroju, vai varu eskalē t savu problē mu varas iestā dē s, lī dz neapmierinā tī bai ar klientu attiecī bu nodaļ as darbu. Uz to saņ ē mu atbildi stilā “Ja kaut kas nepatī k, ej uz tiesu. ”

    Saziņ a ar apdroš inā š anas kompā niju

    Banka piespiedu kā rtā pieš ķ ī ra Daš ai un man brī vprā tī go apdroš inā š anu UAH 12 vē rtī bā vienai personai mē nesī . Un nebija iespē jas atteikties. Man ir arī dā rga darba apdroš inā š ana. Darba apdroš inā š ana aptuveni sasaucā s ar Vizeiras atbildi, ka tā nav viņ u problē ma. Mani vairā k iepriecinā ja bankas apdroš inā š ana ar savu atbildi: "Protams, Andrej, par lidojuma atcelš anu mums ir jā maksā.100 eiro no personas. " Tas bija negaidī ti. Apdroš inā š anas sabiedrī bu sauc AXA ​ ​ Insurance.

    Patiesī bā mums ir kopā

  • Lidostā atrasta EUR 26
  • UAH 6440, kas saņ emti no apdroš inā š anas
  • Atgriezts no Wizz UAH 1220
  • Kā rtī bas atklā š anas rezultā tā mē s palikā m pie UAH 2778 zaudē jumiem.

    Ar zaudē jumiem par vienu darba dienu, kuru nostrā dā ju sestdien. .

    Izvade


    Principā esam priecī gi, ka iekļ uvā m tā dā avantū rā . Eiropas ceļ ojumos parasti piedzī vojumu pietrū kst, bet te tā ir emociju un aktivitā š u dā vana Eiropas Jaunajā gadā . Tā ir interesanta pieredze un lielisks komandas darbs. No mī nusiem - neliels spiediens uz nerviem, tad cik vajag maksā t par steidzamā m biļ etē m pret risku, ka mums kompensā ciju nemaz nesaņ ems.

    Analizē jot situā ciju š obrī d, mē s domā jam, ka finansiā li pareizā k bū tu apvienot vilcienu uz Varš avu + lidmaš ī nu uz Kijevu. Tajā paš ā laikā komforts netiktu ietekmē ts.

    Ja nokļ ū stat š ā dā situā cijā , ir jā izsver kritiskums, cik ā tri jums ir nepiecieš ams nokļ ū t marš ruta gala punktā . Aprē ķ iniet grū tī bas un iespē ju sasniegt:

    - Ar autobusu

    - Bla Bla Carom

    - Ar vilcienu

    - Ar lidmaš ī nu

    Pirmajā s divā s rindkopā s neaizmirstiet izvē rtē t transporta iespē jas saistī bā ar laikapstā kļ iem un laiku, kas nepiecieš ams robež as š ķ ē rsoš anai. Tā pat svarī gi no uzņ ē muma pā rstā vja noskaidrot savas tiesī bas un, galvenais, noskaidrot, vai apdroš inā š ana var kaut kā palī dzē t. Mū su gadī jumā liela loma bija apdroš inā š anas sabiedrī bai. Un vē l labā k - nekavē joties rakstiet mums, mē s palī dzē sim atrisinā t problē mu??? ?

    Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
    Lai stāstam pievienotu vai noņemtu fotoattēlus, dodieties uz šī stāsta albums
    Līdzīgi stāsti
    komentāri (60) Atstājiet savu komentāru
    iemiesojums