
Tik pretī ga apkalpoš ana kā š eit nebija novē rota nevienā viesnī cā , nevienā pasaules valstī . Un mums palaimē jā s “atpū sties” š ajā viesnī cā no 30.12. 2019 lī dz 13.01. 2020. "Atpū ties" - jo tas bija 14 dienu nepā rtraukts darbs pie viesnī cas, operatora, uzņ emoš ā s kompā nijas kļ ū dā m. Pats trakā kais, ka vietē jie "strā dnieki" nesaprot, kā pē c mē s uzstā jī gi prasā m to, par ko samaksā jā m, nevis to, ko viņ i domā , ka tik un tā darī s.
Noslē pumainos apstā kļ os mū su elegantais divistabu Laguna Suite tika aizstā ts ar parasto Deluxe numuru uz visu uzturē š anā s laiku, pamatojoties uz vē stuli no viena Coral Travel / Odeon Tour operatora darbinieka, kurš , tā sakot, organizē ja mū su atvaļ inā jums Meksikā.
Viesnī cas vadī ba sā kumā nekā dus paskaidrojumus par numuriņ a kategorijas maiņ as iemesliem nesniedza. Sazinoties, vecā kā vadī tā ja izrā dī ja visu savu nervozitā ti un rupjī bu. Nomierinoš s lī dzeklis, protams, viņ ai nenā ktu par ļ aunu.
Pē c ilgiem pirms Jaungada skandā liem un pā rbaudī jumiem mums iedeva mū su Laguna Suite, bet no 03.01. 2020. gads, un pirms tam mums bija jā guļ.2 vienvietī gā s gultā s trī s no mums: man, manam vī ram un pieauguš ajam dē lam. Pā rcelš anā s dienā viņ i pieprasī ja, lai mē s izrakstā mies pulksten 12:00 un atkal varē tu reģ istrē ties tikai pulksten 15:00. Viņ uprā t, ar koferiem un drē bē m mums vajadzē ja sē dē t uz grī das vai vestibilā.
Viņ i 5 reizes prasī ja gultas veļ u, lai manam dē lam saklā tu gultu, kā rezultā tā viņ i atnesa tikai divus palagus, un spilvens un sega nekad netika nopratinā ti.
Katru dienu bija kā ds jauns atgadī jums, mums nekad nav bijusi tā da vē lē š anā s lidot mā jā s. Paldies Annai, kura vismaz kaut kā centā s atrisinā t problē mas, vienī gajai personai ar smadzenē m.
Un “izrā viens” ar animatoru kopumā ir atseviš ķ s opuss: es sū dzē jos viesmī ļ iem par š ampanieš a kvalitā ti, man bija sajū ta, ka cē lā dzē riena patē riņ š bija mazā ks, viņ i sā ka tam pievienot lē tu vietē jo mē nessē rdzī bu, tas nebija iespē jams to izdzert, un es mierī gi teicu, lai atnesu man š ampanieti, nevis š ī s muļ ķ ī bas. Bet tad no zila gaisa uzlidoja animators, kuram, acī mredzot, arī bija daļ a alkohola, un viņ š sā ka mani apvainot un steidzā s ar mani cī nī ties. Man vajadzē ja pieslē gt viesnī cas apsardzi, lai kaut kā viņ u nomierinā tu.
Mans ieteikums viesnī cai: aizveriet viesnī cu un visi kopā dodieties atvaļ inā jumā un paskatieties, kā strā dā darbinieki citā s viesnī cā s un valstī s. Un labā k aizvē rt uz labu, nebojā t cilvē kiem garastā vokli un atpū tu.
