Slikts personāls

Rakstīts: 17 marta 2016
Ceļošanas laiks: 1 — 7 marta 2016
Viesnīcas vērtējums:
1.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Visnegatī vā kais iespaids. Mē s bijā m rezervē juš i citu viesnī cu. Tā kā Maltā praktiski nekur nav izkā rtņ u ar ielu nosaukumiem un mā ju numuriem, devā mies uz Park Hotel ****. Parā dī ju izdrukā tu rezervā cijas lapu (Eiropas viesnī ca **). Bet tā vietā , lai pateiktu, ka esam kļ ū dī juš ies, un viesnī ca, kas mums vajadzī ga, atrodas paralē lā ielā , Park hotel darbiniece teica, ka viss ir pareizi, maksā jiet un reģ istrē jieties. Izmaksas š ajā viesnī cā ir krietni augstā kas nekā mū su rezervē tajā Eiropas viesnī cā gandrī z 2 reizes, tač u no mums tika iekasē ta tikai rezervā cijas lapā norā dī tā summa. Man radā s iespaids, ka viesnī cas darbinieki š o naudu vienkā rš i piesavinā jā s, jo maksā jot mums č eku neiedeva, un arī aizbraucot netika izsniegts dokuments par izmitinā š anu un samaksu. Turklā t mē s iepriekš rezervē jā m taksometru uz 5:00. Meitene reģ istratū rā teica, ka tas maksā s 30 eiro. No rī ta izrā dī jā s, ka neviens no darbiniekiem nav pasū tī jis taksometru. Ar lielā m grū tī bā m dabū ju darbinieku veikt š o pasū tī jumu, bet viņ š teica, ka jā samaksā.25 eiro, tad izsauks mums taksi. Un lī dz es iedevu naudu, viņ š neko nedarī ja. . Taksometram ierodoties, š oferis piegā ja pie darbinieka, kurš , cenš oties nepiesaistī t uzmanī bu, nodeva taksometra vadī tā jam kā du summu. Man radā s iespaids, ka viesnī cas darbinieks savu draugu nosauca par taksometra vadī tā ju un iedeva viņ am tikai daļ u naudas. Tas viss rada iespaidu par viesnī cas darbinieku negodī gumu. Iespē jams, un, manuprā t, pilnī gi droš i, viņ i no viesnī cas ī paš niekiem slē pj naudu, kas nelikumī gi saņ emta no viesiem.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu