Brīvdienas septembrī Obala Ponta Nova 3*

Rakstīts: 15 septembris 2021
Ceļošanas laiks: 5 — 12 septembris 2021
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām
Viesnīcas vērtējums:
6.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 6.0
apkalpošana: 4.0
Tīrība: 4.0
Uzturs: 4.0
Infrastruktūra: 9.0
Š ajā viesnī cā palika otro reizi. Sā kotnē ji bijā m iekā rtojuš ies istabā P3 (tas ir -1 stā vs, kur ir reģ istratū ra) ar skatu uz kaimiņ u ē kas jumta ž ogu, par kā du skatu uz jū ru pat nevajadzē tu stostī ties, lai gan tas sevi pozicionē kā viesnī ca ar skatu uz istabiņ u skaitu (mū su pirmo reizi apmeklē ja 2015. gadā , numurs atradā s 4. stā vā ar tieš ā m lielisku skatu). Ko lai saka, numur P3 tapa steigā , grī da ir flī zē ta, duš a ar vienā m durvī m utt. Pē c saš utuma reģ istratū rā , otrajā uzturē š anā s dienā viesnī cā , tikā m pā rcelti uz numuriņ u 1. stā vā ar daļ ē ju skatu uz jū ru un blakus esoš ā s viesnī cas jumtu un pastā vī gi strā dā još iem restorā na pā rsegiem, no kuriem tur bija nemitī ga zivju smaka un nemitī ga dū koņ a.
Istabā nav pirmais svaiguma paklā js, izmazgā ta gultasveļ a un dvieļ i. Ir vē rts atzī mē t, ka man bija jā lū dz atnest otru dvieļ u komplektu un otru segu, jo. Istaba tika pabeigta tikai ar vienu komplektu. Dvieļ i tika mainī ti katru dienu, palagi nekad. Tī rī š ana istabā ir ļ oti virspusē ja, tualetes pods un izlietne visas uzturē š anā s laikā netika izmazgā ta pat vienu reizi. Istabā nav ne tē jkannas, ne tasī š u. Saules ž alū zijas nav, lai gan citā s istabā s tā das ir. Wi-Fi knapi darbojas, Skype utt. Nav iespē jams sarunā ties ar video. Brokastis diezgan labas, laba izvē le, pietiek, bet vakariņ as pretī gas.
Gribu atzī mē t, ka 3. dienā vakariņ as tika pā rceltas uz Obala viesnī cas ē damzā li (š o vietu par restorā nu nosaukt nevar) (5 minū š u gā jienā ): troksnis, darbinieki vienmē r neapmierinā tā m sejā m skraida apkā rt, no kurienes. , ja neskaita burzmu, jē gas nav, vietas nav, netī ri galdi, netī ri trauki, ļ oti negarš ī gs ē diens. Nevienam neiesaku vakariņ ot, beigā s vienkā rš i atteicā mies un devā mies ē st uz restorā niem krastmalā . Viņ i sū dzē jā s par apkalpoš anas kvalitā ti vakariņ ā s reģ istratū rā , nekā das reakcijas, neviens pat neatvainojā s, viņ i nezina, kā strā dā t ar klientu sū dzī bā m.

Pakalpojuma kā tā da nav, liekas, ka izdara tev labu, vienmē r ir ar kaut ko neapmierinā ti, ī paš i viesmī ļ i. Salī dzinot ar pirmo apmeklē jumu 2015. gadā , serviss viesnī cā ir stipri pasliktinā jies, kopumā vī lies, to negaidī ju, jo. Pirmajā vizī tē es biju ļ oti apmierinā ta ar visu.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu