
Patika - lieliska viesnī cas atraš anā s vieta, lielisks dizains.
Brokastis ir bagā tī gas, bet vienmuļ as, iespē jams, nav sliktas 3-4 dienu uzturē š anā s laikā , pē c nedē ļ as tā s ir pretī gas.
Nepatika:
1. Serviss;
2. Telpā s netiek veikta uzkopš ana;
3. Istabas, kā jau gadu vecai 5 ***** viesnī cai, nolaistas un nepabeigtas;
4. Darbinieki kaut kā atbild uz komentā riem, bet nereaģ ē;
5. Puķ es uz terases nokaltuš as, stā voklis vispā r neatbilst reklā mas bildei;
6. Starpsienas, pat simboliskas, starp istabā m "Sea View" arī nav privā tuma;
7. Pelē jums duš ā pie griestiem;
8. Dž akuzi nav pieslē guma ū dens novadī š anai un uzpildī š anai, man liekas, ka ū dens visiem viesiem ir vienā ds, hloru pievieno "ar aci";
9. Rokturis uz ā rdurvī m tika salabots pē c nedē ļ as mū su uzturē š anā s;
10. Paš i mazgā ja ledusskapi no pretī gā s smakas.











Un tagad par iespaidiem par š o "viesnī cu":
1. Uz pusi no istabu krā juma paveras skats uz bū vlaukumu un atkritumu tvertni, par ko viesnī cas administrā cija tū ristus nebrī dina.
2. Kad viesnī ca ir piepildī ta ar vairā k nekā.50% krievvalodī go tū ristu, viņ iem nav pavadoš ā s informā cijas ne istabā s, ne reģ istratū rā , reģ istratū ras darbinieki, viesnī cas restorā nos arī nerunā krieviski.
3. Par ē dienu: ē diens sastā v no ļ oti sliktas izvē les (var izvē lē ties no diviem komplektiem), porcijas š ajos komplektos ir ļ oti mazas, ē diens ir bezgarš ī gs.
4. Viesmī ļ a serviss - neko sliktā ku nevar iedomā ties (vismaz es tā du neesmu redzē jis nevienā viesnī cā ). Uz katru ē dienu jā gaida pusstunda, neskatoties uz to, ka restorā ns nav pilns. Piedā vā tajos komplektos viesmī ļ i sajauc traukus, apmeklē tā jam tiek atnests kaut kas tā ds, ko viņ š nav pasū tī jis (tā kā augļ u salā tu vietā man atnesa cukurotu biezeni no cita komplekta).
5. Reģ istrē joties tiek izsniegti divi elektronisko atslē gu komplekti, tač u darbinieki nepasaka, kuras atslē gas kam paredzē tas.
6. Telpā ir seifs, bet vispā r nav informā cijas, kā tas darbojas.
7. Viesnī cā ir SPA zona, tač u reģ istratū rā neviens pie reģ istrā cijas nepasaka, kā tur nokļ ū t, neapraksta tā s pakalpojumu klā stu un izmaksas.
8. Kad HB ir ieslē gts, visi dzē rieni vakariņ ā s tiek apmaksā ti. Smieklī gā kais ir tas, ka š iem dzē rieniem nav cenrā ž a, jū s nesaprotat, ko jū s varat izvē lē ties.
9. Uz viesmī li restorā nā jā gaida ļ oti ilgi. Tas notiek, neskatoties uz to, ka viņ u ir pietiekami daudz, tač u viņ i dod priekš roku tē rzē t savā starpā , nevis apkalpot klientus.
Nevienam neiesaku apmeklē t š o viesnī cu, nevienā citā pasaules valstī neesmu redzē jis vairā k no personā la saldē juma attieksmes pret saviem tū ristiem.









Brokastis ir kontinentā las, vienmē r var izvē lē ties ko garš ī gu, arī vakariņ as ir lieliskas ar lielā m porcijā m.
Gandrī z visi darbinieki vismaz nedaudz runā krieviski, ir ļ oti draudzī gi un cenš as palī dzē t ar jebkuru pieprasī jumu. Iesaku atpū tai, mierī gai, un arī jaunlaulā tajiem, pā riem, domā ju, ka patiks.

