Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Pārsteidza serviss

Rakstīts: 6 oktobris 2011
Ceļošanas laiks: 26 septembris — 4 oktobris 2011
Kam autore iesaka viesnīcu?: Relaksējošām brīvdienām; Ģimenēm ar bērniem; Atpūtai ar draugiem, jauniešiem
Viesnīcas vērtējums:
7.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 8.0
apkalpošana: 4.0
Tīrība: 9.0
Uzturs: 4.0
Infrastruktūra: 9.0
Viesnī ca atrodas netā lu no autobusu pieturā m, no kurā m ē rti var nokļ ū t gan Budvā (5 minū tes), gan Sveti Stefan (15 minū tes), kā arī diviem lielveikaliem.
Viesnī cas teritorija ir sakopta, skaista un liela. Ir 2 peldbaseini, tenisa korts. Piekļ uve pludmalei tieš i no viesnī cas. Jū ra ir tī ra.
Dzī vojā m standarta divvietī gā numurā ar skatu uz jū ru. Istaba lieliska, plaš a un gaiš a. Gaisa kondicionieris darbojā s pareizi. Istabai bija balkons kā terase (apmē ram 3x3 metri). Balkonā ir galds, 2 krē sli un 2 sauļ oš anā s krē sli. Vai tas nav saviļ ņ ojums! Istabā bija arī bezmaksas seifs. Vannas istabā ir fē ns.

Numurs tika uzkopts katru dienu, dvieļ i tika mainī ti katru dienu. Vienī gais: istabā nav tē jkannas, tasī š u, nekā du š ķ ī vju. Varbū t tas ir lieks "viss iekļ auts", pā rē jiem tas ir vē lams.
Un tagad ē diens! 9 dienas VIENS UN TAS PATS. Tajā paš ā laikā gaļ a, vistas gaļ a, zivis vai tī tari tika pagatavoti tā , ka tos nebija iespē jams ē st bez mazgā š anas, tie patieš ā m tika ž ā vē ti. Otrajā dienā saproti, ka starp milzī go paplā š u skaitu nav ko izvē lē ties. Padoms: ņ emiet tikai brokastis, pusdienojiet kafejnī cā s (Ļ OTI garš ī gi, lē ti, daudzveidī gi un apmierinoš i).
Turklā t negatī vi tika ietekmē ta apkalpoš ana ē damzā lē . Jū s ņ emat dzē rienus par naudu, viņ iem nekad nav naudas, viņ i saka, ka atnesī s pē c 5 minū tē m. Rezultā tā jū s skrienat pē c viņ iem vē l pusstundu, burtiski izraujot savas sī knaudas. Tai pat laikā par naudu mums kā dreiz atnesa "slikto" alu, pē c kā saindē jā s visi, kas to dzē ra.
Viesmī ļ i cenš as viņ us nosē dinā t pie netī riem galdiem, pat nenokratot ē dienu paliekas no iepriekš ē jiem klientiem, un vā cieš u priekš ā nomaina galdautus. Tē jas/kafijas krū zes brokastī s tiek nodroš inā tas tikai pē c steidzama pieprasī juma. Tas pats ir ar galda piederumiem. Viss tikai pē c komentā riem un tad ne uzreiz.

Kā dā maksas bā rā viņ i atteicā s mums ieliet kafiju, atsaucoties uz nepanesamu nodarbinā tī bu (bā rā bijā m tikai mē s, un viesmī lis kā dam ielē ja 2 tases kafijas). Reģ istratū rā jū s varat bū t aprē ķ inā ts, zinot, ka no jū su sagatavotā rē ķ ina nav nekā du izmaiņ u, esiet gatavs skriet pē c uzņ emš anas darbiniekiem.
Viss pā rē jais ir labi.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu