Briesmīgi!

Rakstīts: 5 augusts 2020
Ceļošanas laiks: 4 — 11 augusts 2020
Viesnīcas vērtējums:
1.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
apkalpošana: 1.0
Infrastruktūra: 1.0
Vecā ki un meita devā s uz turieni! Rezervē ts numurs ar skatu uz jū ru! Secinā jums: viņ i ieradā s, viņ i teica, viņ i saka, nav skaitļ u! Bet bruņ as pie rokas! Tad viņ i apmetā s tipā ar skatu uz jū ru, bet patiesī bā skats bija uz bū vlaukumu, kur 24/7 strā dā trokš ņ ains ģ enerators! Dzirdamī ba 90%! Jū ra redzama no 10%, viesnī cas personā ls rupjš ! Starp citu, pagā ja 4 dienas, lai saņ emtu rezervā cijas apstiprinā jumu!
Telpā smird pē c ē diena – tas nā k no ventilā cijas. Par 3 samaksā jā m nevis 500 tū kstoš us, bet gan gandrī z 2 miljonus tengu! Un tā viesnī ca izturas pret tū ristiem. Sabojā tas brī vdienas!
Es nevienam neiesaku!
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu

аватар ais20_10
ais20_10

Labdien! Iesim ar ģimeni. Tās pašas problēmas, kas iepriekš komentārā. Izšķirāmies ļoti ilgi, beigās kļuva skaidrs, kāpēc. 4 apkopējas sēž vienā istabā, 1 tīra, 3 skatās, arī aizmirst vienu vai otru nomazgāt, tāpēc cilvēki nokārtojas daudz vēlāk. Mūsu istabā arī smirdēja pēc ēdiena, kaut kas nebija kārtībā ar ventilācijas sistēmu. Uz reģistratūru tikt nav iespējams, pat ja uz visu varēja atbildēt "labi, tagad darīsim" un viņus vairs neredz un nedzird. Bārs netika pilnībā papildināts, kamēr aizgāja un sūdzējās menedžerim (no Turcijas, ne mūsu), uzreiz visu salaboja, atnesa visu, ko prasīja 2 dienas.. Tīrīšana istabās ir pretīga, ātri atskrien ar a. mops un viss. Mums bija suite ar 2 istabām, vienā dīvānā, kuru lūdza kārtīgi aizsegt. Secinājums: viņi uznesa augšā palagu un segas pārvalku un teica, lai piepildiet to pats.. Nākamajā dienā, tīrot, viņi vienkārši savāca visu gultu un salocīja to kā kaudzi kaudzē.
Kopumā viesnīca lieliska, ēdiens, jūra, pludmale, bet apkalpošana šausmīga. Personāls nav apmācīts un tas neskatoties uz to, ka viesnīca ir tikai 2 mēnešus veca.

Mon, 10 Aug 2020, 12:25
аватар ais20_10
ais20_10

Labdien! Iesim ar ģimeni. Tās pašas problēmas, kas iepriekš komentārā. Izšķirāmies ļoti ilgi, beigās kļuva skaidrs, kāpēc. 4 apkopējas sēž vienā istabā, 1 tīra, 3 skatās, arī aizmirst vienu vai otru nomazgāt, tāpēc cilvēki nokārtojas daudz vēlāk. Mūsu istabā arī smirdēja pēc ēdiena, kaut kas nebija kārtībā ar ventilācijas sistēmu. Uz reģistratūru tikt nav iespējams, pat ja uz visu varēja atbildēt "labi, tagad darīsim" un viņus vairs neredz un nedzird. Bārs netika pilnībā papildināts, kamēr aizgāja un sūdzējās menedžerim (no Turcijas, ne mūsu), uzreiz visu salaboja, atnesa visu, ko prasīja 2 dienas.. Tīrīšana istabās ir pretīga, ātri atskrien ar a. mops un viss. Mums bija suite ar 2 istabām, vienā dīvānā, kuru lūdza kārtīgi aizsegt. Secinājums: viņi uznesa augšā palagu un segas pārvalku un teica, lai piepildiet to pats.. Nākamajā dienā, tīrot, viņi vienkārši savāca visu gultu un salocīja to kā kaudzi kaudzē. Kopumā viesnīca lieliska, ēdiens, jūra, pludmale, bet apkalpošana šausmīga. Personāls nav apmācīts un tas neskatoties uz to, ka viesnīca ir tikai 2 mēnešus veca.

Mon, 10 Aug 2020, 15:25
аватар Erema78_78
Erema78_78

Mūsu kazahiem vispār neko nevar uzticēt, vēl jo vairāk kazaku adaju mentalitātei, piemēram, lepni, viņi nevar strādāt štatā!, vai nolīgt uzbekus, viņi labāk strādā ar cilvēkiem. Bet mūsējie tikai dod algu par velti, viņiem nepatīk strādāt, it īpaši KZ rietumos mentalitāte ir tāda

Tue, 11 Aug 2020, 08:14
аватар Erema78_78
Erema78_78

Mūsu kazahiem vispār neko nevar uzticēt, vēl jo vairāk kazaku adaju mentalitāte, piemēram, lepni, viņi nevar strādāt štatā!, vai nolīgt uzbekus, viņi labāk strādā ar cilvēkiem. Bet mūsējie tikai dod algu par velti, viņiem nepatīk strādāt, it īpaši KZ rietumos mentalitāte ir tāda

Tue, 11 Aug 2020, 11:14
аватар