
Mē s palikā m š ajā viesnī cā no 21. -29.01. 2012. Mē s izvē lē jā mies viesnī cu booking. com ar labu vē rtē jumu un joprojā m nesaprotam, kā š ā da viesnī ca varē ja iegū t 8 vē rtē jumu. Tā pē c mē s uzrakstī jā m detalizē tu pā rskatu.
… Tomēr ▾
Mē s palikā m š ajā viesnī cā no 21. -29.01. 2012.
Mē s izvē lē jā mies viesnī cu booking. com ar labu vē rtē jumu un joprojā m nesaprotam, kā š ā da viesnī ca varē ja iegū t 8 vē rtē jumu. Tā pē c mē s uzrakstī jā m detalizē tu pā rskatu.
Viesnī ca patieš ā m atrodas 10 minū š u gā jiena attā lumā no Termini stacijas - un tas ir tā s vienī gais pluss.
Viesnī ca atrodas dzī vojamā s ē kas 1. un 5. stā vā . Ieejas durvis vienmē r ir vaļ ā un tajā s nakš ņ o stacijas bezpajumtnieki. Lifts ir vecs un ne vienmē r darbojā s, tā pē c, atgriež oties vē lu vakarā , nā cā s traucē t bezpajumtniekiem, kuri atradā s uz kā pnē m. Tomē r viņ i uzvedā s ā rkā rtī gi klusi un neizraisī ja nekā das jū tas, izņ emot ž ē lumu.
Istaba ir mikroskopiska ar ļ oti mazu gultiņ u, sā kumā paņ ē mā m par vienvietī go un prasī jā m pā rģ ē rbties, bet mums atbildē ja, ka š ī ir divvietī ga istaba.
Istabā nogalinā ta santehnika, knapi silts ū dens. Ļ oti plā na flī sa sega nav pirmais svaigums, kā arī gultas pā rklā js. Telpu apsildī ja ar graboš u kondicionieri, kuru ieslē gt vai izslē gt var tikai zvanot uz reģ istratū ru (gulē t tā pē c ir vai nu auksts vai smacī gs).
Reģ istratū rā biež i sē dē ja dī vains vecis, kurš nekad (! ! ) neatbildē ja uz sveicienu. Kas pats par sevi ir dī vaini, it ī paš i Itā lijai. Vē lā k izrā dī jā s, ka viņ š ir š ī s iestā des ī paš nieks.
Bet visnepatī kamā kais mū s gaidī ja Check-out. Tā kā numuru rezervē jā m bez atmaksas, visa summa par viesnī cu uzreiz tika norakstī ta no kartes un atspoguļ ota kā pirkums. Kā ds bija mū su pā rsteigums, kad š is vectē vs sā ka no mums prasī t skaidras naudas maksā jumu. Uz mū su iebildumiem viņ š kā das 30 minū tes kaut ko kliedza itā liski un vicinā ja rokas (mē s sapratā m tikai vā rdu “cash”). Nā cā s zvanī t bankai, lai noskaidrotu, kas par vainu. Mū su telefonam beidzā s nauda. Lū dzā m izmantot telefonu viesnī cā par papildus samaksu, bet mums atteica. Man bija jā zaudē vē l 40 minū tes, lai ieliktu naudu telefonā .
Rezultā tā mē s noskaidrojā m, ka ar mū su karti nav nekā du problē mu un viesnī ca jebkurā laikā var izņ emt naudu divu nedē ļ u laikā . Kā pē c viņ i pieprasī ja skaidru naudu, mē s nesapratā m.
Beigā s mums neatlika laika visā m š ī m sarunā m un nolē mā m, ka lē tā k bū s iedot viņ am skaidru naudu. Š ķ iet, ka tā ds bija nodoms. Tiesa, pē c nedē ļ as summa tika atgriezta kartē .
Mē s izvē lē jā mies viesnī cu booking. com ar labu vē rtē jumu un joprojā m nesaprotam, kā š ā da viesnī ca varē ja iegū t 8 vē rtē jumu. Tā pē c mē s uzrakstī jā m detalizē tu pā rskatu.
Viesnī ca patieš ā m atrodas 10 minū š u gā jiena attā lumā no Termini stacijas - un tas ir tā s vienī gais pluss.
Viesnī ca atrodas dzī vojamā s ē kas 1. un 5. stā vā . Ieejas durvis vienmē r ir vaļ ā un tajā s nakš ņ o stacijas bezpajumtnieki. Lifts ir vecs un ne vienmē r darbojā s, tā pē c, atgriež oties vē lu vakarā , nā cā s traucē t bezpajumtniekiem, kuri atradā s uz kā pnē m. Tomē r viņ i uzvedā s ā rkā rtī gi klusi un neizraisī ja nekā das jū tas, izņ emot ž ē lumu.
Istaba ir mikroskopiska ar ļ oti mazu gultiņ u, sā kumā paņ ē mā m par vienvietī go un prasī jā m pā rģ ē rbties, bet mums atbildē ja, ka š ī ir divvietī ga istaba.
Istabā nogalinā ta santehnika, knapi silts ū dens. Ļ oti plā na flī sa sega nav pirmais svaigums, kā arī gultas pā rklā js. Telpu apsildī ja ar graboš u kondicionieri, kuru ieslē gt vai izslē gt var tikai zvanot uz reģ istratū ru (gulē t tā pē c ir vai nu auksts vai smacī gs).
Reģ istratū rā biež i sē dē ja dī vains vecis, kurš nekad (! ! ) neatbildē ja uz sveicienu. Kas pats par sevi ir dī vaini, it ī paš i Itā lijai. Vē lā k izrā dī jā s, ka viņ š ir š ī s iestā des ī paš nieks.
Bet visnepatī kamā kais mū s gaidī ja Check-out. Tā kā numuru rezervē jā m bez atmaksas, visa summa par viesnī cu uzreiz tika norakstī ta no kartes un atspoguļ ota kā pirkums. Kā ds bija mū su pā rsteigums, kad š is vectē vs sā ka no mums prasī t skaidras naudas maksā jumu. Uz mū su iebildumiem viņ š kā das 30 minū tes kaut ko kliedza itā liski un vicinā ja rokas (mē s sapratā m tikai vā rdu “cash”). Nā cā s zvanī t bankai, lai noskaidrotu, kas par vainu. Mū su telefonam beidzā s nauda. Lū dzā m izmantot telefonu viesnī cā par papildus samaksu, bet mums atteica. Man bija jā zaudē vē l 40 minū tes, lai ieliktu naudu telefonā .
Rezultā tā mē s noskaidrojā m, ka ar mū su karti nav nekā du problē mu un viesnī ca jebkurā laikā var izņ emt naudu divu nedē ļ u laikā . Kā pē c viņ i pieprasī ja skaidru naudu, mē s nesapratā m.
Beigā s mums neatlika laika visā m š ī m sarunā m un nolē mā m, ka lē tā k bū s iedot viņ am skaidru naudu. Š ķ iet, ka tā ds bija nodoms. Tiesa, pē c nedē ļ as summa tika atgriezta kartē .
Patīk
Tev patīk
• 4
Rādīt citus komentārus …
