Atsauksmes raksta nevis rakstnieki, bet gan tūristi.Izmēģiniet to, tas ir iedvesmojoši!
Pievienojiet atsauksmi tūlīt Atgādināt man pa e-pastu ×

Rupjš, neviesmīlīgs viesnīcas īpašnieks. Slikts ēdiens: sāļš, trekns, vienmuļš.

Rakstīts: 15 jūlijā 2017
Ceļošanas laiks: 30 jūnijs — 10 jūlijā 2017
Viesnīcas vērtējums:
3.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 4.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 6.0
Uzturs: 4.0
Infrastruktūra: 7.0
Viesnī cu izvē lē jos dē ļ tā s tuvuma jū rai un klusai atraš anā s vietai (Podgora). 2017. gada jū lijā Podgorā izcē lā s ugunsgrē ks: viesnī cu gandrī z ieskauj nodeguš as priedes, nodeguš as palmas. Bet, kā izrā dī jā s, galvenā viesnī cas bē da ir tā s ī paš nieks. Tikš anā s – pie vī na glā zes, smaidiem. . . Pē c pā ris minū tē m izrā dī jā s, ka piedā vā tā istaba neatbilst rezervē tajai. Saimnieks kļ uva nervozs, viņ š sā ka kliegt uz mums atpū tnieku, viesnī cas darbinieku klā tbū tnē ! Pilnī ga cilvē ka transformā cija 2-3 minū š u laikā . Ja godī gi, mums ierā dī ja vē l vienu istabu - 1. stā vā , ar skatu uz pamestu pagalmu un logiem, kas balstā s uz zemi (lai gan numurs ar skatu uz jū ru ir rezervē ts kopš februā ra! ) Mans jautā jums ir, ko darī t? Man sniedza ī su un nervozu atbildi no viesnī cas ī paš nieka: "Ja jums nepatī k numurs, brauciet atpakaļ uz autobusu! ! " Komentā ri lieki. Tikai ar ceļ ojumu aģ entū ras palī dzī bu viņ i atrada "pareizo" numuru. Ē diens ir trekns, sā ļ š un vienmuļ š . Istaba ir maza. Wifi ir vā jš . Pā rē jais personā ls ir pieklā jī gs. Ī paš nieks pat nepacentā s atvainoties. Starp citu, izbraukš anas dienā viņ š atkal sā ka uz mani kliegt: viņ š nokļ uva reģ istratū rā , un es biju spiests vē rsties pie viņ a ar jautā jumu. . Bet man par nelaimi, tajā brī dī viņ š skaitī ja naudu (tas viņ am ir svarī gi! ): atkal raudā š ana, piesarkusi seja. . Viesnī cas darbinieki, kas to vē roja, kaunā nolaida acis. Š is viesnī cas ī paš nieks ir vienkā rš i kauns savai viesnī cai un visai Horvā tijai. Un tas nav par temperamentu! Jums ir jā spē j kontrolē t sevi, ja jums ir jā sazinā s ar cilvē kiem. Mans secinā jums, ja gribas problē mas ar iepriekš rezervē tu numuru, publisku apvainojumu, bezgarš ī gu ē dienu (ī paš nieks acī mredzot ietaupa uz ē diena kvalitā ti un labu pavā ru), tad jā dodas uz š o viesnī cu. Un es tur vairs neieš u.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
аватар

CITAS ATSAUKSMES PAR VIESNĪCU
  • Rupjš, neviesmīlīgs viesnīcas īpašnieks. Slikts ēdiens: sāļš, trekns, vienmuļš.
  • Ļoti laba viesnīca!

SKATĪT ARĪ