Apkārt salai ar kvadraciklu.

Zakinta ir ļ oti maza Grieķ ijas sala, tikai 25 km gara. kas atrodas Jonijas jū rā . Nelielais izmē rs un fakts, ka 1953. gadā spē cī ga zemestrī ce iznī cinā ja gandrī z visas vē sturiskā s ē kas, atbaida daudzus tū ristus, kuri baidā s, ka Zakintos nav ko darī t un nav ko redzē t. Tā nav.
Jaunā kajā Autoreview numurā auto eksperts Konstantī ns Sorokins raksta - "Vē lme iegā dā ties apvidus tarantasu rodas ar apskauž amu biež umu, bet atkal un atkal alkatī ba izvirza pretargumentus. . . Un tad jā reģ istrē jas to, glabā jiet to kaut kur, kā kaut ko labot".
Kā pieredzē jis kvadraciklu braucē js es viņ am piekrī tu. Pā rā k daudz nosacī jumu ir nepiecieš ami, lai pieņ emtu lē mumu par kvadra iegā di. Bet jums nav jā pē rk. Var ī rē t. Kvadricikli tiek izī rē ti daudzā s vietā s, tač u ne visā s š ajā s vietā s ir jē ga to darī t. Teiksim, Maljorkā tai vienkā rš i nav kur iet. Aizsargā jamo teritoriju nav. Un ja ir, tad viņ i ir aiz ž oga vai tī kla. Bet Zakinta ir ideā li piemē rota kvadra ceļ ojumiem. Var uzkā pt tā dos savvaļ ā , ka viegli apmaldī ties.
Braukš anai ar kvadraciklu ir daudz priekš rocī bu. Pirmkā rt, cena. Normā lu kvadraciklu var noī rē t par 15 - 18 E. Š ī bū s septiņ desmit kubikcentimetru iekā rta ar pietiekamu veiklī bu un jaudu. Nav jē gas ņ emt kubiskā ku un dā rgā ku. Tur ir viens triks. Ī rnieki, saprotot, ka 99 procenti nomnieku nekad nav braukuš i ar kvadracikliem, noņ em no riteņ iem rū pnī cas balansē š anas atsvarus. Tas noved pie tā , ka ar ā trumu virs 35 - 40 km. h. aiziet vienkā rš i nav iespē jams. Stū re vibrē un izraujas no manā m rokā m. Patiesī bā es domā ju, ka tas ir pareizi.
Vairā k plusu — gandrī z nav problē mu ar stā vvietu. Ļ oti zemas degvielas izmaksas. Spē ja pā rvadā t vienu vai divus cilvē kus, izņ emot sevi.
Tas parasti ir aizliegts, bet š ī ir Zakinta. Tur daudz kas ir iespē jams. Tas ietver braukš anu bez ķ iverē m. Lū dzu, ņ emiet vē rā , ka fonā ir vē l viens kvadrā ts. Tas ir labi. Uz salas 20 procentus satiksmes veido kvadracikli.
Protams, ir daž i trū kumi. Braucot ir grū ti smē ķ ē t, un nav gaisa kondicionē š anas.
Tač u vissvarī gā kais ir tas, ka kvadracikla noma nav transportlī dzekļ a noma. Tas ir piedziņ a. Tas ir adrenalī ns. Tā s ir atmiņ as. Es ļ oti iesaku.
Un tagad mikrolekcija no pieredzē juš a kvadracikla braucē ja. No, ir bail teikt, ka traktortehnikas vadī tā ja apliecī bas ī paš nieks, kas dod tiesī bas legā li vadī t š os braucē jus Krievijā .
Nepiecieš ama licence.
Jums jā sā k, nospiež ot bremzes un ieslē dzot to neitrā lā pozī cijā . Citā di tas nesā ksies.
Tas ir jā sā k, izslē dzot priekš ē jos lukturus. Akumulators, visticamā k, ir izlā dē jies. Un nesā ciet un iestā diet viņ u pilnī bā .
Kad sā kat braukt, aizmirstiet par pā rnesumu sviru! ! ! Tā nav maš ī na. !!! ! ! Jū su vienkā rš ajam kvadraciklam bū s trī s pā rnesumi. Neitrā ls, uz priekš u un atpakaļ . Es redzē ju nogalinā tos pā rnesumus pē c tam, kad braucē js, paā trinot, aiz ieraduma mē ģ inot iesist otro, iestrē ga atpakaļ gaitas pā rnesumu.
Pagrieziena laikā samaziniet ā trumu lī dz minimumam. Kvadracikls nekavē joties bez brī dinā juma apgā ž as.
Ja esat pietiekami ripojis vienatnē un pē c tam iesē dinā jis pasaž ieri, ņ emiet vē rā , ka š ajā gadī jumā jū su jau tā mazā braukš anas pieredze zaudē savu nozī mi. Pasaž iera klā tbū tne maina kvadra paradumus tā , ka jā sā k mā cī ties no sā kuma.
Braucot bezceļ ā , pievē rsiet ī paš u uzmanī bu maziem š ķ ē rš ļ iem. Priekš ē jā riteņ a trieciens pret nelielu celmu saliek stū res stieņ us un pagriež ī kš ķ i uz vienas no jū su rokā m.
Ja novietojat kvadraciklu uz nogā zes, labā k to atbalstī t ar purnu pret š ķ ē rsli. Rokas bremze ne vienmē r notur.
Ja ierodaties kaut kur peldē ties, tad lietas var paslē pt nelielā bagā ž niekā zem sē dekļ a. Tas atveras ar sviru no aizmugures, no apakš as, starp riteņ iem izplū des caurules zonā .
Cilvē ki. Izī rē jiet laukumu. Jū s nenož ē losiet.