Briesmīga viesnīca!

Rakstīts: 25 augusts 2016
Ceļošanas laiks: 14 — 20 jūlijā 2016
Viesnīcas vērtējums:
1.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 1.0
apkalpošana: 1.0
Tīrība: 1.0
Uzturs: 1.0
Infrastruktūra: 1.0
Atpū tā mies 2016. gada jū lijā . Viesnī ca atrodas gleznainā vietā , kalnu ielokā , bet varbū t tas ir vienī gais š ī s viesnī cas pluss! ! ! Briesmī gs ē diens, proti ē dienu izvē les trū cī ba, ietaupī jumi uz pā rtikas precē m, ē diens vienmuļ š , izvē les praktiski nav, ļ oti bezgarš ī gs, turklā t kategoriski aizliegts paš am uzspiest ē dienu. Ja personā lam jū s patikā t (un viņ iem patī k tie, kas vakariņ ā s pasū ta tī ru ū deni vai kā dus dzē rienus par brī niš ķ ī gu naudu), viņ i jums ieliks labā ku gabalu, un, ja jums tas nepatī k, nevainojiet mani. par brokastī m nemaz negribas runā t. Skatoties uz personā lu, rodas sajū ta, ka tu š eit nemaz neesi gaidī ts un viņ i nevar sagaidī t, kad tu no š ejienes pazudī si. Š ajā viesnī cā pat trī s dienas š ķ itī s kā mū ž ī ba. Esam bijuš i daudzā s Grieķ ijas viesnī cā s, bet ar to saskaramies pirmo reizi. nevarē ja saprast uz kā da pamata viesnī cai pieš ķ irtas 4 zvaigznes, velkot maksimums divas. Mē s patiesi iesakā m, padomā jiet, pirms izvē laties š o viesnī cu, un neticam pozitī vajā m atsauksmē m, tā s ir viltotas.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu
аватар MouzenidisTr
MouzenidisTr

Cienījamais Anton1990, vēlamies pateikties, ka veltījāt laiku atsauksmes rakstīšanai. Īpašu uzmanību pievēršam tūristu viedoklim par savu atvaļinājumu, jo. Jau daudzus gadus mūsu prioritāte ir bijusi kvalitatīva servisa nodrošināšana un nepārtraukta apkalpošanas līmeņa uzlabošana. Mēs atvainojamies, ka viesnīca neatbilst jūsu cerībām, taču ļaujiet man atstāt šādus komentārus:
• Mēs uzdrošināmies apliecināt, ka ēdināšana viesnīcā pilnībā atbilst 4 * viesnīcas kategorijai ar puspansijas pakalpojumu. Vienlaikus viesnīcas administrācija nepārtraukti strādā pie restorāna ēdienkartes uzlabošanas un paplašināšanas. Atvainojamies, ka piedāvātais ēdienu klāsts restorānā neatbilda jūsu cerībām, taču mēs uzdrošināmies apliecināt, ka visi ēdieni tiek gatavoti tikai no svaigiem produktiem, kas atbilst visiem sanitārajiem standartiem.
Attiecībā uz apkalpošanu restorānā atzīmējam, ka gadījumā, ja ēdienu izplatīšanu apkalpo personāls, porciju skaits nav ierobežots, un viesi var izvēlēties sev tīkamu ēdienu.
• Vēlos atzīmēt, ka viesnīcas darbinieki vienmēr ar lielu uzmanību izturas pret tūristiem un dara visu iespējamo, lai izpildītu lūgumus, lai visiem izdzīvojušajiem viesiem radītu pēc iespējas ērtāku uzturēšanos. Mēs atvainojamies, ka jūs neesat apmierināts ar pakalpojumu šajā viesnīcā.
Vēlamies vēlreiz pateikties par jūsu atsauksmēm un ceram, ka, neskatoties uz dažiem nepatīkamiem brīžiem, jūs esat apmierināti ar savu uzturēšanos. Priecāsimies jūs atkal redzēt mūsu viesu vidū saulainajā Grieķijā.
Ar cieņu
Lidija Paraskevopulu
Kvalitātes kontroles nodaļas vadītājs

Wed, 29 Mar 2017, 11:02
аватар MouzenidisTr
MouzenidisTr

Cienījamais Anton1990, vēlamies pateikties, ka veltījāt laiku atsauksmes rakstīšanai. Īpašu uzmanību pievēršam tūristu viedoklim par savu atvaļinājumu, jo. Jau daudzus gadus mūsu prioritāte ir nodrošināt kvalitatīvu servisu un nepārtraukti uzlabot apkalpošanas līmeni. Mēs atvainojamies, ka viesnīca neatbilst jūsu cerībām, taču ļaujiet man atstāt šādus komentārus:
• Mēs uzdrošināmies apliecināt, ka ēdināšana viesnīcā pilnībā atbilst 4 * viesnīcas kategorijai ar puspansijas pakalpojumu. Vienlaikus viesnīcas administrācija nepārtraukti strādā pie restorāna ēdienkartes uzlabošanas un paplašināšanas. Atvainojamies, ka piedāvātais ēdienu klāsts restorānā neatbilda jūsu cerībām, taču mēs uzdrošināmies apliecināt, ka visi ēdieni tiek gatavoti tikai no svaigiem produktiem, kas atbilst visiem sanitārajiem standartiem. Attiecībā uz apkalpošanu restorānā atzīmējam, ka gadījumā, ja ēdienu izplatīšanu apkalpo personāls, porciju skaits nav ierobežots, un viesi var izvēlēties sev tīkamu ēdienu.
• Vēlos atzīmēt, ka viesnīcas darbinieki vienmēr ar lielu uzmanību izturas pret tūristiem un dara visu iespējamo, lai izpildītu lūgumus, lai visiem izdzīvojušajiem viesiem radītu pēc iespējas ērtāku uzturēšanos. Mēs atvainojamies, ka jūs neesat apmierināts ar pakalpojumu šajā viesnīcā.
Vēlamies vēlreiz pateikties par jūsu atsauksmēm un ceram, ka, neskatoties uz dažiem nepatīkamiem brīžiem, jūs esat apmierināti ar savu uzturēšanos. Priecāsimies jūs atkal redzēt mūsu viesu vidū saulainajā Grieķijā.
Ar cieņu
Lidija Paraskevopulu
Kvalitātes kontroles nodaļas vadītājs

Wed, 29 Mar 2017, 14:02
аватар