Pieviltas cerības

Rakstīts: 30 augusts 2019
Ceļošanas laiks: 8 — 15 augusts 2019
Viesnīcas vērtējums:
4.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 7.0
apkalpošana: 6.0
Tīrība: 5.0
Uzturs: 1.0
Infrastruktūra: 5.0
Ilgi domā ju rakstī t vai nerakstī t atsauksmi par viesnī cu. Bet tomē r nolē mu uzrakstī t. Augustā atpū tā mies "Locanda beach 4*". Godī gi sakot, mē s nesapratā m, kā pē c viņ am tika pieš ķ irts 4 *. Ja mums reģ istrē š anā s brī dī nebū tu uzlikts nodoklis kā par 4*, tad es domā ju, ka esam atvesti uz nepareizo viesnī cu. Pirmo reizi mū ž ā ar prieku lidoju mā jā s un nebija ne mazā kā s nož ē las un vē lmes pagarinā t atvaļ inā jumu. Tomē r, izvē loties viesnī cu, ikviens vienmē r koncentrē jas uz tā s zvaigž ņ u vē rtē jumu, saprotot, kā di bū s apstā kļ i, apkalpoš ana un apkope. Tā tad š eit ir "Locanda pludmale". Š ķ iet, ka viss, kam vajadzē tu bū t 4 * viesnī cā , ir tur, bet ...

Un tagad konkrē ti.


1) Istaba ir mā jī ga. Istabas tiek tī rī tas katru dienu, bet ne pā rā k dedzī gi. Izlietnes nav mazgā tas, jaucē jkrā ni pil (paš am nā cā s berzē t ar tualetes papī ru, lai netī rumi nebirst acī s. Duš as kabī nē aizkars ir vecs un netī rs, ejot duš ā centies ne pieskarties tai (.
Ū dens no duš as paliktņ a negā ja labi, nā cā s paš am no kanalizā cijas izvilkt matu kamolu no iepriekš ē jiem ī rniekiem. Veļ a un dvieļ i tika mainī ti biež i. Gulta liela, bet š ausmī gi neē rta, matracis tik ciets, ka nav iespē jams gulē t (bet tas ir individuā li, es saprotu). Solī tā wi-fi istabā nav, vai arī signā ls ir tik vā jš , ka nav iespē jams izmantot, bet gaidī jā m, ka darbosies.

2) Pludmale. Sauļ oš anā s krē sli atrodas uz viesnī cas teritorijas, tač u tie atrodas tieš i pludmalē , tā pē c tas ir ļ oti ē rti. Gultas jaunas un tī ras. Par gultā m sū dzī bu nav. Divi baseini. Vienā baseinā ū dens piepildī ts lī dz malā m un viss kā rtī bā . Un otrā baseinā , kas atrodas pie jū ras, ū dens lī menis ir piecpadsmit centimetrus zem baseina malas. Un pa visu baseina perimetru š iem 25 cm baseiniem siena ir pastā vī gi netī ra. Netī rumi iesē duš ies, neskatoties uz to, ka baseins tiek tī rī ts katru rī tu.

Pludmalē nav duš as vai kā da veida krā na ar tekoš u ū deni, lai, izejot no jū ras, nomazgā tu kā jas, lai neievilktu smiltis restorā nā vai telpā s. Bet ...tika uzbū vē tas kā das divas pirtis (tikai nezinu, kā to nosaukt), kurā s cilvē ki mazgā kā jas no smiltī m. Dienas laikā VISI kemperi mazgā kā jas vienā un tajā paš ā stā voš ā ū dens vannā . Š ausmas.

3) Pati dziesma ir ē diens. Pirmais, kas mani pā rsteidza, bija tas, ka 4* viesnī cā trauki jā sakopj paš am. Es neesmu snobs, es varu to iztī rī t, bet es neatnā cu uz McDonald's. Tā nu varē ja istabā likt mopu. Ē dienu izvē le ir maza. Bet tas ir ok, viesnī ca ir maza. Bet ē diena kvalitā te. Ja tas ir spageti vai lazanja, tas ir tikai pā rceptas mī klas gabals. Ja tie ir rī si ar jū ras veltē m, tad tie nepā rprotami ir no saldē tiem maisiņ iem un rī si noteikti ir nepietiekami termiski apstrā dā ti. Ja tā ir vista vai gaļ a, tad noteikti peldē sies tomā tu mē rcē vai keč upā , lai nejustu nekā du garš u (izņ emot tomā tu pastu) vai produkta kvalitā ti.
Rezultā tā visi sē ž viesnī cā pludmalē uz klā ja krē sliem ar skatu uz jū ru un ar telefoniem. Starp citu, Wi-Fi ir lielisks. Protams, arī bez animā cijas. Tas arī viss un paņ emiet gaisa jū ras vannas. Kas nav slikti; ). Nē , pirmdienā s ir grieķ u vakariņ as. Tieš i vakariņ u laikā grieķ iete un grieķ iete dejo un dzied, kamē r visi ē d. Kas arī ir š ausmī gi kaitinoš i. Jū s ē dat savas briesmī gā s vakariņ as, un ap jums lē kā divi cilvē ki ar dejā m un skaļ ā m dziesmā m.


Parasti viesnī cā s š ā di pasā kumi nenotiek septiņ os vakarā vakariņ u laikā , bet gan pē c vakariņ ā m, kad cilvē ki jau ir relaksē juš ies un atpū š as, skatā s uz š o vietē jo kolorī tu un apbrī no. Jauka mierī ga atmosfē ra, glā ze vī na vai kafijas. Tā tad, kurš paņ ē ma koferus ar drē bē m, viņ a tur nemaz nav vajadzī ga. Nav kur to valkā t. Nepiecieš ams tikai peldkostī ms un peldmē telis pludmalei un ē dinā š anai ē dnī cā (lai gan š o vietu sauc par restorā nu).
Parasti š ī s kategorijas viesnī cā s vakariņ as tiek rī kotas svinī gi, ar viesmī ļ iem, viss ir skaisti, galdauti, salvetes, glā zes, eleganti atpū tnieki. Katrā ziņ ā iekritā m tieš i tā dā č etriniekā.

Nu, nobeigumā gribu vē lreiz uzsvē rt, ka esam ļ oti izvē lī gi tū risti. Mū s ir viegli iepriecinā t, mums vienmē r viss patī k. Bet š ajā gadī jumā nav pretenziju tikai uz sauli, jū ru, arbū ziem un saldē jumu. Ja viesnī ca bū tu 3 * un katra biļ ete bū tu par desmit tū kstoš iem lē tā ka, tad mums droš i vien arī nebū tu pretenziju. Nu, tā tad...mū su cerī bas neattaisnojā s. Š eit ir mans pā rskats par š o viesnī cu. Neiesaku. Atvainojiet.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu

аватар MouzenidisTr
MouzenidisTr

Cienījamā lera.tumanova, sveiks! Sākumā vēlamies pateikties, ka veltījāt laiku un atstājāt atsauksmi par savu uzturēšanos šajā viesnīcā un mūsu valsti kopumā. Mūsu uzņēmuma vadība ļoti rūpīgi seko līdzi tūristu viedoklim par mūsu vai mūsu partneru sniegtajiem pakalpojumiem viesnīcās.
Ļaujiet man komentēt dažus jūsu pārskata punktus:
- Pirmkārt, mēs atzīmējam, ka viesnīca pilnībā atbilst aprakstam mūsu oficiālajā vietnē (https://www.mouzenidis-travel.ru/hotel/locanda-hotel).
- Paldies par Jūsu vērtīgo komentāru par uzkopšanas kvalitāti, interneta signālu istabās, animāciju viesnīcā, ar ko mēs cieši sadarbojamies. Jūsu viedoklis mums ir svarīgs. Šos jautājumus noteikti apspriedīsim ar viesnīcas administrāciju.
- Uzdrošināmies apliecināt, ka viesnīcas administrācija rūpīgi uzrauga katras telpas mēbeļu stāvokli un citu nepieciešamo pildījumu.
Ja kāda iemesla dēļ neesat apmierināts ar dažu komponentu izskatu vai kvalitāti, iesakām sazināties tieši ar viesnīcas reģistratūru vai mūsu pārstāvi, kas operatīvi atrisinās problēmu.
-Vēlamies pateikties, ka pievērsāt mūsu uzmanību pārtikas problēmai viesnīcā, ar kuru mēs cieši sadarbojamies. Jūsu komentārs ir ārkārtīgi svarīgs, mēs centīsimies nodot viesnīcas administrācijai jūsu pretenziju būtību. Pēc jūsu sūdzības izskatīšanas tiks pieņemts lēmums par tās objektivitāti. Ja viesnīcā tiešām ir Jūsu minētās problēmas, mēs veiksim nepieciešamos pasākumus, lai tās novērstu.
Mēs atvainojamies, ka jūsu brīvdienas nav izdevies tieši tā, kā jūs gaidījāt. Vēlreiz vēlamies pateikties par jūsu atsauksmēm, jo ​​jūsu komentāri un komentāri palīdz mums atrisināt esošās problēmas un paaugstināt servisa un pakalpojumu līmeni.
Mouzenidis Travel sadarbojas ar lielu skaitu dažādu kategoriju viesnīcām gan Zakintas salā, gan citās Grieķijas kūrorta zonās. Jūs varat sazināties ar mums, lai uzzinātu sīkākas prasības viesnīcai, un mēs varēsim jums izvēlēties iespēju, kas pilnībā apmierinās jūsu vajadzības.
Ceram uz drīzu tikšanos.

Ar cieņu

Kvalitātes kontroles operāciju nodaļa
Mouzenidis Travel S.A.

Mon, 07 Oct 2019, 02:54
аватар MouzenidisTr
MouzenidisTr

Cienījamā lera.tumanova, sveiks! Vispirms vēlamies pateikties, ka veltījāt laiku un atstājāt atsauksmi par savu uzturēšanos šajā viesnīcā un mūsu valsti kopumā. Mūsu uzņēmuma vadība ļoti rūpīgi seko līdzi tūristu viedokļiem par mūsu vai mūsu partneru sniegtajiem pakalpojumiem viesnīcās.
Ļaujiet man komentēt dažus jūsu pārskata punktus:
- Pirmkārt, mēs atzīmējam, ka viesnīca pilnībā atbilst aprakstam mūsu oficiālajā vietnē (https://www.mouzenidis-travel.ru/hotel/locanda-hotel).
- Paldies par Jūsu vērtīgo komentāru par uzkopšanas kvalitāti, interneta signālu istabās, animāciju viesnīcā, ar ko mēs cieši sadarbojamies. Jūsu viedoklis mums ir svarīgs. Šos jautājumus noteikti apspriedīsim ar viesnīcas administrāciju.
- Uzdrošināmies apliecināt, ka viesnīcas administrācija rūpīgi uzrauga katras telpas mēbeļu stāvokli un citu nepieciešamo pildījumu. Ja kāda iemesla dēļ neesat apmierināts ar dažu komponentu izskatu vai kvalitāti, iesakām sazināties tieši ar viesnīcas reģistratūru vai mūsu pārstāvi, kas operatīvi atrisinās problēmu.
-Vēlamies pateikties, ka pievērsāt mūsu uzmanību pārtikas problēmai viesnīcā, ar kuru mēs cieši sadarbojamies. Jūsu komentārs ir ārkārtīgi svarīgs, mēs centīsimies nodot viesnīcas administrācijai jūsu pretenziju būtību. Pēc jūsu sūdzības izskatīšanas tiks pieņemts lēmums par tās objektivitāti. Ja viesnīcā tiešām ir Jūsu minētās problēmas, mēs veiksim nepieciešamos pasākumus, lai tās novērstu.
Mēs atvainojamies, ka jūsu brīvdienas nav izdevies tieši tā, kā jūs gaidījāt. Vēlreiz vēlamies pateikties par atsauksmēm, jo ​​jūsu komentāri un komentāri palīdz mums atrisināt esošās problēmas un paaugstināt servisa un pakalpojumu līmeni. Mouzenidis Travel sadarbojas ar lielu skaitu dažādu kategoriju viesnīcām gan Zakintas salā, gan citās Grieķijas kūrorta zonās. Jūs varat sazināties ar mums, lai uzzinātu sīkākas prasības viesnīcai, un mēs varēsim jums izvēlēties iespēju, kas pilnībā apmierinās jūsu vajadzības.
Ceram uz drīzu tikšanos.

Ar cieņu

Kvalitātes kontroles operāciju nodaļa
Mouzenidis Travel S.A.

Mon, 07 Oct 2019, 05:54
аватар