Neiesaku

Rakstīts: 17 jūlijā 2018
Ceļošanas laiks: 22 jūnijs — 10 jūlijā 2018
Viesnīcas vērtējums:
2.0
no 10
Viesnīcu vērtējumi pēc kritērijiem:
Istabas: 2.0
apkalpošana: 3.0
Tīrība: 2.0
Uzturs: 2.0
Infrastruktūra: 3.0
Viesnī ca nav ieteicama
Divdesmitajā jū nijā lidoju uz š o Viesnī cu, nolikta istabiņ ā pirmajā stā vā , gandrī z visi 1. stā va numuriņ i smarž o pē c kanalizā cijas, santehnika viss vecs, istabas ar sē nī ti pie sienā m. cū kgaļ as diena, frī kartupeļ i , otrā dienā sā pē ja vē ders. Makaroni, un peld eļ ļ ā . Grieķ ijā esmu bijis daudzreiz, ir ko salī dzinā t, ē diens š ajā viesnī cā tieš ā m 2! Un 26. jū nijā bija plū di Halkidiki , taifū ns un zemestrī ce jū rā . Viesnī ca bija applū dusi ! ! Applū da visas istabas pirmajā stā vā , arī manē jā , izmeta visa kanalizā cija , tas viss peldē ja pirmajos stā vos. Viesnī ca ir vecs, neremontē ts, un tā dos gadī jumos tas nav nekas pā rsteidzoš s. Tā bija sliktā kā nakts manā mū ž ā . Neviens no viesnī cas darbiniekiem nepalī dzē ja! Visi tika evakuē ti tajā naktī kataklizmas Bet Halkidiki pē dē jos gados tā ir norma. Tā paš a gada maijā applū da lidosta, 2017. gada jū lijā , 17. datumā , bija arī plū di ar lielu postu. Un trakā kais ir tas, kā Aviokompā nija Mouzenidis rī kojā s ar tū ristiem. 17 naktis, vē l bija divas nedē ļ as atpū ta, viņ i pā rvā cā s uz ļ oti zema lī meņ a Viesnī cu, daudz lē tā k un iedeva man un maniem bē rniem istabiņ u ar divguļ amo gultu, kad jautā ju kā bū š u ar bē rniem uz tā das gultas atnā ca pā rstā vis, nolika priekš ā papī ru un teica: Ja tu parakstī si papī ru, ka tev nav pretenziju un tev kā kompensā ciju iedos labiekā rtotu istabu, mē s tev iedosim š o numuru. , man nebija izejas, pē c tik piedzī votas nakts nā cā s kaut ko izlemt. ka š ī ir trī szvaigž ņ u viesnī ca, nevis č etras, kā Mouzenidis maldina, par ko liecina arī tū ristu nodoklis, ko maksā viesnī cā - tas iet kā trī s zvaigznes.
Tulkots automātiski no krievu valodas. Skatīt oriģinālu

аватар MouzenidisTr
MouzenidisTr

Mīļā Olga, sveiki! Ļaujiet man pateikties par laiku, ko pavadījāt, rakstot šo pārskatu. Mūsu uzņēmuma prioritāte ir nodrošināt kvalitatīvus pakalpojumus un veiksmīgas brīvdienas mūsu klientiem. Uzņēmuma vadība vienmēr uzklausa mūsu klientu vēlmes un ieteikumus, kas palīdz novērst noteiktus trūkumus un pacelt servisa līmeni jaunā līmenī.
Ļaujiet man atstāt dažus komentārus:
- Mums ir žēl, ka ēdināšanas līmenis viesnīcā neatbilda jūsu prasībām. Mēs uzdrošināmies jums apliecināt, ka ēdieni pilnībā atbilst viesnīcas kategorijai.
- Saistībā ar jūsu pieminēto situāciju atzīmējam, ka diemžēl notikušo dabas stihiju, proti, pārmērīgo nokrišņu, kas šajā gadalaikā Halkidiki klimatam ir pilnīgi neraksturīgi, dēļ viesiem tiešām bija jāturpina. atvaļinājumu citās viesnīcās.
Tomēr mēs atzīmējam, ka piedāvātās viesnīcas bija 4 un 5 zvaigžņu kategorijas. Rūpējoties par viesiem, uzņēmums visus tūristus pēc iespējas ātrāk bez maksas un operatīvi nogādāja komfortablās viesnīcās, tādējādi pilnībā izpildot visas saistības pret viesiem, par ko Mouzenidis Travel nevar saukt pie atbildības.
Vēlreiz vēlamies pateikties par jūsu atsauksmēm. Mēs esam priecīgi, ka izvēlējāties šo viesnīcu un mūsu uzņēmumu savam Grieķijas apmeklējumam. Mouzenidis Travel sadarbojas ar lielu skaitu dažādu kategoriju viesnīcām gan Halkidiki, gan citās Grieķijas kūrorta zonās. Jūs varat sazināties ar mums, lai uzzinātu detalizētas prasības viesnīcai, un mēs varēsim jums izvēlēties iespēju, kas pilnībā apmierinās jūsu vajadzības.
Ceram uz drīzu tikšanos.

Ar cieņu
Lidija Paraskevopulu
Kvalitātes kontroles nodaļas vadītājs

Tue, 24 Jul 2018, 09:28
аватар MouzenidisTr
MouzenidisTr

Mīļā Olga, sveiki! Ļaujiet man pateikties par laiku, ko pavadījāt, rakstot šo pārskatu. Mūsu uzņēmuma prioritāte ir nodrošināt kvalitatīvus pakalpojumus un veiksmīgas brīvdienas mūsu klientiem. Uzņēmuma vadība vienmēr uzklausa mūsu klientu vēlmes un ieteikumus, kas palīdz novērst noteiktus trūkumus un pacelt servisa līmeni jaunā līmenī.
Ļaujiet man atstāt dažus komentārus:
- Mums ir žēl, ka ēdināšanas līmenis viesnīcā neatbilda jūsu prasībām. Mēs uzdrošināmies jums apliecināt, ka ēdieni pilnībā atbilst viesnīcas kategorijai.
– Saistībā ar jūsu pieminēto situāciju atzīmējam, ka diemžēl notikušo dabas stihiju, proti, pārmērīgo nokrišņu, kas šajā gadalaikā Halkidiki klimatam ir pilnīgi neraksturīgi, dēļ viesiem tiešām bija jāturpina. atvaļinājumu citās viesnīcās. Tomēr mēs atzīmējam, ka piedāvātās viesnīcas bija 4 un 5 zvaigžņu kategorijas. Rūpējoties par viesiem, uzņēmums visus tūristus pēc iespējas ātrāk bez maksas un operatīvi nogādāja komfortablās viesnīcās, tādējādi pilnībā izpildot visas saistības pret viesiem, par ko Mouzenidis Travel nevar saukt pie atbildības.
Vēlreiz vēlamies pateikties par jūsu atsauksmēm. Mēs esam priecīgi, ka izvēlējāties šo viesnīcu un mūsu uzņēmumu savam Grieķijas apmeklējumam. Mouzenidis Travel sadarbojas ar lielu skaitu dažādu kategoriju viesnīcām gan Halkidiki, gan citās Grieķijas kūrorta zonās. Jūs varat sazināties ar mums, lai uzzinātu sīkākas prasības viesnīcai, un mēs varēsim jums izvēlēties iespēju, kas pilnībā apmierinās jūsu vajadzības.
Ceram uz drīzu tikšanos.

Ar cieņu
Lidija Paraskevopulu
Kvalitātes kontroles nodaļas vadītājs

Tue, 24 Jul 2018, 12:28
аватар Olia-dan
Olia-dan

Cienījamais Mouzenidis, paldies par atbildi.Domāju, ka katram tūristam nebūs grūti pameklēt googlē un redzēt, ka pēdējo trīs gadu kataklizmas Halkidiki ir ļoti izplatītas.Visas divas tevis norādītās viesnīcas ir 4 un 5 zvaigznes, daudzas reizes lētāk, 5 zvaigznes pat tuvu nebija redzams, bet 4 zvaigznes - antisanitārie apstākļi ir pilni, noplīsuši trauki, nemazgāti šķīvji un netīri krēsli, nu jūra ir nedaudz tuvāk, caur noslogotu šoseju un pazemes pāreju. nav līdzvērtīgi.Ar kādu viesnīcu izvēli var rēķināties,ja izsniedz trīszvaigžņu viesnīcu uz četrām,kā manā līgumā ir noteikts?Kā pēc tam var uzticēties?Par nevienlīdzīgām viesnīcām kompensāciju neizmaksāji !!

Sat, 28 Jul 2018, 05:26
аватар Olia-dan
Olia-dan

Cienījamais Mouzenidis, paldies par atbildi.Domāju, ka katram tūristam nebūs grūti pameklēt googlē un redzēt, ka pēdējo trīs gadu kataklizmas Halkidiki ir ļoti izplatītas.Visas divas tevis norādītās viesnīcas ir 4 un 5 zvaigznes, daudzas reizes lētāk, 5 zvaigznes pat tuvu nebija redzams, bet 4 zvaigznes - antisanitārie apstākļi ir pilni, noplīsuši trauki, nemazgāti šķīvji un netīri krēsli, nu jūra ir nedaudz tuvāk, caur noslogotu šoseju un pazemes pāreju. nav līdzvērtīgi.Ar kādu viesnīcu izvēli var rēķināties,ja izsniedz trīszvaigžņu viesnīcu uz četrām,kā manā līgumā ir noteikts?Kā pēc tam var uzticēties?Par nevienlīdzīgām viesnīcām kompensāciju neizmaksāji !!

Sat, 28 Jul 2018, 08:26
аватар